Huh hellettä! Lämpöä 31,1°C, meinaan tukahtua! Edes uiminen ei auttanut
Kommentit (98)
Taidat olla jossain pohjois-savossa/pohjois-karjalassa? Ja otan osaa, vaikka kaunista seutua onkin koska tuossa on mullekin se 10 astetta liikaa. Onneksi sentään pääset uimaan, siitä saa vain haaveilla helteellä täällä kuivalla maalla.
En kyllä nauti tästäkään mitä pk-seudulle on nyt alkuviikko tarjoiltu kun on pimeää kuin mörön persiissä vaikka on kevät, vettä tulee kuin aisaa vähän väliä ja ulkona on samaan aikaan sekä koleaa että hiostavaa..
Mun lähin mittauspiste näyttää 30,7. Ilomantsista olen.
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan Suomessa noin kuumaa nyt missään ole.
Kyllä pohjois-karjala ainakin viimeksi Suomeen kuului. Juuka 28, 1 astetta, Nurmes 26,6 astetta ja Lieksa 29,9 astetta.
Sama tilanne taitaa olla Savonlinnassa ym.
Ai että, kun olisikin noin lämmintä.
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko sinne taas muuten venäjältä lämmön lisäksi metsäpalojen katkuakin? Tuo on aina niin pyllystä, että kun on lämmin niin ilma on keltaruskean sameana sitä saakelin savua ihan joka stanan kerta.
Vierailija kirjoitti:
näemmä vaihtelee jonkin verran mittauspisteestä riippuen, mutta sehän on tavallista. Klo 14:40 Mekrijärvi, Ilomantsi 28,6, Pötsönvaara, Ilomantsi 30,2, Lampela, Lieksa 29,9 ja Joensuun lentoasema, Liperi 26,1
Mä lähdin mökille viime keskiviikkona ja ekaa kertaa oikeasti ikinä täällä on kelit kohdallaan. Normaalisti on koleaa ja kosteaa 90% ajasta.
Kuhmo 28 astetta, mutta kyllä tämä jo huomiseksi normalisoituu ja lauantaina onkin enää +6 astetta ja sadetta.
Sopivin ilma on +20 ja puolipilvistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi muuttaa takaisin Suomeen, jos ei 30c helteet nappaa.
Suomessa asun ja olen nytkin, Uimaharjulla.
Ap
Eläkä höpäjä, unta niät. Paikalliset niät assuut Uimaharjussa, ei millään harjulla. Lämmintä kyllä on, kuutisenkymmentä kilometrii etelään päin tällä hetkellä 27 astetta.
Nimim. Ukonilimoo ootteleva
En mäkään kestä, 12 astetta ja tuulee ja sataa. Bikinitkin pitää riisua kun hiki vaan valuu
Hitto kun lähdin lauantaina pois Itä-Suomesta, nyt saa täällä länsirannikolla palella ja vetää fleeceä päälle. Kateeksi käy!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi muuttaa takaisin Suomeen, jos ei 30c helteet nappaa.
Suomessa asun ja olen nytkin, Uimaharjulla.
Ap
No huh, eipä taija käkikään jaksaa enää kukkua.
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan Suomessa noin kuumaa nyt missään ole.
Onhan, Itä-Suomessa.
Perhana. Täällä on 10 astetta. Täytyykö startata auto ja lähteä sinne.
Vierailija kirjoitti:
Paskapuhetta. Täällä on 11c ja pilvistä, en usko että missään päin suomea on yli 15 tällä hetkellä
Täällä Kuopiossa on nyt +25 että paskapuhetta sullekki
0/5