Helsinkiläiset!!! Vinkkejä kaivataan!!(ov)
Olemme juuri muuttaneet pääkaupunkiseudulle ja nyt kaivattais vinkkejä siihen mitä erilaisia harrastusmahdollisuuksia täältä reilu 1-vuotiaalle lapselle löytyisi. Taaperouintia ja muskaria olen jo miettinyt mutta mitä muita " virikkeitä" löytyisi ja missä näihin on mahdollista tutustua jne??
Kommentit (5)
mutta olisi kiva saada pienen kanssa jotain tekemistä joissa saisi tutustua uusiin ihmisiin.
Ap
täytyykö " harrastuksen" olla lähellä teitä?
olleet sellaisia, että ei niissä oikein ole tutustunut keneenkään, niissä vaan käydään enemmän juuri sen harrastuksen takia. Tietysti jos olisi haku päällä ja jäisi oikein varta vasten juttelemaan, niin kai sieltäkin seuraa löytyisi. Itse olen paremmin tutustunut ihmisiin leikkipuistoissa, kerhoissa ja netin kautta.
aamupäivisin läheisessä leikkipuistossa keinumassa, liukumassa mäkeä ja leikkimässä hiekkalaatikolla. Ei kai sitä kummempaa aktiviteettia pieni tarvitse.
Katso netistä hakusanalla touhis. Löytyy erilaisia jumppia. Helsingin sosiaaliviraston sivuilta löytyvät asukas- ja leikkipuistot ja niiden tarjonta.