Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä jos mies ei halua ikinä lemmikkiä?

Vierailija
19.05.2021 |

Kaipaan lemmikkiä ja mies ei.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat torille ilmoituksen että annetaan mies hyvään kotiin pitovaikeuksien vuoksi. 

Vierailija
2/25 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä ei oo kauheasti hoivaviettiä. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit valita. Parisuhde vai lemmikki.

Vierailija
4/25 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko tyydyt asiaan tai sitten eroat ja otat lemmikin. 

Vierailija
5/25 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat Marsista ja naiset Venuksesta

Olet varmaankin kuullut puhuttavan naisten luontaisesta hoivavietistä tai miesten sisäsyntyisestä vallanjanosta. Sukupuoliin liitetään usein tyypillisiksi katsottuja ominaisuuksia tai luonteenpiirteitä, joskus jopa niin karrikoidusti, että miehistä ja naisista puhutaan ikään kuin he olisivat kotoisin täysin eri planeetoilta.

Vierailija
6/25 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInkä lemmikin haluaisit ottaa? 

Vierailija
7/25 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi jatkaa suhdetta. Yhtä iso asia kuin halutaanko lapsia vai ei, asutaanko maalla vai kaupungissa jne. Toista ei voi muuttaa.

Vierailija
8/25 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat siis koiran tai kissan kanssa naimisiin?

Vierailija
9/25 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit valita. Parisuhde vai lemmikki.

Jos pitäisi valita, valitsisin ehdottomasti lemmikin.

T: M 40

Vierailija
10/25 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Tee lapsi/lapset miehen kanssa.

-Mene naimisiin ilman avioehtoa.

-Nosta omat rahasi käteiseksi ja piilota mieheltäsi.

-Odota jonkin aikaa ja irtisano itsesi töistä.

-Eroa miehestäsi ja ryhdy lähivanhemmaksi ja pyydä elatusapu lastensuojelun kautta.

-Hanki lemmikkieläimet

Vierailija
11/25 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja mieheni pidämme molemmat kissoista ja mieskin aina lämmöllä muistelee lapsuudenkotinsa kissoja. Pitkään oli vain ei ei, kun ehdotin kissan hankintaa. Arvelin, että sellainen voisi olla lapsillekin kiva, vaikka tietysti itse hoitoon sitouduin. Viimein suostui, kun aika suoraan sitä vaadin, kissa tuli ja kaikki tykkää. Lapsille se on tosi tärkeä ja toiselle lapselle se on ollut suorastaan terapeuttinen. Myönnän, että ärsytti, kun mies niin kehui kissoja, mutta kun OMILLE lapsille olisi pitänyt tarjota vastaava kokemus, ei millään olisi viitsinyt, kauheasti vaivaa ja karvaa irtoaa ja ties mitä. Sanoisin, että aika harvalla miehellä vaan on mitään hoivaviettiä.

Vierailija
12/25 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä bilsa hana kiinni ja kun mies hyväksyy lemminkin,

niin bilsahana taas aukeaa:)

Vierailija
13/25 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentavaa

Vierailija
14/25 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
15/25 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika ja ota tilalle hamsteri.

Vierailija
16/25 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset asiat keskustellaan yleensä selviksi ennen kuin sitoudutaan avo- tai avioliittoon. Jos teillä on ollut lähtökohta, että ei lemmikkiä (et ole edes kertonut, että aiot tulevaisuudessa sellaisen ottaa), niin ei sinulla ole sitä myöskään oikeus nyt vaatia tai siihen painostaa.

Vierailija
17/25 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on asioita joista puhutaan ennen yhteenmuuttoa. Samoin kuin lapset, raha-asiat, asuminen yms. Tunsitteko toisianne ollenkaan ennen kuin muutitte yhteen?

Vaihtoehtoja ei kauhean montaa ole. Niin kauan kuin nykyinen suhde jatkuu niin joko alistut partnerin päätökseen ja mielivaltaan mikä ennen pitkää johtaa varmuudella katkeruuteen. Voit kysyä itseltäsi mitä muuta hän tulee omalla päätöksellään kieltämään. Voit yrittää keskutelua ja selvittää mikä lemmikissä on niin vastenmielistä. Siihen menevä aika, karvat/kuola, raha vai sitooko lemmikki liikaa. Tai voit hommata lemmikin ja ilmoitusluontoisesti kertoa että tällanen tulee päivänä ***, ota tai jätä. Tai voit todeta että teidän kahden toiveet elämältä on liian kaukana toisistaan joten parempi erota. Vain sinä voit päättää.

Ohis, mulle lemmikit on elämäntapa. Kun tavattiin nykyisen ukon kanssa niin mulla oli kaksi koiraa ja kolme kissaa. Lisäksi kasvatan molempia pienimuotoisesti joten lauma kasvaa ajoittain suuremmaksi. Lemmikit alkoi olla jo lähellä vanhuusikää kun tavattiin eli tulossa oli nuorempia joko oman kasvatustyön tai muualta ostamisen muodossa. Myöhemmin ukko tunnusti elätelleensä toivoa ettei eläimiä enää tulisi ollenkaan kun silloisista aika jättäisi. Hämmästelin vähän koska olin tehnyt harvinaisen selväksi että tässä puhutaan elämäntavasta ja lemmikit tulee olemaan osa mun elämää jatkossakin. Koko paketti tai ei mitään, varsin yksinkertaista. Hän päätyi paketin kannalle ;D ja on nykyään hyvinkin luotetava ja osaava lemmikkien kanssa. Tulipa yksi koirista pelkästään hänen nimiinsä, harrastavat  ihan kivalla menestyksellä. Vähän tuli sanomista kun toteutin pitkäaikaisen haaveen ja ostin oman hevosen XD Tästäkin olin sanonut moneen kertaan, heppa tulee kun se on taloudellisesti mahdollista.

Vierailija
18/25 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen elämäntapa koiraharrastaja ja koirattomaan elämään en suostu eikä minulle aseteta esim. yhden koiran rajaa. Omalla kohdalla se ettei toinen suostu koiraan on verrattavissa tilanteeseen jossa toinen haluaa lapsia ja toinen ei missään nimessä halua. Tämän teen jo parisuhteen alussa selväksi. Näin itselläni, kaikki eivät toki ole näin ehdottomia kun meitä on erilaisia.

Vierailija
19/25 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo näistä pitää puhua jo etukäteen ennen yhteenmuuttoa. Olen erittäin koirarakas ja sanoin aikoinaan nyt jo eksälle, että haluaisin koiran tulevaisuudessa. Hän sanoi, että jos pidän hoitovastuun, niin kyllä se hänelle sopii sitten. Jäätyäni 50 %:n etätöihin päätin ottaa sitten koiran ja siitä parin vuoden kuluttua toisen vielä. Pidin hoitovastuun, mutta molemmat koirat kyllä tykkäsivät tosi paljon eksästäni ja hänkin niitä hoisi, mutta päävastuu oli minulla niin kuin sovittiin. 

Vierailija
20/25 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sonja kirjoitti:

Pistä bilsa hana kiinni ja kun mies hyväksyy lemminkin,

niin bilsahana taas aukeaa:)

Toinen on kiristää miestä, jos sillä on jokin tärkeä harrastus! Meillä on tuttavaperhe, jossa emäntä saa ottaa uuden koiran, kun mies haluaa ostaa uuden harrasteauton :D 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi