Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi kiesus, mikä ämmä meidän taloyhtiössä asuu!!

Vierailija
18.08.2006 |

Oon nyt jonkin aikaa oikein vahtaamalla vahtinut sen tekemisiä kun tuntuu että se puuttuu JOKA ikiseen asiaan. Olen nähnyt sen muutaman kerran tuossa pihalla sormi pystyssä papattavan lapsille vaikkei mitään erikoista ole näyttänyt tapahtuneen. Sille riittää varmaan syyksi se että lelu ei ole hiekkalaatikossa vaan hiekalla puolen metrin päässä laatikosta. Tänään näin sen jopa repivän rikkakasveja toisen taloyhtiön pensaikosta!

Tyttöni 5v meni vähän aikaa sitten pihalle ja leikki siellä hetken yhden 4v pojan kanssa, kunnes tyttöni paras ystävä (mikä ei vakituisesti asu täällä) tuli pihalle. Nähdäkseni tytöt ei mitenkään syrjinyt poikaa, mutta eivät sen kummemmin enää huomioineet sitä. Poika lähti parkuen kotiin, ja huusi mennessään että tyttöni kiusaa sitä!

Sitten tuli tämä pihapoliisiämmä (joka ei ole siis pojan äiti) ja piti tytölleni kunnon saarnan sormeaan osoitellen! harmi kun en kuullut mitä se sanoi vaikka olin parvekkeella. Olin jo aikeissa huutaa että mitä helvettiä sen pitää puuttua joka vitun asiaan joka ei kuulu sille pätkääkään!

On muuten hallituksen jäsenen muija ja sen kyllä huomaa!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

asuttiin ennen rivarissa

Vierailija
2/6 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

noi pihapoliisit on hallituksessa tai vuorataloissa asukastoimikunnissa. En tajua miten jaksavat, meilläkin asuintalo vaihtunut usein kun on aina isompaa tarvittu (=D) niin joka taloon näitä täydennyspoliiseja löytyy.

Kovaäänisiä, katkeria elämäänsä kyllästyneitä joita en jaksaisi kuunnella. Aina on jotain valittamista, en ole positiivisia kommentteja kuullut heiltä mistään.

Älä ap välitä papatuksesta. Toki syystä saa vieraita lapsiakin ojentaa mielestäni, mutta ei turhaan tarvitse nipottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään kiusaamista ei tapahtunut, näin itse kaiken kun olin parvekkeella! ap

Vierailija
4/6 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että SINÄ näit, mitä tapahtui, mutta se pihapoliisinne ei välttämättä nähnyt kuin pienen lapsen juoksemassa pakoon itkien.

Eli hänen näkökulmastaan se puuttuminen asiaan saattoi olla hyvinkin järkevää.

Itse kyllä olisin ensin selvittänyt asiaa ennen kuin olisin torunut ketään.

Mitä lapsesi kertoi tapahtuneesta?

Vierailija
5/6 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapselta en ole vielä kysynyt kun leikkii edelleen pihalla. ap

Vierailija
6/6 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin talon pihapoliisi käy sen jälkeen haravoimassa taas hiekan siistiksi. Että silleen, meitä on moneen junaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan