Peukutatko omia kommenttejasi?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vähän luulen, ettei omat peukut näy kuin itsellä. Teenpä testin. Peukutan tätä ja katson näkyykö toisella laitteella. (Miten mulla on aikaa ja mielenkiintoa tähän??!?!)
No se näkyy mustana eli itse annettuna peukkuna myös toisella laitteella.
Tottakai peukutan, koska kommenttini ovat mielestäni hyviä. Ja edustavat mielipiteitäni.
Joo, ei niitä kukaan muukaan peukuta.
Peukutan vasta sen jälkeen, jos muutkin peukuttavat. Se olisi noloa, jos siellä olisi vain yksi oma peukku.
Itse kuljen lauman mukana. Kaikki muutkin alapeukuttavat minua joten samaistun heihin😄
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Naurahdan aina, kun näen vasta tulleen viestin ja siinä on jo yksi yläpeukku valmiina, heti tiedän että tyyppi itse laittanut.
Vierailija kirjoitti:
Joo, ei niitä kukaan muukaan peukuta.
Näinhän se menee, 0/0 nuolet pysyvät nollina pitkään, mutta ensimmäinen nuoli ratkaisee kumpaa alkaa tulla. Siksipä joskus tulee omalle kommentille annettua ylänuoli, yksi vain.
Peukutan jos olen saanut vain yhden peukutuksen, en halua että muut luulevat että se oli oma säälipeukkuni. ":D"
Tietysti. Hullua olisi, jos ei edes itsensä kanssa ole samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Naurahdan aina, kun näen vasta tulleen viestin ja siinä on jo yksi yläpeukku valmiina, heti tiedän että tyyppi itse laittanut.
Tämä niin totta!!!
Monesti von peukuttaa omaan jos se on saanut juuri yhden peukun, jottai ei vaikuttaisi siltä että olisin itse vain peukuttanut.
Joskus peukutan omaani monta kertaa. Toisella laitteella tai jotain tunnin-kahden kuluttua, voi peukuttaa samalla laitteella uudestaan samaa kohtaa.
Harvemmin, mutta välillä. Ehkä eniten sellaisissa tapauksissa jos kommenttini saa tyyliin 20 alapeukkua ja ei yhtään yläpeukkua. Jos olen vakaasti kommenttini takana niin annan itselleni peukun ikäänkuin tukeakseni itse itseäni.
Vierailija kirjoitti:
Peukutan jos olen saanut vain yhden peukutuksen, en halua että muut luulevat että se oli oma säälipeukkuni. ":D"
Sama :,D
Oman kommentin peukutus tuo huonoa karmaa
Vierailija kirjoitti:
Tottakai peukutan, koska kommenttini ovat mielestäni hyviä. Ja edustavat mielipiteitäni.
Eli netin ulkopuolellakin nostat aina peukun ylös kommenttisi perään?
Hopeakettu kirjoitti:
Itse kuljen lauman mukana. Kaikki muutkin alapeukuttavat minua joten samaistun heihin😄
Joskus annan myös itselleni alapeukun "alkuvaiheessa". Jos muut kokevat epäoikeudenmukaiseksi niin antaa kivasti buustia yläpeukuille.
Joskus myös haukun oman kommenttini. Hyökkään ärhäkkäänä vastaan. Turvallista, kun tietää ettei voi saada itseltään turpiin 🤣🤣🤣🤣🤣
....eikä loukkaa ketään.....😂😂😂
Minun tarvitsee kirjoittaa viestiin vain silakka ja liima ja yläpeukkuja ropisee.
En alapeukuta omia kommenttejani, enkä myöskään ikinä ensimmäisenä yläpeukuta niitä.
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Joskus annan myös itselleni alapeukun "alkuvaiheessa". Jos muut kokevat epäoikeudenmukaiseksi niin antaa kivasti buustia yläpeukuille.
Joskus myös haukun oman kommenttini. Hyökkään ärhäkkäänä vastaan. Turvallista, kun tietää ettei voi saada itseltään turpiin 🤣🤣🤣🤣🤣
....eikä loukkaa ketään.....😂😂😂
Mikä pelle! Menisit töihin!
(😊)
Vähän luulen, ettei omat peukut näy kuin itsellä. Teenpä testin. Peukutan tätä ja katson näkyykö toisella laitteella. (Miten mulla on aikaa ja mielenkiintoa tähän??!?!)