Naiset miten tykkäätte että teitä isketään?
Kommentit (56)
En tiedä, mutta voin kertoa mikä ei ainakaan toimi:
Mies nro 1 baarissa:
"Mä oon lukenu oppaita siitä miten nainen isketään, joten saan naisen ku naisen."
"Olin kerran niin ihastunut, että stalkkasin sitä muijaa toiseen kaupunkiin asti."
"Lähetkö mun luokse polttaa pilvee?"
Mies nro 2 baaritiskillä:
*kaivan käsilaukusta käsirasvan, johon mies toteaa: "liukkarituubiko se sulla on siinä?"
"Yritin aamulla saada omalta muijalta p****a, mut se ei antanu. Antasitko sä?"
Mut voi iskeä silleen Trumpin tyyliin eli crab them by the pussy. Tykkään ku mennään suoraan asiaan ja tartutaan herkusta kiinni.
Väkivalta olla rikos. Sina ei saa iskea nyrkki.
Minua kyllä yritetään huijata, mutten ymmärrä mitään iskuyrityksiä, jos mies ei ole komea. Jos mies sitten on komea, niin mielestäni hän on ilkeä. Minua ei voi iskeä.
Vierailija kirjoitti:
Ai luuleeko miehet että heidän kiinnostuminen imartelee? Miksi? Luuletteko olevanne jotenkin häviävä luonnonvara jonka kohtaamisesta pitäisi haltioitua?
Näin me luullaan. Naisethan katsovat miehiä luontaisesti ylöspäin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa klisee
Tiedäkö kun kilisee ja klitoriksen tommonen yhdistelmä.
Vierailija kirjoitti:
Mies nro 1 baarissa:
"Mä oon lukenu oppaita siitä miten nainen isketään, joten saan naisen ku naisen."
"Olin kerran niin ihastunut, että stalkkasin sitä muijaa toiseen kaupunkiin asti."
"Lähetkö mun luokse polttaa pilvee?"Mies nro 2 baaritiskillä:
*kaivan käsilaukusta käsirasvan, johon mies toteaa: "liukkarituubiko se sulla on siinä?"
"Yritin aamulla saada omalta muijalta p****a, mut se ei antanu. Antasitko sä?"
Miksi se oma muija ei antanut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies nro 1 baarissa:
"Lähetkö mun luokse polttaa pilvee?"Mies nro 2 baaritiskillä:
"Yritin aamulla saada omalta muijalta p****a, mut se ei antanu. Antasitko sä?"Miksi se oma muija ei antanut?
En tiedä, en jäänyt kyselemään 😄
Vierailija kirjoitti:
Minua kyllä yritetään huijata, mutten ymmärrä mitään iskuyrityksiä, jos mies ei ole komea. Jos mies sitten on komea, niin mielestäni hän on ilkeä. Minua ei voi iskeä.
Jos ei-komea mies kehuu ulkonäköäsi, kysyy sinua treffeille (nimenomaan tuota sanaa käyttäen) ja pyytää puhelinnumerosi, et voi olla ymmärtämättä. Mielellään noissa tilanteissa toki olisi ymmärtämättä...
Minua ei koskaan oikeasti komea mies ole yrittänyt iskeä, mutta jos yrittäisi, varmaan ajattelisin että kyseessä on joku huono läppä. Tai että mies on joku pleijeri pelkän seksin perässä. Komeat miehet eivät kiinnostu minusta mistään muusta syystä, yleensä eivät kyllä siitäkään.
Vierailija kirjoitti:
Mut voi iskeä silleen Trumpin tyyliin eli crab them by the pussy. Tykkään ku mennään suoraan asiaan ja tartutaan herkusta kiinni.
Herkkuja sulla ei ole kuin ehkä Alepan muovikassissa, jos on ollut ttt-päivä.
Mulla on niin huono itseluottamus etten edes ymmärtäisi että olet iskemässä 😂
Älä iske. Lähesty niin kun ihmistä lähestytään. Sano hei ja esittele itsesi.
Vierailija kirjoitti:
Jätä rauhaan. Kiitos.
Minusta on ihan mukavaa, jos mies lähestyy fiksusti ja asiallisesti. Varattunakin otin (ne fiksut ja asialliset) lähestymisyritykset ihan vain kohteliaisuutena. Kiva, että miehet vielä uskaltavat.
Negatiivisia tapoja on monia, mm. kuolaava tuijottelu, härskit läpät jne. Onneksi mukaviakin on nähty paljon. Itseen uppoaa usein huumori :)
Kohteliaisuus vetoaa ja hauska jutustelu. Kiinnostunut katse ja keskittynyt kuuntelu.
Olipa nainen tai mies, niin kyllä sen huomaa onko oikeasti kiinnostunut ihmisenä. Vai kiinnostunut eläimenä.
Turha teeskennellä.