Olen jatkuvasti vastuussa 1-vuotiaasta pikkusiskosta niin että koulukin kärsii, olen 14-vuotias
Isä asuu toisessa kaupungissa nyt vanhempien eron jälkeen. Äiti on iltapäivästä iltaan saakka baarissa, nyt kun niihin taas pääsee. Siskolla on yksi hoitaja, mutta hän hoitaa vauvaa vain yhtenä päivänä viikossa. Lisäksi sisko on huono syömään korviketta ja syöttämiseen menee ikuisuus. Kerroin koulussa terveydenhoitajalle, mutta hän sanoi vaan että kyllä kaikkien pitää osallistua sisarusten hoitoon. Hän on kyllä muutenkin melko vanhanaikainen ja joskus ilkeä. Nimitti minua mm. lihavaksi kun valitin liikuntatunnilla nyrjähtänyttä nilkkaa. Että polvet ei kestä painoa. (olen 159cm/52kg) Mistä voisin saada apua? Äiti vaan huutaa jos yritän puhua.
Kommentit (26)
Ap, lastensuojelu selvittää poliisin avulla sun ip-osoitteen.
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä on totta, tee itsestäsi lastensuojeluilmoitus.
Tai pikkusiskostasi ja itsestäsi. 14-vuotias ei voi olla jatkuvasti vastuussa vauvasta, ei olla Afrikassa!
Vierailija kirjoitti:
Tämä on se sama provoilija, joka viimeksi oli 13 v ja kirjoitti että isä sanoo liian laihaksi ja pakottaa syömään.
Joidenkin nuorten elämä on niin köyhää, että täytyy tulla aikuisten nettikeskusteluihin itseään huvittamaan. Itseä ei kyllä 70-luvun iloisina teinivuosina olisi kiinnostanut aikuisten jorinat yhtään!
Hanki elämä, aloittaja! Ala vaikka harrastaa jotain. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä on totta, tee itsestäsi lastensuojeluilmoitus.
Tai pikkusiskostasi ja itsestäsi. 14-vuotias ei voi olla jatkuvasti vastuussa vauvasta, ei olla Afrikassa!
Tottakai voi. Baarit kyllä pitäisi laittaa kiinni, koronakin leviää niissä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä saisi terveydenhoitajakin päivittää itsensä nykyaikaan. Etkä todellakaan ole lihava.
Eiköhän todennäköisin vaihtoehto ole, että kyseinen terveydenhoitaja saanut paperinsa Porvoon Hoitajakoulusta ja työskentelee Porvoon Yläkoulussa.
Tämä on se sama provoilija, joka viimeksi oli 13 v ja kirjoitti että isä sanoo liian laihaksi ja pakottaa syömään.