Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset miten tykkäätte että teitä isketään?

Vierailija
20.05.2021 |

Joku hyvä repliikki tai jotain?

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon sun äiti heittää keihästä ku sä varmaa tipuit enkelistä.

Vierailija
2/56 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sun vanhemmat jottai simpukoi vai kun oot noin limanen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan mitenkään. Et voi ikinä sanoa mitään mikä kiinnostaisi minua. Päätän itse alanko kiinnostua.

Vierailija
4/56 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä rauhaan. Kiitos.

Vierailija
5/56 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miellyttävistä on mukava jutustelu. Kyllä sen aistii, jos toinen on kiinnostunut. Pienistä eleistä ja ilmeistä.

Kliseet ja tungettelevuus on vastenmielistä.

Vierailija
6/56 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa klisee

Vierailija
7/56 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielellään 2 promillen humalassa.

Vierailija
8/56 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan millään iskurepliikeillä. Juttelemalla naiselle asiallisesti ja mukavasti, olemalla kiinnostunut hänestä. Ihan vaan hymyilemällä ja osoittamalla kehonkielellä kiinnostusta. Mutta iskurepliikit ovat harvoin niin hyviä, että niillä saisi naisen kiinnostumaan.

Vierailija
9/56 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustu ensin kaverina ja ihmisenä äläkä p*lluna ja t*sseinä. Jos joku friendzone on ongelmasi, niin ehkä sillä on sulle sinkkukavereita. 

Vierailija
10/56 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä iskin miehet näin:

alkoholi ei sovi mun jaloilla, ne aukeaa. Tarjootko kuitenkin juoman?

Vierailija
11/56 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa klisee

Sillä, mitä sanoo ei oikeastaan ole niin paljon väliä kuin sillä, millainen asenne on ja miten toista huomioi. Kaikki ihastumiseni ovat oikeastaan alkaneet sellaisesta, että mies vain kerta toisensa jälkeen jaksaa moikata eli huomioi juuri minut.

Vierailija
12/56 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ainakaan millään iskurepliikeillä. Juttelemalla naiselle asiallisesti ja mukavasti, olemalla kiinnostunut hänestä. Ihan vaan hymyilemällä ja osoittamalla kehonkielellä kiinnostusta. Mutta iskurepliikit ovat harvoin niin hyviä, että niillä saisi naisen kiinnostumaan.

Tämä. Kyllä miehen hymyä jää miettimään päiväkausiksi!

Vierailija
13/56 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutustu ensin kaverina ja ihmisenä äläkä p*lluna ja t*sseinä. Jos joku friendzone on ongelmasi, niin ehkä sillä on sulle sinkkukavereita. 

Itselleni on tärkeää, että mies on kiinnostunut myös seksuaalisesti.

Vierailija
14/56 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää että isketään ollenkaan, jos mies ei ole komea.

Jos taas on komea mies, mikä tahansa aloite kelpaa - kuitenkin hyvän maun rajoissa. Eli ei esim. mitään alatyylistä läppää eikä hyökkäystä suoraan iholle.

Vierailija
15/56 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätän itse kenestä kiinnostun. Useimmat ei herätä mitään suurempia tunteita.

Vierailija
16/56 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata kuunnella näitä vastaajia, suurin osa on katkeria ulimiehiä.

Vierailija
17/56 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan mammojen mukaan ei mitenkään. Tämä miesvihamielinen mammajengi on sitä mieltä, että mies ei saa lähestyä naista. Mutta miehen kuitenkin pitää tehdä aloite. Ja jos tätä ilmeistä epäkohtaa jaksaisi tässä pidemmälle vängätä, niin joku sanoisi että ”aloite” voisi ehkä olla jotain luokkaa: urheilujuoman ostaminen kuntosalin tiskillä, kun itse on unohtanut lompakon pukukaappiin. Jää vain mainitsematta se tosiasia, ettei tuo mamma itse edes käy kuntosalilla.

Vierailija
18/56 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstan mammojen mukaan ei mitenkään. Tämä miesvihamielinen mammajengi on sitä mieltä, että mies ei saa lähestyä naista. Mutta miehen kuitenkin pitää tehdä aloite. Ja jos tätä ilmeistä epäkohtaa jaksaisi tässä pidemmälle vängätä, niin joku sanoisi että ”aloite” voisi ehkä olla jotain luokkaa: urheilujuoman ostaminen kuntosalin tiskillä, kun itse on unohtanut lompakon pukukaappiin. Jää vain mainitsematta se tosiasia, ettei tuo mamma itse edes käy kuntosalilla.

Meillä on jo miehet, hönö.

Vierailija
19/56 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa muuten oudon spesifi esimerkki. Jäikö herumatta?

Vierailija
20/56 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaus Tinderistä: osta omat juomat ja älä oo rinsessa.

Olen prinsessa. Mitäs nyt? Jostain syystä tämän kaltaiset janterit tahtoo tulla likelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän