Kaverin puolesta kysyn: Mistä niitä vapaita naisia löytyy kun ei Tinderistä?
Kertokaahan vinkkejä. Kyseessä nelikymppinen mies, ei lapsia ja työ on
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minut löytää kirjastosta ja tykkäisin, jos joku mies tulisi kyselemään kirjasuosituksia. Olen tosin rillipäinen hiirulainen, joten saan olla rauhassa ihan joka paikassa.
T. Kirjastohiiri
Vaikka itse tutustuin kirjastossa näkemääni naiseen, niin siellä harva katselee muita ihmisiä, joten kontaktin ottaminen on haastavampaa.
Oletko itse havainnut kiinnostavaa miestä kirjastossa? Kuka tahansa jää helpommin mieleen jos katseet kohtaavat. Siitä tervehdykseen ja esittäytymiseen on jo matalampi kynnys.
Kirjastossa käy tosi vähän miehiä, korkeintaan teinejä notkumassa ja lehtilukusalissa pappoja, välillä ehkä isä pienen lapsen kanssa. Tarkkailen paljon ihmisiä ihan kaikkialla, jotta en esim. tuki kulkureittejä tai törmäile kehenkään. Joten jos tulet kirjastoon samaan aikaan niin noteeraan sut kyllä.
T. Kirjastohiiri
tekeekö kirjastohiiret alotteita vai kuvitteleeko ne vielä metoo-aikana miesten tekevän sellaisia?
Olen tehnyt useita kertoja (en tosin kirjastossa), sain pakit 99 % kerroista. Tällä hetkellä odotan vaihteeksi miesten aloitteita.
T. Kirjastohiiri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naispuolisten kavereiden kautta ja miespuolisten kavereiden tyttöystävien ja vaimojen kautta. Olisi tosi mukavaa, jos olisi enemmänkin sellaista grilli-ilta, mökkikutsu, piknikkutsu- kulttuuria, että kaikkien ei tarvitse tuntea toisiaan etukäteen.
Kannattaa sanoa myös ihan suoraa, että treffiseuraa kaipailet. Kavereiden kautta voit päästä sokkotreffeille.
Nykyään ihmiset lomailee paljon yksin, erityisesti +30 naiset. Ihan tavallisissa lomakohteissa pyörii sinkkuja, jotka kaipaa seuraa retkille ja haluaisi jakaa vaikka auton vuokrauksen kulut. Erilaiset vaelluretket ja sporttilomat on myöskin yksin matkaavien suosiossa.
Olisi mielenkiintoista ymmärtää, kuka ja miksi oli tätäkin alapeukuttanut. Juuri tuolla tavalla seuraa voisi löytääkin sen sijaan, että istuu kotona hakkaamassa näppistä.
Itse tapasin puolisoni yhteisen ystävän kautta. En usko, että olisimme tavanneet mitään muuta kautta.
Tosi vähän kaveripiireissäni on tapahtunut pariutumista. Itse yksillä sokkotreffeillä kävin ja kaverin tyttöystävän kaverin kanssa oli kerran pientä vipinää, mutta kaveri vaihtoi toiseen ja niinpä se minultakin jäi sitten siihen.
Yksi exä tosin seurusteli kahden minun kaverini kanssa.
Työpaikan naiset antaa sulle. Neukkarin oven takana on jo jono naisia just sua varten. Kuulemma näin se menee. Vaimot, avokit, tyttikset varokaa..... Kyllä sä myös Tinderistä ja deittisivuilta myös löydät. Tinder ei maksa mutta muille sivustoille varaa 200 - 300 euroa. Kaikenmaailman hoidot vielä päälle. Siitä se ilo irtoaa sun kaverille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänä kesänä ainakin kansallispuistoissa. Buumi on kuumimmillaan ja jo viime kesänä näkyi paljon naisia pareittain ja porukoissa. Tieto ei tietenkään paljon lämmitä, jos itseä ei patikointi yhtään kiinnosta, mutta jos kiinnostaa niin suuntaa niihin.
patikointi kiinnostaa ja naisetkin kiinnostaisi, mutta kun metoon vuoksi nykyään ei voi enää lähestyä naisia. täytyy tyytyä vain patikoimaan
Aivan käsittämättömän kulunut ja huono "vitsi". Ei naurattanut alkuun eikä naurata edelleenkään. Mutta kun riittävästi itselleen tuollaista toistelee niin lopputuloksena on maahantuijottava sosiaalisesti estynyt friikki, joka ei pysty ottamaan kontaktia minkäänlaisiin ihmisiin.
Minä liikun kyllä yleensä puolisoni kanssa, mutta lähes joka reissulla tulee vaihdettua muutama sana muiden ihmisten kanssa. Ihan yhtä lailla normaali mies voi vaihtaa muutaman sanan pariskuntien, muiden miesten ja jopa naisporukassa liikkuvien kanssa.
Mutta onhan se niin, että kaikki voittavat kun tietyt miehet pysyvät kotonaan tai eivät ainakaan pyri ottamaan kontaktia meihin muihin ihmisiin.
Jotkut ihmiset vaan saattavat olla vähän ujompia lähestymään vastakkaista sukupuolta kuin jotkut toiset. Ei kannata lokeroida ihmisiä. Vastauksesi on inhottava ja ilkeämielinen. Todennäköisesti olet sitä itsekin -ap
Jos ap:n taktiikaksi suositellaan ensimmäisenä niin kutsuttua "päiväpeliä", niin ei ainakaan helposta lähde liikkeelle, jos ei ole todella kokenut lähestyjä. Suomalaiset ovat aina lähestyneet toisiaan kännissä ja koko maa on rakennettu humalassa.
AP:lla on olemassa vain neljävaihtoehtoa naisten löytämiseen: "yöpeli" baareissa ja yökerhoissa, "päiväpeli" kaikkialla arjen tilanteissa, "sosiaalisten piirien peli" omien tuttujen parista tai "online-peli" eri applikaatioissa ja netissä. Helppoja paikkoja iskeä naisia ei enää ole. Kaikki on muuttunut 10 vuoden ajalla paljon vaikeammaksi. Baarit ja yökerhot, kuten myös Tinder ovat silkkaa makkarajuhlaa; pelkkiä miehiä joka puolella. Naiset, myös sinun ikäisesi joko uppoutuvat töihin tai ovat kotona lasten kanssa.
Aloita joku kiva harrastus. Tai mene paikalliseen eläinsuojeluyhdistykseen vapaaehtoiseksi. Missä suloisia eläimiä, siellä naisia.
Kotona lasten kanssa (yh), kuntosalilla, töissä, lenkillä.. en ole tinderissä tms. Vaikka olen sporttinen, sosiaalinen ja ihan ok näköinen niin ajattelen että kukaan ei kiinnostu kun on lapsia. Eikä kukaan ole myöskään osoittanut kiinnostusta eron jälkeen. Seuraa kyllä kaipaisin.
Olen käynyt useilla kesäyliopiston ja työväenopiston kielikursseilla, ja yleensä siellä on vaan meitä naisia. Eli jos opiskelu harrastuksena kiinnostaa niin näissä voisi hyvinkin tavata uusia ihmisiä. Kielikursseilla varsinkin aina puhutaan väkisinkin vieruskavereiden kanssa :).
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt useilla kesäyliopiston ja työväenopiston kielikursseilla, ja yleensä siellä on vaan meitä naisia. Eli jos opiskelu harrastuksena kiinnostaa niin näissä voisi hyvinkin tavata uusia ihmisiä. Kielikursseilla varsinkin aina puhutaan väkisinkin vieruskavereiden kanssa :).
Naiset ovat kaikkissa maissa paljon aktiivisempia kuin miehet. Miehet ovat aktiivisia vain silloin kun tarvitsee hakea lisää alkoholia.
Täällä!
Mutta.. olen 53 v nainen. Eli en kelvanne 40+ miehelle. Huokaus.
Tinderissä kai sitä on pakko notkua edelleen..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänä kesänä ainakin kansallispuistoissa. Buumi on kuumimmillaan ja jo viime kesänä näkyi paljon naisia pareittain ja porukoissa. Tieto ei tietenkään paljon lämmitä, jos itseä ei patikointi yhtään kiinnosta, mutta jos kiinnostaa niin suuntaa niihin.
patikointi kiinnostaa ja naisetkin kiinnostaisi, mutta kun metoon vuoksi nykyään ei voi enää lähestyä naisia. täytyy tyytyä vain patikoimaan
Jos ymmärryksesi yhteiskunnasta ja sosiaalisesta kanssakäymisestä on tuo, niin se on varmaan oikein hyvä ratkaisu.
Mä olen täällä, töissä tai yliopistolla. Etänä tietty nyt kaikki.
Sirkuksen friikkishowssa, lisämaksusta niitä saa tökkiä pitkällä tikulla.
Juoksukoulu. N. 1 mies n. 30 naista kohti.
Uintikurssot (tekniikka). N. 1 mies 10 naista kohti.
Jooga. N. 1 mies 10 naista kohti.
Tanssitunnit. N. 1 mies 50-100 naista kohti.
Helsingin yliopisto, esim. lisensiaattitasolla 1 mies 2 naista kohti.
Et ole näköjään käynyt kirjastossa ainakaan 15 vuoteen.