Todistusvalinta 2021
Moikka! Todistusvalintoja alkaa tässä pikkuhiljaa tulemaan ja olisi kiva kuulla milloin ja miltä aloilta niitä on tehty. Tähän ketjuun saa päivittää tilannetta ja kertoa tuloksista, sekä purkaa paineita valinnoista!
Kommentit (862)
Missähän Jyväskylän yliopiston todistusvalinnan tulokset ovat jumissa? Ainakaan suomen kielen ja kirjallisuuden aineenopettajan koulutusohjelma ei ole tullut näkyviin. Onko muilla?
Vierailija kirjoitti:
Missähän Jyväskylän yliopiston todistusvalinnan tulokset ovat jumissa? Ainakaan suomen kielen ja kirjallisuuden aineenopettajan koulutusohjelma ei ole tullut näkyviin. Onko muilla?
juu ei mullakaan.. paree tulla tänää
Ihmetyttää, miten noi varasijatbja pisterajat eivät ole liikkuneet juuri yhtään. Viime vuonna ne liikkuivat kovaa vauhtia ja monta kertaa päivässä.
oon turun enkkuun varasijalla 2, onko mahiksii?
Vierailija kirjoitti:
on toki, ite oon samaan varasijalla 15
Onko kellään tullut metropolian ammattikorkeakoulun YO todistusvalinnan tuloksia? Hain toimintaterapiaan ja opintopolussa lukee vielä, että valinta on kesken.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti on! Itse pääsin Turun enkkuun sisälle, mutta se on mulla 2. hakukohde. Ekana Turun OKL, johon sain jo soveltuvuuskoekutsun, eli sormet ristiin että pääsen sisälle. Voi olla sama tilanne muillakin, eli sulla hyvät mahikset päästä noin korkealta varasijalta sisään!
turun ranskaan varasijalla 2, onkohan mitään mahdollisuuksia...
Vierailija kirjoitti:
ja varasijoille jäin...
Monesko varasija proviisoriin noilla pisteillä?
Vierailija kirjoitti:
Noniin nyt kävin opintopolussa taas ja farmasiaan tulokset vihdoin tullu :) hyväksytty nii kuin aattelin ja proviiosriks vielä varasijalla
Onnea!
t. proviisorikollega (P95)
jyväskylästä ei vieläkää kuulu, onks se ees mahdollista et ne todistusvalinnat ei muka tänään tulis :D
Onko Jyväskylän suoravalinta-tulokset tulleet?
Minusta on käsittämätöntä, että kaikkialla lukee todistusvalintojen tulevan viimeistään 31.5., mutta eiväthän ne Jyväskylän osalta ole tulleet. Voiko näin tehdä? Tämähän on sama kuin että joulupukki jättäisi tulematta 24.12.
Vierailija kirjoitti:
Puuttuuko Helsingin yliopistosta tai Aallosta vielä jotain linjoja?
Aallon pääsykokeet tällä viikolla
Milloin noi varasijat ei enää liiku ja toisen hakukohteen voi hyväksyä?
Vierailija kirjoitti:
Minusta on käsittämätöntä, että kaikkialla lukee todistusvalintojen tulevan viimeistään 31.5., mutta eiväthän ne Jyväskylän osalta ole tulleet. Voiko näin tehdä? Tämähän on sama kuin että joulupukki jättäisi tulematta 24.12.
mä ajan kohta sinne jyväskylään paikan päälle kysymään että mikä maksaa 🥸
Oma varasija ei ole liikahtanutkaan sen ensimmäisen ja ainoan muutoksen jälkeen mikä tuli heti ekana päivänä. Liekö se sitten oli tässä. On toki vielä osalla ehkä pääsykokeen kautta mahdollista päästä muihin kohteisiin, mutta odottavan aika on pitkä..
Noniin nyt kävin opintopolussa taas ja farmasiaan tulokset vihdoin tullu :) hyväksytty nii kuin aattelin ja proviiosriks vielä varasijalla