Laulaja Demi Lovato, 28, paljastaa olevansa muunsukupuolinen - milloin tämä hulluus loppuu?
https://www.is.fi/viihde/art-2000007987380.html
Em halua elää tällä planeetalla enää.
Kommentit (444)
Koronan aikaan voi olla vähemmän töitä, joten täytyy jotenkin muistutella itsestään medialle aina välillä.
Ei koskaan. Eliitti eli luciferiaanit rakastaa näitä kaksineuvoisia. Onhan heidän palvomansa Baphometkin sellainen.
Mitäs sitten? Mitä se sun peppua kutittaa?
Toihan on niin mamman näköinen, että! Mikä se muu sukupuoli voi olla? Av-mamma?
Vai niin. Pitäisikö tähän nyt jotenkin reagoida?
Mikä on muunsukupuolinen , aukko sivistyksessä .
Senkus. Mutta kuka haluaa muunsukupuolisen puolison? Jos siis meinaa perhettä alkaa perustaa, sillä ajatuksella.
sitten kun tuo tuollainen alkaa olla liian valtavirtaa niin tulee käänne taas kohti konservatiivisempia arvoja. Muóti-ilmiöt elää aina vähän sen mukaan, että ns trendsetterit innostuu ilmiöistä jotka ei ole valtavirtaa erottuakseen ja saadakseen huomiota.
Varmaanhan tuollakin villityksellä myydään kaikenlaista krääsää, kosmetiikkaa ja palveluita.
Miksi se menee sulla ihon alle? Kai se on Demin asia miksi hän itsensä identifioi.
Mites tää homma toimii? Onko sukupuolia M, N ja Muu? Vai onko toi Muu lajiteltu pienepiin lokeroihin?
Ihan sama, ei haittaa minua mitenkään.
Kuulostaa hassulta, että on naisia, miehiä ja "niitä".
Vierailija kirjoitti:
Ei koskaan. Eliitti eli luciferiaanit rakastaa näitä kaksineuvoisia. Onhan heidän palvomansa Baphometkin sellainen.
Unohdit reptiliaanit:D. Ja lääkkeet.
ei kannata ahdistua. Mun nuoruudessa trendikkäimmät oli "anarkisteja". Ei me ees tiedetty mitä se tarkoittaa, mutta kun Cranberries ja maailman ahdistus, hakaneulat ja musta tukka.
Ihanhan nuo on tavallisia sihteerejä ja kampaajia ja autonkuljettajia tänä päivänä kaikki :D
Vierailija kirjoitti:
Mä en edes lue noita uutisia enää. Ahdistaa niin paljon tämä sairas maailma nykyään.
No ei kai tosta kannata ahdistua sentään.
Kopioin toisesta ketjusta:
Lovato aiheutti juuri hiljattain kohun kun alkoi skitsota pienen jäätelöä ynnä muuta myyvän yrityksen "guilt free"- ja laihdutustuotteista ja sanoi oman entisen syömishäiriönsä nostavan päätään, vaikka ihan itse vapaaehtoisesti meni tuohon liikkeeseen. Lovaton fanit menivät sitten suurella joukolla arvostelemaan tätä yritystä yhdellä tähdellä ja kirjoittelemaan valheita.
Tasapainoisemmat ihmiset tietenkään eivät hyväksyneet tätä pelleilyä ja Lovato uhriutui siitäkin.
Mietin vain, että vaikuttaa taas sellaiselta tempulta, jossa käännetään huomio kohusta muualle ja vielä otetaan itselle "suojattu asema" vähemmistön edustajana. Aika perus Lovaton toimintatapa.
Ei kiinnosta, kiva jos voi paremmin.
Ai sekö onkin vain ilmoitusasia? :D. Kieltämättä hullu maailma.