Uskaltaako 35-vuotiaana neitsyenä edes yrittää treffailua?
Kommentit (105)
Miten 33v neitsyenä saisin munaa naapuriltani? Joku taikasana? Naapurini on niin kuuma mutta en uskalla sanoa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen.
Onko sillä merkitystä?Ap
Ai, että onko sillä merkitystä? Olet tulikuumaa valuuttaa deittimarkkinoilla tuon neitsyytesi puolesta. Mutta ulkonäölliset seikat ovat aika varmasti johtaneet tuohon, että olet yhä neitsyt, joten... Tai sitten olet täysin vastaan seksuaalista kanssakäymistä ja etsit kaveria, kuten 89 prosenttia naisista tekee deittimarkkinoilla.
No en tiennyt tuota.
En kyllä ole kedon kaunein kukka, totta, mutta toivottavasti en nyt se pahimman näköinen myöskään...
Mutta eikö kokemattomuus haittaa?
Kun ei osaa temppuja ja hermostuttaa.Ei ne muutkaan osaa.
Kai niille nyt jotakin oppia kertynyt?
Suurin osa nykypäivän 30v miehistä on sängyssä ihan kuin teinipoikia. Kokemuksen myötä ovat korkeintaan tulleet itsevarmemmiksi mutta taidoissa se ei pahemmin näy.
Itse olen jo yli 40 vuotta. En voi sanoa tai väittää olevani mitenkään erityisin kokenut. Seksikumppaneia minulla on ollut alle kymmenen.
Silti uskon, että vaikka kertoisin kumppanideni määrän sadalla, niin vielä saisin olla hyvin varovainen ja herkkä sen sijaan, että saattaisin paukutella henkseleitäni ja väittää, että minäpä tiedän jo ehdottoman varman tavan tai keinon (you name it), jolla pystyisin antamaan ja tai mahdollsitamaan seksin aikana kenelle hyvänsä -naiselle- iloa ja nautintoa.
Ehkä saatan jo kertoa jotain siitä,, mistä itse saaaisin pitää. Mutta on hämmentävää miten sama tai samantapainen "teko" joka toimii tai paremmin on toiminut tois(t)en kanssa, niin ei toimikaan seuraavan kanssa. - Jolloin on turhaa ja moukkamaista huomauttaa kumppanille, että kyllä vaan hänenkin tulisi tästä tai tuosa nauttia ja iloita kun se hei on ollut omiaan antamaan iloa ja tyydytystä niin ja niin monelle aiemmin.
Mutta jos joku tietää tai uskoo tietävänsä "tavan" jolla aintaa ja mahdollistaa seksin aikana ai mahd jo ennen sitä kumppanille iloa ja tyydytytysä, niin kertokaa toki, niin tiedän sitten ensikerralla paljon paremmin kuin nyt tai mahd. koskaan muutoin saattaisin tulla tietosieksi tällaisesta mahdollisuudesta / "tavasta" tai asiasta.
Vertaileeko ihmiset seksikumppaneitaan?
Vierailija kirjoitti:
Vertaileeko ihmiset seksikumppaneitaan?
Kyllä. - Valitettavasti. - Tai minusta (miehestä) on vähintäänkin jotenkin loukkavaa ja tai ainakin hyvin tahditonta käytöstä. Jotkut saattavat tehdä tätä ystävien kesken (esimerkiksi pienessä hiprakassa nuore(hko)t miehet saunan lauteilla) tai sitten, niinkuin eräs nainen minulle vertaamalla minua aiempiin kumppaneihinsa. -Vaikka hän ilm. yritti sanoa jotain kaunista ja kehua minua ja tarkoitti varmasti paljon hyvää, niin koin kaiken tuon vain erinomaisen vaivaannuttavana.
Olen 33-v. nainen ja neitsyt. En koe sitä ongelmaksi, koska en ole aseksuaali. Ei vaan ole tullut oikeaa miestä vastaan. Itsetyydytän.
Peronpuo kirjoitti:
On tässä tullut elämän aikana,
muutama immenkalvokin poksautettua.
Harvallapa siinä on mitään poksautettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Saisiko kiltimpi kilttis poksauttaa neitsyt naisen?
Jos olisit oikeasti edes kil-t-ti, niin sinun ei tarvitsisi asiaa erikseen kysyä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan uteliaisuudesta: miksi haluaisit aloittaa treffailun juuri nyt 35-vuotiaana? Kun et siis aiemmin ilmeisesti ole miehiä tapaillut?
Lyhennettynä: huono itsetunto, eristäydyin maailmasta, enkä ennen uskonut että olen rakkauden arvoinen.
Luulin että parisuhteet on jotain mitä kaikki muut tekevät, paitsi minä.Ap
Minäkin ajattelin ennen noin ja muuten tilanne sama, mutta olen vähän sinua nuorempi. N32
Vastaan tähän trolliin että olen niin väsynyt siihen että neitsyydestä tehdään niin hirveä numero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan uteliaisuudesta: miksi haluaisit aloittaa treffailun juuri nyt 35-vuotiaana? Kun et siis aiemmin ilmeisesti ole miehiä tapaillut?
Lyhennettynä: huono itsetunto, eristäydyin maailmasta, enkä ennen uskonut että olen rakkauden arvoinen.
Minäkin ajattelin ennen noin ja muuten tilanne sama, mutta olen vähän sinua nuorempi. N32
Saako kysyä, oletko edennyt asiassa?
Siis ihan että alkanut tapailemaan ihmisiä?
Toivon kaikkea hyvää sinulle! 🤗
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vastaan tähän trolliin että olen niin väsynyt siihen että neitsyydestä tehdään niin hirveä numero.
Mutta tiedätkö, että oli tämä avaus trolli tai ei, niin sen lukeminen, ettei ole ainoa vanhempi nietsyt tai jolla on poikuus tallella iäkkäämpänä (sanotaanko nyt sitten vaikka yli 33 vuotiaana) antaa toisinaan käsittämätöntä vertaistukea. Mutta tämän tajuaminen ja ymmärtäminen voi olla, ainakin haastavaa, jollei itse kuulu tähän joukkoon. - Niin haastavaa, että lähes joka kerta kohtaa ja saa lukea samat tai samantapaisia ennakkoluuloja ja asetelmia siitä millainen "ikineitysen" (tai jo vanhemmaksi ehtineen pojan, jolla on yli 33 vuotiaan poikuus tallella) tulisi tai täytyisi olla. Sen sijaan, että asiaa pidetäsin ihan tavanomaisena, joka ei herättäisi erityisiä tunteita kenessäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta tiedätkö, että oli tämä avaus trolli tai ei, niin sen lukeminen, ettei ole ainoa vanhempi nietsyt tai jolla on poikuus tallella iäkkäämpänä (sanotaanko nyt sitten vaikka yli 33 vuotiaana) antaa toisinaan käsittämätöntä vertaistukea. Mutta tämän tajuaminen ja ymmärtäminen voi olla, ainakin haastavaa, jollei itse kuulu tähän joukkoon. - Niin haastavaa, että lähes joka kerta kohtaa ja saa lukea samat tai samantapaisia ennakkoluuloja ja asetelmia siitä millainen "ikineitysen" (tai jo vanhemmaksi ehtineen pojan, jolla on yli 33 vuotiaan poikuus tallella) tulisi tai täytyisi olla. Sen sijaan, että asiaa pidetäsin ihan tavanomaisena, joka ei herättäisi erityisiä tunteita kenessäkään.
Kiitos tästä viestistä!!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako kysyä, oletko edennyt asiassa?
Siis ihan että alkanut tapailemaan ihmisiä?Toivon kaikkea hyvää sinulle! 🤗
Ap
Saa kysyä, mutta en ole tavannut hyvää miestä, jonka kanssa alkaa vakavaan parisuhteeseen mikä johtaisi avioliittoon ja perheen perustamiseen. En halua päästä eroon neitsyydestäni ja rakkauden sekä arvostuksen tunne ovat korkeat, joten miehenkin pitää osata arvostaa sekä rakastaa minua. Kiitos samoin! :)
Vierailija kirjoitti:
Ei siitä tarvitse tehdä numeroa, mutta neitsyyden/poikuuden voi menettää vain kerran eikä sitä sen jälkeen saa enää takaisin.
Tottakai uskallat. Mikä on pahinta mitä voi tapahtua? Kukaan odota mitään temppuja ekalla kerralla, seksi tulee myös luontevasti jos on tullakseen, voit aina sanoa myös että hermostuttaa tms. Jos löydät hyvän tyypin, ei tommosella oo väliä. Jos et löydä hyvää tyyppiä, sit sillä ei ainakaan oo väliä.
Rohkeasti elämään elämää. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siitä tarvitse tehdä numeroa, mutta neitsyyden/poikuuden voi menettää vain kerran eikä sitä sen jälkeen saa enää takaisin.
Luulen, että suurin osa jotka ovat iäkkäämpiä neitsyitä tai vastaavasti iäkkäämpiä, joilla on poikuus -tallella eivät tee asiasta eriyistä numeroa.
Hyvin harvoin kukaan esiintyy omilla kasvoillaan kertoen olevansa tällainen. - Tämä on ymmärrettävää ainakin muutamasta syystä fiksuimmat ymmärtävät, että kyse ei ole misään erityisestä meriitistä tai ansiosta.
Toisille kyse on puhtaasta vakaumuksesta, jota ei tavata tuoda julki sen enempää. Kolmansille asia on niin kipeä, että eivät ole halukkaita puhumaan ja jakamaan asiaa kenenkään kanssa.
Neljännet taas kokevat oman neitsyyenä tai poikuutensa luonnolliseksi asiaksi omassa elämässään, jonka mainostaminen olisi heistä yhtä kiintoisaa ja uniikkia kuulavaa kuin se, että keroisivat olevansa suomalaisia, joilla on siniset tai siniharmaat silmät ja nokipannukahvia vaaleampi ihon väri.
Mutta on myös hyvin ymmärretävää, että osa rohkaistuu avaamaan asiasta keskustelua täällä nimettömänä. Ihmisen kaipuu ja halu tulla tois(t)en kohtaamaksi ja nähdyks mutta myösi kuulluksi ja kosketetuksi ovat perin yleisinhimillisä tunteita.
Osa heistä toki uskaltautuu myös julkisuuteen, jolloin ei aina synny ja muodosu mielikuvaa, että oikeasi "ikineitsyys tai vasaavasti poikuuden "säilyminen" iäkkäämmäksi asti olisi se suurin harmi ja murhe. - Vaikka näin haluttaisiin ensivilaksulla ja päällimmäisenä kertoa.
On paradoksaalista, että paikoissa joissa asuu ja elää eniten ihmisiä on myös eniten yksinäisiä. - Luultavasti samalla myös heitä joka ovat neitsyitä tai joilla on poikuus tallella. Mutta miksi?
Sinuna kirjoittaisin tällaisen Tinder tekstin: "Uffilla käynnin jälkeen tajusin mistä olen jäänyt paitsi.. HÄISTÄ! Olisiko siellä tuleva sulhanen joka osaisi pitää hyvänä tuoretta morsiantaan?"
Näin et mainosta neitsyyttä.
Mukavaa kesää! kirjoitti:
Hö. Sanot vaan että viime kerrasta on aikaa.
Sano vain, että ensi kertaan on vielä aikaa. Ettei käy kuin postineidille: Palautettiin lähettäjälle avaamattomana.
"Ööö" En ymmärrä. - Miksi pelko hävisivä mihinkään siitä, että kumppani (minun tapauksessani nainen) olisi erityisen lihava. Päinvasoin kumppani, joka kropaltaa nolisi hyvin erilainen kuin minä itse (olen hoikka, etten sanoisi urheilullinen) saattaisi aiheiuttaa eri tavoin paineita kuin kumppani, joka kropaltaan vastaisi suunnilleen omaa itseäni.
Ei kumppanin tietenkään aivan yksi -yhteen tarvitse olla mutta kärjistettynä esimerkkinä kun katsoo vaikka tv -saran Hengenvaarallsiesti lihavien henkilöiden olemusta, niin luulempa, että iselläni menisi pupu -pöksyyn ja poikuuteni pysyisi vastakin sen sijaan, että olisin "valmis" tai edes halukas "menettämään" sen sairaallosen ylipainoisen kanssa.
Mutta kun näin sanon, niin kaiketi olen jonkun mielestä vain seksistinen ja naisia esineellsitävä idiootti. Niinpä minun lieneekin enää turha huomauttaa, että uskon vakaasti siihen, että seksin onnistumisen kannalta usein merkittävintä on se, miten tai kuinka korvavälimme toimii.
- Näin siitä huolimatta, että joku saattaa mahd. sanoa että on kokenut ja tuntenut kumppaniaan kohtaan eläimellistä himoa, jolloin ei ole ajatellut tai mielessä muutoin liikkunut ja toiminut mitään kuin vain halu "panna". - Siis ikäänkuin seksi olisi vain panemista.