Peukutatko omia kommenttejasi?
Peukku ylös jos peukutat.
Kommentit (32)
Joka kerta yläpeukutan, heti julkaisun jälkeen. Jos ketju on sellainen, että sillä on "katoamisvaara", niin mahdolliseen estämiseen asti tulleet peukut näkyvät vielä estämisen jälkeenkin. Jätän aina ketjun välilehden näkyviin ja käyn vielä kerran yläpeukuttamassa kommenttiani, jotta näen sen saamat klikkaukset. Sitten päivitän sivun ja odottelen, ilmestyykö välilehteen "hakemaasi sivua ei voida..."
Lopuksi naureskelen kaikille dislikettäjille.
Vierailija kirjoitti:
En ikinä.
Kummallista kyllä, tässä oli vain yksi yläpeukku...
Vierailija kirjoitti:
Peukutan vasta sen jälkeen, jos muutkin peukuttavat. Se olisi noloa, jos siellä olisi vain yksi oma peukku.
Naurattaa usein kun yksi peukku ilmestyy saman tien. Itse en kehtaisi.
https://www.vauva.fi/keskustelu/3541009/fitline-hompotyksen-flasari-myr…
Kukahan laittoi tuon sivun kyselyn pystyyn? Mahtaa vi..ttaa!
Joo, mutta en heti. Käyn myöhemmin katsomassa peukut ja onko kommenttiin vastattu, sitten saatan peukuttaa itsekin. Jos ketjun muissa viesteissä ei ole peukkuja, en peukuta omaanikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, ei niitä kukaan muukaan peukuta.
Näinhän se menee, 0/0 nuolet pysyvät nollina pitkään, mutta ensimmäinen nuoli ratkaisee kumpaa alkaa tulla. Siksipä joskus tulee omalle kommentille annettua ylänuoli, yksi vain.
Mun mielestä 0/0 tilanne on aika harvinainen. Ensimmäinen nuoli ratkaisee? Siis mitä ? :D No kyllä ite ainakin peukutan ihan oman mielipiteen mukaan oli kommentissa sitten peukkuja mihin suuntaan tahansa :D
Vierailija kirjoitti:
No kyllä ite ainakin peukutan ihan oman mielipiteen mukaan oli kommentissa sitten peukkuja mihin suuntaan tahansa :D
Olet siis itsesi kanssa samaa mieltä mikä on turha tieto. Peukutuksenhan tarkoitus on korvata "me too"-kirjoittelu. Tämä ei tarkoita #metoo-liikettä vaan sitä, ettei ihmisten tarvitse tuhlata bittiä ja aikaa vaan kirjoittaakseen olevansa jostain TOISEN kirjoittamasta samaa/eri mieltä, ilman mitään uutta näkökohtaa aiheeseen. Eikä varsinkaan lukijoiden tarvitse selata näitä ohi.
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Itse kuljen lauman mukana. Kaikki muutkin alapeukuttavat minua joten samaistun heihin😄
Joskus annan myös itselleni alapeukun "alkuvaiheessa". Jos muut kokevat epäoikeudenmukaiseksi niin antaa kivasti buustia yläpeukuille.
Joskus myös haukun oman kommenttini. Hyökkään ärhäkkäänä vastaan. Turvallista, kun tietää ettei voi saada itseltään turpiin 🤣🤣🤣🤣🤣
....eikä loukkaa ketään.....😂😂😂
Ihmiset siis oikeasti kommentoivat täällä vain saadakseen peukkuja itselleen. Onko se kunnollista keskustelua silloin?
Kiitos kuitenkin tästä rehellisyydestä.
En ikinä.