Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset miten tykkäätte että teitä isketään?

Vierailija
20.05.2021 |

Joku hyvä repliikki tai jotain?

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestymällä naista kiinnostavana henkilönä. Puhu kuin puhuisit toiselle ihmiselle, älä liikaa keskity siihen että kyseessä on naisehenkilö. Kun normaali keskustelu sujuu, niin siihen päälle kevyt flirtti (ei liian seksuaalinen mutta kuitenkin niin, että romanttinen kiinnostus tulee ilmi).

Miehillä on tyypillisesti kaksi lähestymistapaa; aivan liian härskit heitot tai sitten se, että teeskennellään kaveria naisen kanssa. Oikea löytyy jostain näiden kahden väliltä. Jos teet sen oikein, niin nainen kokee mielenkiinnon imartelevana vaikka olisikin varattu tms. Eli vähintäänkin olet tehnyt yhden naisen hyvin onnelliseksi jos kiinnostuksesi ei saisikaan vastakaikua. 

Vierailija
22/56 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähestymällä naista kiinnostavana henkilönä. Puhu kuin puhuisit toiselle ihmiselle, älä liikaa keskity siihen että kyseessä on naisehenkilö. Kun normaali keskustelu sujuu, niin siihen päälle kevyt flirtti (ei liian seksuaalinen mutta kuitenkin niin, että romanttinen kiinnostus tulee ilmi).

Miehillä on tyypillisesti kaksi lähestymistapaa; aivan liian härskit heitot tai sitten se, että teeskennellään kaveria naisen kanssa. Oikea löytyy jostain näiden kahden väliltä. Jos teet sen oikein, niin nainen kokee mielenkiinnon imartelevana vaikka olisikin varattu tms. Eli vähintäänkin olet tehnyt yhden naisen hyvin onnelliseksi jos kiinnostuksesi ei saisikaan vastakaikua. 

Miksi kokisin imartelevana jonkun vieraan miehen läsnäolon? Sitä varten mulla on oma mies. Mikäli ilahtuisin toisten lämmittely yrityksistä tietäisin nykyisen suhteen olevan finaalissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ihastun hitaasti. Eli moikkaa ja juttele mukavia, hymyile. Ihastun luonteeseen, eli mun pitää saada tietää susta lisää. Kaikki iskulauseet on selkeä nounou, jollei niissä ole yhtään tilannekomiikkaa. Kerran mut iskettiin iskulauseella. Olin sähköhommissa ja kaveri pyysi avittamaan kaapelin purussa. Itse tämä oli vetämässä ja kun saatiin valmiiksi, ihmetteli että etkö sä tullutkaan sen kaapelin mukana. Pyysin treffeille ja silloin selvisi, ettei lausetta edes ollut tarkoitettu iskemiseen. Seurusteltiin muutama kuukausi siltikin.

Vierailija
24/56 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai luuleeko miehet että heidän kiinnostuminen imartelee? Miksi? Luuletteko olevanne jotenkin häviävä luonnonvara jonka kohtaamisesta pitäisi haltioitua?

Vierailija
25/56 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset luulee aina että mies on heitä iskemässä. On ihan sama vaikka sanois hei tai väistätkö vähän niin iskemistä se heidän mielestä on

Vierailija
26/56 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oliko sun äitis emakko koska sä olet melkoinen porsas?"  tepsii aina

Vierailija
27/56 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstan mammojen mukaan ei mitenkään. Tämä miesvihamielinen mammajengi on sitä mieltä, että mies ei saa lähestyä naista. Mutta miehen kuitenkin pitää tehdä aloite. Ja jos tätä ilmeistä epäkohtaa jaksaisi tässä pidemmälle vängätä, niin joku sanoisi että ”aloite” voisi ehkä olla jotain luokkaa: urheilujuoman ostaminen kuntosalin tiskillä, kun itse on unohtanut lompakon pukukaappiin. Jää vain mainitsematta se tosiasia, ettei tuo mamma itse edes käy kuntosalilla.

Meillä on jo miehet, hönö.

Ja sitä noi uuvatit ei tajua, onko säälittävämpää kuin pyöriä perhepalstalla tajuamatta, että naiset on varattuja, eikä ainakaan palstamiehiä vailla.

Vierailija
28/56 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päätän itse kenestä kiinnostun. Useimmat ei herätä mitään suurempia tunteita.

Tämäkin on tietyllä tapaa lohdutonta, että vain nainen saisi osoittaa kiinnostustaan vastakkaista sukupuolta kohtaan. Annat nimittäin ymmärtää, että sinua ei saa lähestyä ja vain sinulla on oikeus ottaa ensimmäinen askel. 

Vierailija
29/56 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut "iskettiin" 34 vuotta sitten eräässä tanssiravintolassa. Baaritiski oli hevosen kengän muotoinen ja toisessa päässä oli mies, joka kysyi (kuulemma) kaveriltaan, että osaakohan tuo nainen polkkaa? Osasin ja nyt meillä on kaksi lasta ja neljä lastenlasta.

Rakastan edelleen tuota vihreäsilmäistä miestä ja vieläkin joskus tanssitaan yhdessä vanhoja tansseja kotona. 💚

Vierailija
30/56 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kokisin imartelevana jonkun vieraan miehen läsnäolon? Sitä varten mulla on oma mies. Mikäli ilahtuisin toisten lämmittely yrityksistä tietäisin nykyisen suhteen olevan finaalissa.

Otat asian aivan liian vakavasti. Minäkään en pidä sänkypyyntöjä yms imartelevana mutta jos vieras mies osaa asiallisesti lähestyä niin osaan ottaa sen kohteliaisuutena. En minä välitä mitä mieltä muut miehet minusta on. Se on mielestäni kuitenkin täysin asiallaista, jos ilmaisevat minulle että pitävät minua mielenkiintoisena henkilönä. 

Vierailija
31/56 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otat asian aivan liian vakavasti. Minäkään en pidä sänkypyyntöjä yms imartelevana mutta jos vieras mies osaa asiallisesti lähestyä niin osaan ottaa sen kohteliaisuutena. En minä välitä mitä mieltä muut miehet minusta on. Se on mielestäni kuitenkin täysin asiallaista, jos ilmaisevat minulle että pitävät minua mielenkiintoisena henkilönä. 

Tässä pitää kuitenkin ottaa huomioon se, että vieras mies ei tiennyt sinun olevan varattu. Jos tiesi, ja silti yritti lähestyä, niin se on aivan eri juttu. Se on ällöttävää. 

Vierailija
32/56 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua iskettiin ihan deittisivustolla. Mies heitti jonkun kysymyksen, joka toimi keskustelun avaajana. Mitään erityistä ei keskustelun avauksessa ollut mutta vakuutuin miehen sujuvasta kirjoitustaidoista sekä kommunikaatiotyylissä. Kun tapasimme livenä niin sama sujuvuus ja mielenkiintoinen tapa ajatella löytyi myös puhutusta viestinnästä. 

Vierailija
33/56 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua iskettiin ihan deittisivustolla. Mies heitti jonkun kysymyksen, joka toimi keskustelun avaajana. Mitään erityistä ei keskustelun avauksessa ollut mutta vakuutuin miehen sujuvasta kirjoitustaidoista sekä kommunikaatiotyylissä. Kun tapasimme livenä niin sama sujuvuus ja mielenkiintoinen tapa ajatella löytyi myös puhutusta viestinnästä. 

Sinnehän pitääkin säästää kaikista parhaimmat heitot! Kadulla olevasta et voi tietää onko varattu ja omaatteko edes samanlaisia arvoja.

Vierailija
34/56 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys on ennen kaikkea oikeasta ajoituksesta. Sattuu kohtaamaan jonkun oikean. Pelkkää tuuria. Olen kohdannut ravintolajonossa miehen, joka vei multa jalat alta. Ihan se olemus, hymy ja silmät. Olen törmännyt puolituttuun festareilla ja se oli menoa. Kohdannut jonkun ihanan baarissa. Sopinut nettitreffit yhen kans jotka jatkuu edelleen...15 vuotta jo itseasiassa. En mä tiedä, siis ei ne oo sanoneet tai tehneet mitään erityistä vaan olleet ihan omia itsejään. Tämän ehkä vois antaa neuvoksi ole oma ihana itsesi.

Vierailija
35/56 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä tervehdys riittää keskustelun aloitukseksi.

"Moin" jälkeen voi tiedustella kohteliaasti, että sopiiko viipyä hetki seurassa. Kai se sitten sellainen "repliikki" olisi.

Minusta tuo "sopiiko viipyä hetki seurassa" antaa molemmille mahdollisuuden perääntyä tahdikkaasti. Kysyjä määrittelee viipyvänsä vain hetken, joten jos jututettava osoittautuukin kamalaksi, voi vaan kiittää seurasta ja toivottaa hyvää iltaa. Jututettava voi taas vedota kavereihin, lähdön tekemiseen jne. Jos tulee torppaus niin leveä hymy vaan naamalle ja "harmi, mutta kivaa iltaa sulle!"

Jos juttu alkaa luistaa, voi tuon viipymisen määritellä myöhemmin uudelleen, esimerkiksi: "Jatketaanko juttua tuolla pöydässä" tai "haluaisitko mennä istumaan?" Kyllä nainen mukaan lähtee, jos on kiinnostunut.

Uskon, etten puhu vain omasta puolestani, kun sanon että naisten kanssa kohteliaisuudella pääsee jo todella, todella pitkälle, vaikka ei supliikkimies olisikaan. Sen verran täytyy kuitenkin varoittaa, että selvää rajaa peruskohteliaisuuden ja liiallisuuden väliin on vaikea vetää... Esim: oven avaaminen on kohteliasta, oli palveluksen saajana sitten mies ja nainen, mutta nainen ei välttämättä tykkää, että hänelle avaa auton oven. Sen kanssa muuten hyvä muistisääntö on, että jos itse ehdit nousta autosta ylös verkkaisesti ja kiertää naisen puolelle, eikä hän ole vielä kymmeneen laskettuasikaan saanut kerättyä itseään ulos autosta, voi oven avata suht' turvallisin mielin. Kaikenlainen lipevyys tehoaa vain tyhmimpiin.

Kohteliaisuus ei valitettavasti minun kohdalla ainakaan riitä myöskään, jos moikkaaja on selvästi humalassa, epäsiisti tai haisee pahalle. Silloin ei mikään repla auta ja tunnustan, että olen humalaisen ällötyksen iskureplaan monesti toivottanut tervemenneeksi vähemmän kohteliain sanakääntein.

Menin muuten naimisiin tällaisen "Moi, sopiiko viipyä hetki seurassa?" - tyypin kanssa. Hän ei siis ole mikään ammatti-iskijä, vaan ihan tavallinen ja tavallisen näköinen suomalainen mies. Hän teki sen "alkureplan" lisäksi illan aikana neljä asiaa, jotka jäivät mieleeni ja houkuttelivat tapaamaan uudelleen:

1. hän joi vain kaksi olutta koko sinä aikana, jonka pubissa olimme. Lisäksi hän joi kahvia ja vettä.

2. hän suhtautui absolutismiini myönteisenä asiana, ei änkännyt, vaatinut selitystä miksi olen pubissa jos en juo ja kaikkea muuta sitä tuubaa, jota olen vuosien aikana saanut kuulla. Olipahan vaan, että "mielenkiintoista, oletko ollut ihan teinistä saakka vai oliko myöhäisempi päätös?".

3.  hän pyysi luvan laittaa käden tuolini selkänojalle (teki suuren vaikutuksen, koska yleensä miehet vain pyrkivät kähmimään ensi tilaisuuden tullen), ja

4. hän kuunteli mitä sanoin - ja muisti asian, kun kahvin jälkeen ilmoitti, että lähtee hakemaan toisen oluen ja "voisinko tuoda sinulle jotain, vaikka soodavettä tai santsikupin?"

Mutta:

Naiset ovat siitä hankalia kapistuksia, että meitä on niin moneen junaan, ettei se "kikka", joka toimii Marjatan kanssa välttämättä toimi Pirkon kanssa. Esimerkiksi: ystäväni on aina ihan sukat rullalla, kun joku mies kehuu häntä kauniiksi tai hämmästelee iän kuultuaan, ettei ainakaan ikinä uskoisi. Minut tuo saisi kavahtamaan, koska en itse ole koskaan pitänyt itseäni minkään näköisenä.

Vierailija
36/56 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohteliaasti ja kivasti. Pelästymättä sitä, että toiselle tulee ensin olo, että mikä outo hiippari tuo on.

Vierailija
37/56 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siten, että mies vaikuttaa olevan kiinnostunut juuri minusta, ei kenestä tahansa naisesta. Kun olin sinkku, baareissa oli joskus tyyppejä, jotka kävi pokaamassa lähes kaikkia naisia ja sehän huomattiin ja lopulta tyypillä ei ollut enää mahdollisuuksia keneenkään.

Toinen on, että minuun tehoaa joku hyvä ja omaperäinen, humoristinen aloite tai kommentti. Mies, joka saa nauramaan, on makuuni.

Vierailija
38/56 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse inhoan sitä, että tuntematon ihminen tulee juttelemaan ja käytännössä vaan kyselee minulta kaikenlaista kertomatta itsestään mitään. En halua kertoilla asioitani tuntemattomille, enkä edes etsi seuraa baarista. Jutella voisin uusien ihmisten kanssa, mutta en pidä siitä, että minusta ongitaan tietoja.

Vierailija
39/56 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaa pimeällä lenkkipolulla.

Vierailija
40/56 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraa puhetta : oma mieheni tuli baaritiskille ja kysyi: mennäääks teille panee? Mietin sekunnin ja suostuin. Ollaan oltu pari vuotta yhdessä ja pannaan mielellään edelleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän