Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tuo koronarokotuksen aikataulu käytännössä menee... jos on vaikka aika klo 12:15, niin pitääkö ulko-ovella olla silloin

Vierailija
19.05.2021 |

vai pitääkö olla jo aikaisemmin, niin että saa sitten piikin tuohon aikaan, vai miten se menee?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Messukeskuksen osalta kyselen, mutta varmaan sama käytäntö muuallakin.

Vierailija
2/22 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jipi jai joo 😡

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piikin saat 12.15

Silloin pitää olla valmius ottaa piikki. Semmoinen vaatetus että piikki on hyvä antaa viivytyksettä.

Vierailija
4/22 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo ole se aika kun piikki lyödään käteen eli vähän aikaisemmin kannattaa mennä paikalle.

Vierailija
5/22 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole hyvä: https://www.hel.fi/sote/koronarokotus-fi/rokotuspisteet

Huom! Saavu rokotukseen täsmällisesti. Rokotuspisteissä ei ole erillisiä odotustiloja. Varaudu jonottamaan ja pukeudu sään mukaan.

(en ole helsinkiläinen, mutta löysin tuon muutamassa sekunnissa googlella)

Vierailija
6/22 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piikki pyllyyn!

Vierailija
7/22 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istut tietysti 5 minsaa etuajassa kiltisti odotustilassa, kuten kunnon kansalainen, etkä suinkaan ota juoksua pääovelta silloin kun aikasi tikittää. Hölmö kysymys.

Vierailija
8/22 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varttia aiemmin. Ohje on kaupungin sivuilla.

Vierailija
9/22 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin puoli tuntia liian aikaisin. Kävelin sisään ja lopulta hoitajan huoneeseen. Ei kysellyt mitään. Tämä messukeskuksessa siis.

Vierailija
10/22 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menen kaikkialle aina vartin etuajassa. Rokotuksen sain 5minuuttia etuajassa kun olin varttia aiemmin paikalla .Elii kunhan viimeistään annettuna aikana astut ovesta sisään. Eivät ne siellä sinua odota vaan jono etenee sitä mukaan kun ihmisiä tulee paikalle. Sinulla ei ole ns omaa aikaa klo 12.15. 

Vierailija
11/22 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varttia aiemmin. Ohje on kaupungin sivuilla.

Ei ole ainakaan Helsingin sivuilla. Mainitaan vartista, joka pitää odottaa piikin jälkeen. Mutta saapumisen osalta todetaan vain, että saavu täsmällisesti.

Vierailija
12/22 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piikki pyllyyn!

Ei, vaan olkavarteen.

Vierailija
13/22 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piikin saat 12.15

Silloin pitää olla valmius ottaa piikki. Semmoinen vaatetus että piikki on hyvä antaa viivytyksettä.

Hyvä olisi tehdä testamentti ja varata arkku siihen viereen, niin vievät sitten pois, eikä aikaa kulu sitten myöhemmin niihin.

Vierailija
14/22 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan noissa massapaikoissa on toleranssia suuntaansa. Ei siellä ole ketään nimettyä piikittäjää sinua odottamassa tasan klo XX:XX. Älä stressaa. Itse olin 10 min etuajassa ja samoin tein rokotukseen, ei siinä mitään kyselty.

Vierailija
15/22 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piikki pyllyyn!

Ei, vaan olkavarteen.

Hmm, se pyllyyn piikittänyt mieshoitaja vaikutti muutenkin vähän epäilyttävältä... :O

Vierailija
16/22 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vantaalla on ohjeistus, että saa olla korkeintaan 10 minuuttia ennen omaa aikaansa jonossa. Ja jonotus tapahtuu ulkona, turvavälein.

Vierailija
17/22 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin pari minuuttia ennen, odottelin enintään viisi minuuttia. Toimenpide kesti kaikkineen muutaman minuutin ja sitten istun eri tilassa sen 15 minuuttia.

Vierailija
18/22 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain ihan tekstiviestiohjeen, että rokotusaika on 9.40, ole paikalla 10min ennen ilmoittautumassa. Olin tiskillä 9.30 ja 9.37 mulla oli piikki käsivarressa. Vartti piti sitten vielä istuskella odottamassa mahdollisia sivuoireita.

Vierailija
19/22 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin puoli tuntia liian aikaisin. Kävelin sisään ja lopulta hoitajan huoneeseen. Ei kysellyt mitään. Tämä messukeskuksessa siis.

Sama juttu täällä.

Olin kymmenisen minuuttia etuajassa ja valmistautunut odottelemaan ulkona. Mutta koska ei ollut yhtään missään jonoa kun menin paikalle, kävelin sisään, vastasin parissa kohdassa kysymyksiin, sain piikin ja olin ulkona n 10 minuuttia varsinaisen ajan jälkeen kun olin siis vartin odottanut että ei tule mitään reaktioita.

Messukeskuksessa kaikki toimi erittäin sujuvasti ja ystävällisesti. Todella hyvin organisoitu.

Vierailija
20/22 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätevämpää kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piikin saat 12.15

Hyvä olisi tehdä testamentti ja varata arkku siihen viereen, niin vievät sitten pois, eikä aikaa kulu sitten myöhemmin niihin.

Mulla on jo 12 päivää hurahtanut arkun kannella odotellessa. Olis vähän nälkä jotta saanko käydä nyt lounaalla, kun kestää tämä kuoleminen odotettua pitempään?

Veikkaan, että sinäkin kuolet, vaikket piikkiä haekaan. Otetaanko kisa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi