Miehiä kuntosalilla, se tunne....
Pakko avautua ja päästää tämä tunne ulos vaikka täällä.
Siis aaah, mikä ihana ja samalla niin kamalan riipaiseva tunne tulee salilla, kun vaivihkaa huomaan tietynlaisen miehen, josta vaan tunnistan välittömästi, että hänen kanssaan meillä olisi todennäköisesti tajunnan räjäyttävän hyvää seksiä, josta normaalielämään ei olisi enää paluuta... (Elän tällä hetkellä pitkässä parisuhteessa, jossa miehellä ei mitään haluja, yritystä ja itsevarmuutta. Se on käsittämätön juttu, enkä puhu siitä nyt.)
Käyn kohtuu ahkerasti salilla. Siellä kun hormoonit hyrräävät ja väkisinkin huomaan tietynlaisen miehen, on se raastavaa. Yritän välttää katsekontaktia, koska siitä ei "hyvää" seuraisi, vain hirveä halu ja kaipuu... Välillä päästän sarjojen välissä itseni kuvittelemaan, minkälasta seksi huomaamani miehen kanssa olisi, minkälaista olisi antautua hänelle.. .
Muutamat miehet, jotka herättävät mussa tän, on lihaksikkaita, kohtuu pitkiä, usein kaljuja tai siilejä, niillä on kuitenkin sellaiset aavistuksen herkät silmät ja syvä katse ja sellainen nöyrä, vankka ja vakaa olemus samalla, miettivät ajatuksissaan omia syviään... en osaa selittää... Lankean ajatuksissani sellaiseen mieheen... Itse olen taas tummempi, pitkä tukka, keskimittainen, sirompi, muotoa on... Jotenkin tunnen meissä sellaisen fyysisen matchin... Ehkä yhdistän nämä miehet exääni (ehkä voi siksi kutsua), joka oli kuvailemani miehenlainen, tosi lempeä ja haluakas mua kohtaan, maskuliininen, hyväsydäminen, piti niin hyvänä, että itku meinaa tulla, kun muistelee sitä seksiä... Nyt näen tällaisia miehiä kaikki alla, kun elän kamalassa puutteessa nykyisessä suhteessani.
Katseeni on kohdannut joskus tällaisen tietyntyyppisen miehen kanssa ja se on ollut niin täynnä latausta, muuten ulkoisesti muuten ilmeetön, vain silmistä huokunut juuri sen verran surua ja kiihotusta, että kyllä "vakka kantensa vain tunnistaa" ja se kouraisee syvältä, kun huomaa, että toinenkin tunsi ja näki hetken saman, mutta kunnioittaen pidättäytyy ja säilyttää sellaisen pokeriolemuksen, mutta muuttuu tarkkailevaksi (todella hienovaraisesti) ja uppoutuu miettimään, molemmat vain tuntee, että samassa tilassa on se, jonka kanssa voisi tuntea jotain järkyttävän ihanaa, mutta mahdollisuutta siihen ei ole... Tajuaako kukaan, mitä tarkoitan...?
Totta kai myös oletettavasti kohtuu älykkäänä ymmärrän, että tämä on vain tunne, enkä näitä miehiä tunne oikeasti jne.. Ja todennäköisesti kyse on tiedostamattakin aiemmasta ihanasta kokemuksestani yhdistettynä nykyiseen surkeaan seksielämään, jossa mies on ulkoisesti aivan vastakohta ei halua eikä huomioi mun halujani millään lailla.! Kuuntelee vain uutisia, pelaa pokeria, selaa lehteä ja elää jossain ihan omassa maailmassa). Itse koen sillä aikaa näitä tunteita salilla ja voisin saada olotiloissani orgasmin suurin piirtein pelkästä ajatuksesta, siis sitä läheisyyttä myös suorastaan huudan ja puran sitä sitten treenilläkin... Sellainen mun tunne ja kokemus. Kertokaa, jos teillä vastaavia...
Kommentit (24)
AP jatkaa kirjoitti:
Ihana, miten jotkut luulee miehen kirjoittamaksi tai provoksi. 😅
Voisitteko kertoa mullekin, miksi niin luulette vai muuten vain häiriköitte keskustelua? Siis siksi, että naisellakin on haluja vai siksi että ne halut herää salilla? Mikä tossa on niin uskomatonta?
Emmä kyllä oo koskaan noin puutteessa ollu.
Menen salille treenaamaan enkä katsele siellä miehiä tai muiden treenaamisia.
Niin ja kyllä ne muutkin miehet siellä salilla haluttaa... Toi kuvaamanilainen vaan riipasee jostain muistoista aika kovaa ja on toistunut useasti, niin oli pakko avautua just siitä.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet itsekin timmissä kunnossa, niin kyllä niitten miesten kanssa sänkyyn pääsee. Sen kun käyt ihan suoraan ehdottamassa siellä salilla. Seksi tietenkin tapahtuu salin ulkopuolella. Jos olisit mies niin prosessi olisi huomattavasti vaikeampi.
Niin, sekin siinä riipaisee, että niin se varmaan aika helposti tapahtuisikin joidenkin kohdalla, jos vaoait... Mutta en vain ole sellainen, enkä mitenkään tyrkky... Enkä halua pettää, vaikka samalla kuolen sisältä, koska haluja on ja tarjontaa olisi... Sekin sattuu, täytyy varmaan tehdä asialle jotain... Ja joo, ihan mielellään seksi saisi tapahtua muualla kuin salilla, en sitä salilla ajatellutkaan tapahtuvan, vaikka halut ja hormoonit jylläävät..
Mitähän se tuumii...jotain riisiä ja kanaa tai reisilihastaan.