On se kova toi Blind Channel, uskotteko voittavan Euroviisut?
Kyllä iskee ja lujaa näin 40v naiseenkin heidän euroviisubiisinsä. Olen valmis uskomaan heidän vaikka voittavansa koko homman. Entäs te?
Kommentit (70)
En usko, vaikka toivoisin kyllä.
N50
Tylsä biisi, joita Suomi on Lordin jälkeen lähettänyt kisoihin 10 kpl.
Ei kai nyt sentäs voittoon. Finaalipaikkakin tiukassa.
Ei, suurin osa Eurooppaa ei tykkää tuon tyyppisestä musasta.
Toivottavasti ura ei floppaa näitten viisujen takia.
Uskon, että menee heittämällä finaaliin. Top15 finaalissa on realistinen. Top10 olisi jo huippu.
Tuohan on aivan täyttä paskaa ja sen tietää jokainen, joka on musiikkia edes vähän elämässään kuunnellut.
Allekirjoitti nyt sittem kv levysopimuksen.
En usko voittoon mutta topkymppiin kyllä.
Olisin tyytyväinen jos on top 20:n sisällä.
Ei kukaan Euroopassa arvosta tuollaista älämölöä, ei ole menossa jatkoon. Ensin laitetaan stagelle kehitysvammaiset, sitten nämä. Only in Finland.
Täytyy olla huono musiikkimaku, jos tuollaisesta musiikista tykkää. Noh, jokainen omalla tavallaan.
Harvoin katson Euroviisuja, mutta tänä vuonna on pakko. Ja joo, olin aikoinaan torilla, kun Lordi voitti. Tykkään tosi paljon Suomen tämän vuoden biisistä ja toivon, että ei nyt ihan hännillekään jää. Mutta jummijammi jos voittavat, niiiiiiiiiiiiiiiiiin.... TORILLA TAVATAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- N60 -
Vierailija kirjoitti:
Täytyy olla huono musiikkimaku, jos tuollaisesta musiikista tykkää. Noh, jokainen omalla tavallaan.
"Huono musiikkimaku". Mitenhän sekin määritellään? Kerropa mistä musiikista sinä tykkäät niin minä kerron onko sulla hyvä vai huono musiikkimaku.
Vierailija kirjoitti:
Liputan Ukrainan puolesta
Se oli niin himmee, että oli ihan hyvä.
Euroviisut on kyllä siitä jännä kisa, että ikinä ei voi tietää mikä sattuu olemaan minäkin vuonna se vuoden juttu. Nyt kuitenkin haistelisin, että korona kautta elettyämme, väki saattaa kaivata iloista ja kepeää menoa ja esim. Malta on varmaan ehkä korkealla.
Mutta heitän nyt veikkauksen, että Suomi on 8.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Huono musiikkimaku". Mitenhän sekin määritellään? Kerropa mistä musiikista sinä tykkäät niin minä kerron onko sulla hyvä vai huono musiikkimaku.
Josko lähdettäisiin ihan ensimmäisenä siitä, että huonossa musiikissa huudetaan. Dark Side: huutoa, taukoa, huutoa, taukoa, huutoa jne. Kaljamusiikkia, jonka sanoma vetoaa joihinki amislaisiin ja duunareihin.
On kyllä aivan mahtava bändi ja biisi, kiva että välillä on tuollaista erilaistakin eikä aina mitään mitäänsanomattomia rakkausballadeja. Saa taas suomalaisena olla ylpeä, vaikka valitettavan moni suomalainen rakastaa lytätä kaikkea kotimaista.
Vierailija kirjoitti:
Harvoin katson Euroviisuja, mutta tänä vuonna on pakko. Ja joo, olin aikoinaan torilla, kun Lordi voitti. Tykkään tosi paljon Suomen tämän vuoden biisistä ja toivon, että ei nyt ihan hännillekään jää. Mutta jummijammi jos voittavat, niiiiiiiiiiiiiiiiiin.... TORILLA TAVATAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- N60 -
Et ole tosissasi??? Minusta tässä kappaleessa on kaikki hirveää. Saara-allotkin melkein parempia, tosin vapaaehtoisesti en kuuntele kumpaakaan.
En usko että voittaa. TOP10 olisi kova. Tällä hetkellä vedonlyöntitilastoissa ei mahdu top10:n