Miten määritellään hoikka?
Kommentit (36)
Onko "laiha" sitten aina alipainoinen? Eli "hoikka" on normaalipainon puolella? Moni tuntuu puhuvan hoikasta kun tarkoittaa mun mielestä tosi laihaa.
Pidän itseäni hoikahkona, kun 171-senttisenä mitat 75-70-90. Jos paino on oleellinen niin se on jotain 60 ja 65 kilon väliltä.
Vierailija kirjoitti:
Pidän itseäni hoikahkona, kun 171-senttisenä mitat 75-70-90. Jos paino on oleellinen niin se on jotain 60 ja 65 kilon väliltä.
Miten voi olla mahdollista näin suuret erot mitoissa..? Oon 175 cm ja 62 kg, mitat 88-68-97.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi olla mahdollista näin suuret erot mitoissa..? Oon 175 cm ja 62 kg, mitat 88-68-97.
Miksi ei olisi mahdollista, ruumiinrakenteita on niin erilaisia. Itse 171/58 ja 92-64-90.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei olisi mahdollista, ruumiinrakenteita on niin erilaisia. Itse 171/58 ja 92-64-90.
Missä se massa sitten piileskelee?
Hoikka=siro eli ohuet raajat, pienet rinnat ei isoja lihaksia
Voiko m-kokoinen olla hoikka? Voiko pitkä ohutraajainen siroranteinen l-kokoinen olla hoikka vai onko silloin automaattisesti liian iso?
Heitän ihan lonkalta, että sitten, kun istuessa selkä suorana ei tule vatsamakkaroita. Mielestäni voi siis olla hoikka mitoista viis, kyse on enemmänkin rasvan suhteesta kaikkeen muuhun.
Toki tätäkin voi alkaa viilaamaan miten haluaa, näin kahden lapsen jälkeen kokoa liian ison nahkan kera se vatsamakkara tulee paljon vähemmillä kiloilla mitä nuorempana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://chicenchocolat.wordpress.com/2012/08/27/mens-perspective-on-wom…
Tossa kuvassa esim kahdeksan kaunista naista bikineissä. Kuinka moni niistä on se miesten himoitsema hoikka? Onko tuolla vartaloita, joille painaisitte ruksia tinderissä kun on liian iso nainen?
hoikkia on vasemmalta 2,3,4,7
Makuja ja mielipiteitä on monenlaisia. Mielestäni nuo mainitsemasi ovat laihoja eivät hoikkia. Hoikkia mun mielestä on vasemmalta 5, 6 ja 8.
Mut joo, annetaan vaan kaikkien kukkien kukkia ja naisten olla semmosia kuin ovat, saavat ihan itse päättää.
Vierailija kirjoitti:
Painoindeksi kertoo normaalipainon. Alle indeksin normaalirajojen = hoikka.
Toinen määritys on ikä. Teini-ikäiset, joilla on ollut kasvupyrähdys mutta ei ihan vielä aikuisen vartaloa = hoikka.
Mun mielestä hoikka on enemmän positiivinen sana. Eli ei tarkoita alipainoa. Miellän hoikaksi, että painoindeksi on normaalipainon sisällä mutta alemmalla skaalalla, esim. 18,5-22. Toisaalta jos on paljon lihasta mutta timmisti, vou myös näyttää hoikalta. Alle 18,5 on laiha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://chicenchocolat.wordpress.com/2012/08/27/mens-perspective-on-wom…
Tossa kuvassa esim kahdeksan kaunista naista bikineissä. Kuinka moni niistä on se miesten himoitsema hoikka? Onko tuolla vartaloita, joille painaisitte ruksia tinderissä kun on liian iso nainen?
hoikkia on vasemmalta 2,3,4,7
Makuja ja mielipiteitä on monenlaisia. Mielestäni nuo mainitsemasi ovat laihoja eivät hoikkia. Hoikkia mun mielestä on vasemmalta 5, 6 ja 8.
Mut joo, annetaan vaan kaikkien kukkien kukkia ja naisten olla semmosia kuin ovat, saavat ihan itse päättää.
Mun mielestä 5, 6 ja 8 ovat taviksia, eivät hoikkia. Joka tapauksessa noilla kaikilla on ihan hyvä vartalo. Ei ole mitään liian laihoja tai liian lihavia. Kaikilla varmaan BMI suunnilleen normaalirajoissa.
Typeryys on helppo määrittää, osoittaa sormella sinua ap.
Kuvasta antaisin tykkäykset 2., 3., 4., ja 7. naiselle vasemmalta.
Hoikka on abstrakti käsite. Itse pidän "hoikkina" naisia joiden painoindeksi alkaa ykkösellä. Silmää voi kuitenkin miellytää, vaikka kuuluisikin kategoriaan normaali.
Painan vähän yli 60 kg. Eli hoikka onkin laiha?
Ap