Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perheenisän paineenpoistoreissu

Vierailija
19.05.2021 |

Suosituksia mihin suurkaupunkiin kannattaisi viriilin miehen suunnata "paineiden poistoon" kunhan koronarajoitukset hellittää. Alkaa vaimon koko korona-ajan jatkunut pihtaaminen ja lasten rääkyminen nurkissa jo riittää, pakko saada breikki. Hakusessa olisi siis kaupunki jossa piisaa tasokkaita ilotaloja ja hintataso kohtuullinen jotta olisi varaa jynkyttää kerrankin tarpeekseen muutaman päivän ajan niin että säkit kolisevat kotimatkalla tyhjyyttään. Maks. kolmen tunnin lentomatkan päässä tulisi olla.

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johanna Tukiainen ulvoo puutettaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että tämä on trolli, mutta surullista silti, että tällaisia miehiä on oikeasti olemassa. Ovat valmiita pettämään vaimoaan, lastensa äitiä. Ovat valmiita ostamaan seksiä ihmiskaupan uhrilta, päihdeongelmaiselta tai naiselta, jolle prostituutio ei ole lähtöisin omasta tahdosta. Ovat valmiita riskeeraamaan oman ja toisen terveyden. HIV ja muut sukupuolitaudit ovat yleisiä. Mm. Venäjällä HIV on karannut käsistä ja suomalaiset heteromiehet tuovat sen vaimoilleen. Osa on valmis ostamaan seksiä jopa kehitysvammaiselta tai pieneltä lapselta ... Kaikki tämä vain, koska omat tarpeet ovat tärkeämpiä. Minä, minä, minä. Itsekkyys huipussaan.

Vierailija
44/56 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti sesonki on jo ohi Sääriselällä. Siellä muuten toimii Suomen pienin yhdistys, Saariselällä Saamattomat!

Sinne kannattaa taas syysesongin aikaan suunnistaa. Silloin ei tarvitse raahata edes suksia mukaan.

Vierailija
45/56 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule, mietipä, miksi se vaimo -kulta pihtaa ?

Oletko vaivautunut huomioimaan häntä ihmisenä, naisena ?

Ollut avuksi kotona, myös lasten kanssa ?

Vai oletko vain röhnönnyt sohvalla heppiäs pidellen ?

Katso peiliin, siellä se syyllinen on !!!

Säälittävä mato !!!

Tämä juuri. Itseäni ei ainakaan seksi kiinnosta silloin, kun mies ei tee mitään muuta kuin pyytämällä ja puhuu epäkohteliaasti minulle ja lapsille. Hoidan lähes kaikki lasten asiat, suunnittelen juhlat ja lomat, olen viime ajat opiskellut vielä työn ohessa. Lisäksi olen sairastellut jo pidempään, eikä mies kysy koskaan, miten voin/jaksan. Miehet voisivat joskus ajatella sitäkin, miksi naista/vaimoa ei kiinnosta seksi.. Kannattaisi miettiä omaa käytöstään/elintapojaan.

Vierailija
46/56 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksihelteet alkaa! Kaikki nussimaan ja useasti! 

Vierailija
47/56 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, katsotaan mikä riemu repeää kun jäät kiinni ja tuot vaimolle taudin. Enkä puhu mistään koronasta.

Vierailija
48/56 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan vastatusta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Praha. Edullista olla, seuralaiset noin 65-75€, ovat superkauniita ja ystävällisiä. Terveisin ennen kaupungissa asunut.

Seuralaiset... no siinäpä eufemismi. Vuokrapillut olisi osuvampi nimitys.

Kun kerran rehellisiä kuvaelmia tässä aloiteltiin etsimään, niin samallahan voisit yrittää kertoa rehellisen kuvaelman siitä, että mitä todella monet vaimokkeet ja tyttikset ihan oikeasti ovat?

Katsotaan onnistuuko, vai iskeekö joku tuplastantardien viritysvaihde päälle ;)

Elämänkumppani.

Vierailija
49/56 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on nimittäin varma että tulet jäämään kiinni jossain vaiheessa, vastuun kantaminen ei olekaan sitten enää kivaa. Vai uskotko tosiaan että vaimo ei tajua mitään?

Vierailija
50/56 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule, mietipä, miksi se vaimo -kulta pihtaa ?

Oletko vaivautunut huomioimaan häntä ihmisenä, naisena ?

Ollut avuksi kotona, myös lasten kanssa ?

Vai oletko vain röhnönnyt sohvalla heppiäs pidellen ?

Katso peiliin, siellä se syyllinen on !!!

Säälittävä mato !!!

Tämä juuri. Itseäni ei ainakaan seksi kiinnosta silloin, kun mies ei tee mitään muuta kuin pyytämällä ja puhuu epäkohteliaasti minulle ja lapsille. Hoidan lähes kaikki lasten asiat, suunnittelen juhlat ja lomat, olen viime ajat opiskellut vielä työn ohessa. Lisäksi olen sairastellut jo pidempään, eikä mies kysy koskaan, miten voin/jaksan. Miehet voisivat joskus ajatella sitäkin, miksi naista/vaimoa ei kiinnosta seksi.. Kannattaisi miettiä omaa käytöstään/elintapojaan.

Jos on kerran niin ikävä mies ja olet noin kypsynyt, mitä enää suhteessa teet? Eroa! Vai menetätkö martyyrin viitan samalla.

Monet naiset kyllä pihtaavat ihan huvikseen. Mielestäni jos ei kotoa saa voi muualta hakea. Naiset teki katse peiliin vaan.

N46

Vierailija
51/56 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, että tämä on trolli, mutta surullista silti, että tällaisia miehiä on oikeasti olemassa.  Ovat valmiita riskeeraamaan oman ja toisen terveyden. HIV ja muut sukupuolitaudit ovat yleisiä. Mm. Venäjällä HIV on karannut käsistä ja suomalaiset heteromiehet tuovat sen vaimoilleen.

Oletko koskaan kuullut kondomista?

Vierailija
52/56 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällainen ketju saa olla täällä? Heti kun perheenäiti kyselee neuvoja mistä saisi helpoimmin mustaa munaa tyttöjen reissulla, sellainen ketju poistuu välittömästi. Kaksinaismoralismi jne.

Gambiasta ja Jamaikalta. Heippa!

Ps. Kotioven lukot on sitten vaihdettu sillä aikaa, kun käyt hakemassa kupan.

Vierailija
53/56 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kotitöiden tekeminen mitään auta.

Naisen biologia on sellainen ettei mikään naisten kanssa töitä tekevät omegamies kiinnosta, vaan alfa joka metsästää isoa saalista ja tulee kotiin vain panemaan naistaan tai korkeintaan opettamaan metsästystaitoja pojalleen.

Koronapandemia sen osoittaa. Mitä enemmän miehet ovat kotona auttelemassa, sitä pahemmin naiset ahdistuvat kun miehet muuttuvat imurien kanssa pyöriviksi vässyköiksi.

Vierailija
54/56 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulit todella oikeaan paikkaan kyselemään tätä. Provoile muualla!

Vierailija
55/56 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet niin huono rakastaja, että vaimo ei halua koskea kepilläkään, niin voi voi!

Vierailija
56/56 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pihtaa koska olet vastenmielinen kuvotus, joka pitää naisia kassientyhjennysesineinä. Ei sun kanssa kukaan menisi sänkyyn muuta kuin rahasta, ja silloinkin vasta jos on todella epätoivoinen - kuten nuo suurkaupunkien ilotalotyöntekijät tuppaavat epätoivoisia olemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme