Huh hellettä! Lämpöä 31,1°C, meinaan tukahtua! Edes uiminen ei auttanut
Kommentit (98)
Vierailija kirjoitti:
Onneksi on ilmalämpö pumppu.
Se on yhdyssana
Aika erikoista että itärajalla yli 30 astetta ja kartalla samalla korkeudella länsirannikolla 9 astetta.
Haminassa +21,5, just sopiva keli ulkoiluun :)
Vierailija kirjoitti:
Onneksi on ilmalämpö pumppu.
Kumma kun ei ilma lämpö pumppu
+24 Kuopiossa, onneksi laskee huomenna viiteentoista.
Helsingissä pilvistä +13. Mulle tuli silti hiki kauppareissulla. Mummohikeä taitaa pukata jo.
LänsiSuomi tänään 11 astetta lämmintä ja pientä vesisadetta koko päivä.
Vierailija kirjoitti:
Helsingissä pilvistä +13. Mulle tuli silti hiki kauppareissulla. Mummohikeä taitaa pukata jo.
Suuri ilmankosteus tekee tuon.
Vierailija kirjoitti:
Haminassa +21,5, just sopiva keli ulkoiluun :)
Samaa mieltä ja samat lämmöt Kotkan puolella. Ei kylmä eikä liian kuuma ja kesäisissä vaatteissa jaksanut huvin pihalla puuhastella.
Vierailija kirjoitti:
Aika erikoista että itärajalla yli 30 astetta ja kartalla samalla korkeudella länsirannikolla 9 astetta.
Mikä tekee erikoiseksi?
No on kaipaa kolmenkympin helteitä tänne Espooseen, mutta jos aurinko edes vähän jossain välissä paistaisi, niin fiilis nousisi heti. Kuten joku jo sanoikin, +20 ja puolipilvistä olisi täydellinen keli.
Mutta Foreca lupaa ensi viikoksi (ma-pe) 12-13 astetta päivän ylimmäksi. Eli ei ole ihan heti pariakymppiä luvassa tällä suunnalla. Ensi sunnuntaiksi sentään 15 astetta, mutta silloinkin vesisadetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi muuttaa takaisin Suomeen, jos ei 30c helteet nappaa.
Suomessa asun ja olen nytkin, Uimaharjulla.
Ap
Ei ole.
Miten se on mahdollista että Joensuussa on niin paljon, mutta Helsingissä on +12?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tekee erikoiseksi?
Mitäs luulisit? Aivojakin voi käyttää. -Eri
Vettä on tullut koko päivän kuin Esterin perseestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi muuttaa takaisin Suomeen, jos ei 30c helteet nappaa.
Suomessa asun ja olen nytkin, Uimaharjulla.
Ap
Ei ole.
Mitä ei ole? Ripulia housuissasi?
Turku + 14, tuntuu 11:a, koska nykyäänhän aina tuulee (ja kylmästi!). Pilvistä ja kosteaa on. Kateeksi käy, eikä ensi viikkokaan mitään varsinaista kesää tuo... :(
Kai sä osaat käyttää teksti tv:tä tai käydä Forecan sivuilla.