Todistusvalinta 2021
Moikka! Todistusvalintoja alkaa tässä pikkuhiljaa tulemaan ja olisi kiva kuulla milloin ja miltä aloilta niitä on tehty. Tähän ketjuun saa päivittää tilannetta ja kertoa tuloksista, sekä purkaa paineita valinnoista!
Kommentit (862)
Onko kenenkään varasijat liikkuneet tällä viikolla? Mikä ala?
onkohan varasijalta 2 mahdollista päästä sisään... suht pieni ala
Vierailija kirjoitti:
Katso Vipusesta montako ensisijaista hakijaa siellä on sisällä ja kuinka moni on ottanut paikan vastaan. Myös kertalaisuus vaikuttaa, toiskertalaisena et välttämättä pääse, jos sellainen olet.
Onko kukaan saanut selville, miksi Metropolian osalta valinta on edelleen kesken?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katso Vipusesta montako ensisijaista hakijaa siellä on sisällä ja kuinka moni on ottanut paikan vastaan. Myös kertalaisuus vaikuttaa, toiskertalaisena et välttämättä pääse, jos sellainen olet.
kiitos, ensikertalainen olen
Katso Vipusesta montako ensisijaista hakijaa siellä on sisällä ja kuinka moni on ottanut paikan vastaan. Myös kertalaisuus vaikuttaa, toiskertalaisena et välttämättä pääse, jos sellainen olet.[/quote]
Viitsitkö kukaan kattoo vipusesta turku amk tradenomi noi tiedot? Mulla vipunen ei toimi😐
Miten tuon näkee? Minulle ei näy yliopistoista montaakaan hakukohdetta.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuon näkee? Minulle ei näy yliopistoista montaakaan hakukohdetta.
Katsot varmaankin keväällä alkavia koulutuksia. Ne tulevat siinä ensin.
Kiitos, en ollut tuota tosiaan tajunnut! Paikan vastaanottaneita ei näy yhtään. Onko niin ettei kukaan ole ottanut vielä paikkaa vai eikö vain ole päivittynyt?
Onko täällä ketään kuka haluaisi jakaa näitä tuntemuksia kun on ei-ensikertalaisena hakeva ja jo perheellinen. Jännittää "vanhaakin" tämä juttu, vaikka on monissa vesissä keitetty. Voihan se olla ettei ovet aukene, mutta sekin mietityttää jos niin käy, että miten siellä pärjää ja kaiken arjessa yhdistää. Yliopistoon hain, amk-tutkinto on hankittu 20v sitten.
Vipunen päivittyy silloin kun päivittyy, hitaasti ja virheellisesti, ja sen tiedot on usein vain +/- 5 tarkkuudella. Ei sitä kannata vahdata.
Anteeksi, mutta mikä on vipunen?
Mistä voin opitopolusta nähdä montako ensikertalaista, ja montako niitä on ottanut paikan vastaan?
Näen vaan varapaikkanumeroni, sekä mun pisteet.
Auttaakaa, kiitos
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, mutta mikä on vipunen?
Mistä voin opitopolusta nähdä montako ensikertalaista, ja montako niitä on ottanut paikan vastaan?
Näen vaan varapaikkanumeroni, sekä mun pisteet.
Auttaakaa, kiitos
Tämä on vastaus molempiin kysymyksiisi
https://vipunen.fi/fi-fi/_layouts/15/xlviewer.aspx?id=/fi-fi/Raportit/H…
Suodattaminen toimii vain tietokoneella. Muualta et kysymiäsi tietoja näe kuin tuolta.
Mulla on b:n paperit, mihin pk-seudulla olisi helpointa päästä sairaanhoitajaksi?
Seuraavaksi nämä liikkuu sitten vasta pääsykoken tuloksien jälkeen. Turha siis odottaa mitään hetkeen
Vierailija kirjoitti:
Mulla on b:n paperit, mihin pk-seudulla olisi helpointa päästä sairaanhoitajaksi?
Jaa-a. Mitäpä jos laskisit ne omat todistusvalintapisteet ja katsoisit koulujen pisterajoja netistä?
Vierailija kirjoitti:
Pisterajoissa ei ole isoja eroja, suosittu ala. Papereilla et pääse, joten pitää mennä pääsykokeen kautta.
Vastaan itse itselleni: löysin tiedon heti, kun olin täällä kysynyt! :D