Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut olettavat omistavansa kaverinsa?

Vierailija
18.05.2021 |

Pitää tehdä tiliä tekemisistä ja menemisistä.
Loukkaannutaan, jos kaveri menee yksin tai auta armias, jonkun muun kanssa.
Kaveruuden hiipuessa vielä väkisin kysellään kuulumisia ja odotetaan jotain.
Kaveruuden loppu on kuin suuri loukkaus. Pitäisi antaa "syy" mutta siitäkin otetaan herne nenään. Miksei voi vaan mennä eteenpäin ja molemmat etsiä sopivampia ihmisiä? Avioliitosta ja lehden kestotilauksestakin olen päässyt helpommin pois kuin joistain kaverisuhteista.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jaa, harvoin "rakentava palaute" otetaan vastaan ja lopputuloksena on vain enemmän loukkaantumista.

Niin, ja mitä iloa palautteesta on kummallekaan, jos yhteyttä ei ole tarkoitus pitää yllä enää?

No että toinen pääsee eteenpäin eikä toista samoja virheitä enää muissa ihmissuhteissa. Ghostaajat on itsekkäitä, heitä ei kiinnosta.

Vierailija
22/26 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väärä maailmankuva, epäonnistuneet markkinat tms.

Minua ei ostettu orjamarkkinoilta mutta siltä tuntuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi minulla ei olekaan kavereita - en siedä sitä tunnetta että "pitäisi" vastata jollekin ja siellä toisessa päässä odotetaan jotain minulta.

Vierailija
24/26 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kai päinvastainen kuin ap kuvaili, kun en ole osannut tarvita tai vaatia ihmisiltä mitään. Mutta ihmiset haluavat olla tarvittuja ja silloin menevätkin niitä kohti, jotka tarvitsevat enemmän. Sama on käynyt parisuhteissa miesten kanssa, olen halunnut olla "helppo ja itsenäinen" kumppani, joka pärjää omassa seurassaan.. kunnes miehet ovat löytäneet avuttomampia naisia työpaikoiltaan joille ovat suunnanneet huomionsa minun sijaan. 

Vierailija
25/26 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vapaata vangita voi

Me kumpikin tiesimme sen

Sinitaivaalla korkeuksissa

Sinun laulusi vapaana soi

Vierailija
26/26 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi minulla ei olekaan kavereita - en siedä sitä tunnetta että "pitäisi" vastata jollekin ja siellä toisessa päässä odotetaan jotain minulta.

Voihan sen kaverittomuuden noinkin selittää itselleen. Veikkaan, että sinä et yleensäkään kykene olemaan ystävä tai edes kaveri kenenkään kanssa, koska et näe oman napasi takaa yhtään ketään muita ihmisiä ja peilistä näkyvä tyyppi riittää juttukaveriksi.