Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On se kova toi Blind Channel, uskotteko voittavan Euroviisut?

Vierailija
19.05.2021 |

Kyllä iskee ja lujaa näin 40v naiseenkin heidän euroviisubiisinsä. Olen valmis uskomaan heidän vaikka voittavansa koko homman. Entäs te?

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se jonkun mamman korvaan kuulostaa hyvältä, jos musiikinkulutus on viimeiset vuosikymmenet rajoittunut johonkin Suomipop-kanavan kuunteluun. Musiikillisesti tuossa bändissä ei ole mitään positiivista. Lyriikatkin ovat niin äärimmäisen noloja, että käperryin sikiöasentoon myötähäpeästä kun kuulin ne ensimmäistä kertaa.

Hävettää olla suomalainen, kun tuollaista lähetetään meitä "edustamaan".

22/70 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1% mahdollisuus ja 14. sija vedonlyönnin mukaan.

Kyllä se prosentti on huomattavasti isompi,  koska on erittäin paljon ihmisiä jotka diggaa ton genren musasta ja siihen se perustuu Lordinkin voitto.

Vielä kun toi biisi on ihan hyvä ja myös ainut oikea valinta Suomelta, koska muilla biiseillä ei oltaisi finaalissa, mutta nyt ollaan heittämällä.

Voin lyödä 1K vedon jos joku haluaa ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malta!!!

Vierailija
24/70 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvoin katson Euroviisuja, mutta tänä vuonna on pakko. Ja joo, olin aikoinaan torilla, kun Lordi voitti. Tykkään tosi paljon Suomen tämän vuoden biisistä ja toivon, että ei nyt ihan hännillekään jää. Mutta jummijammi jos voittavat, niiiiiiiiiiiiiiiiiin.... TORILLA TAVATAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

- N60 - 

Et ole tosissasi??? Minusta tässä kappaleessa on kaikki hirveää. Saara-allotkin melkein parempia, tosin vapaaehtoisesti en kuuntele kumpaakaan.

Olen ihan tosissani. Jari Sillanpääkö sinne olisi pitänyt taas lähettää? 

Vierailija
25/70 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kuuntelin ekaa kertaa. Se on hyvä, jos ton kaltaisesta tykkää - valitettavasti euroviisuissa ei ole kohdeyleisö. Lordi oli parempi.

Vierailija
26/70 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lordi voitti naamiaisasuilla, ei biisillä.

Vierailija
27/70 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko Lordi aikoinaan ennakkosuosikki ?

Vierailija
28/70 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hevityypit ei katso euroviisuja. 😁

Vierailija
29/70 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

rarehanu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1% mahdollisuus ja 14. sija vedonlyönnin mukaan.

Vielä kun toi biisi on ihan hyvä ja myös ainut oikea valinta Suomelta, koska muilla biiseillä ei oltaisi finaalissa, mutta nyt ollaan heittämällä.

Tuo on totta, että muut biisit tuskin olisivat päässeet finaaliin.

Vierailija
30/70 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hevityypit ei katso euroviisuja. 😁

Katsoo...

Vierailija
31/70 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomelle on voitto pelkästään finaaliin pääsy, on se niin harvinaista herkkua.

Vierailija
32/70 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Malta!!!

Voi ei ne sen matamin bootsit eilisessä lähetyksessä 💀

Vierailija
33/70 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran pitänyt Suomen biisistä. Joku paksu vanhempi nainen lauloi La Dolce vita. Muut ihan kuraa - hirveää myötähäpeää tuntien vuodesta toiseen.

Vierailija
34/70 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvoin katson Euroviisuja, mutta tänä vuonna on pakko. Ja joo, olin aikoinaan torilla, kun Lordi voitti. Tykkään tosi paljon Suomen tämän vuoden biisistä ja toivon, että ei nyt ihan hännillekään jää. Mutta jummijammi jos voittavat, niiiiiiiiiiiiiiiiiin.... TORILLA TAVATAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

- N60 - 

Et ole tosissasi??? Minusta tässä kappaleessa on kaikki hirveää. Saara-allotkin melkein parempia, tosin vapaaehtoisesti en kuuntele kumpaakaan.

Olen ihan tosissani. Jari Sillanpääkö sinne olisi pitänyt taas lähettää? 

Mulle ei ihan ensimmäisenä tule Jartsa mieleen, kun puhutaan hyvästä musiikista. Ei myöskään sokeakanava.

Vierailija
35/70 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en itse tykkää Blind Channelista.

Vierailija
36/70 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai voittoa odottaa ap, salli mun nauraa. Finaalissa luultavasti sijalla17-20, olisi kuule kova sana.

Vierailija
37/70 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä biisi. En ole edes tuollaisen rokkin ystävä, mutta silti biisi kuulostaa hyvältä. Ehkä se voi just siksi pärjätä, koska ylittää lokeroita. Ruotsin Tysse on suosikkini. Se biisi on hyvä ilman kilpailujakin.

Vierailija
38/70 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä biisi. En ole edes tuollaisen rokkin ystävä, mutta silti biisi kuulostaa hyvältä. Ehkä se voi just siksi pärjätä, koska ylittää lokeroita. Ruotsin Tysse on suosikkini. Se biisi on hyvä ilman kilpailujakin.

Tusse* Huono biisi Ruotsilla tänä vuonna

Vierailija
39/70 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voittaa, jos muut osallistujat kuolevat nauruun tai myötähäpeään. Molemmat todennäköisempiä kuin voitto laulamalla.

Vierailija
40/70 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Euroviisuthan on ainakin viimeiset 30 vuotta ollut jonkinlainen Huonon Musiikin Kilpailu. Enkä tarkoita, että hyvällä musiikilla ei siellä pärjäisi, vaan ettei siellä edes ole ollut hyvää musiikkia aikoihin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän