Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä tyydytystä nainen ottaessaan suihin? ei mitään

Vierailija
18.08.2006 |

no, tietysti sen, että mies on tyytyväinen, mutta voisitte olla vähän kiitollisempia miehet. On se aika paska homma. Ei ehkä alkuhuumassa mutta vuosien jälkeen ei paljon nappaa.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen nautintonsa tuottaa minulle nautintoa, ymmärrätkö? Ja sitä paitsi sellainen terhakkaana seisova kova kulli on niin ihana katsella ja maistella... Aaah...

Vierailija
2/21 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivoopi 2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta voihan sitä tehdä paljon muutakin. So?

Vierailija
4/21 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikäläinen on varmaan sitten tosi perverssi, kun tykkää ottaa suihin ja/tai hoitaa homman käsin. Eikä aina edes vain esileikkinä, vaan ihan muuten vaan. Exän kulli kuvotti, nyxän kiihottaa.

Vierailija
5/21 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama täällä, kyl viimeistään siinä vaiheessa kostun ja innostun kun saan mieheni munan suuhuni ja saan leikkiä sillä.

Vierailija
6/21 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se hajukin jo ällöttää saatikka sitten maku! Onneks mun mies(ollaan oltu 16v yhdessä) ei edes vaadi mua ottaa suihin. Ite hän kyl tykkää nuoleskella mua:)

Vierailija
7/21 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäksi se on varmasti vielä sotkuisempaa hommaa kuin munan suihin otto.

Jos rakastaa toista ihmistä tarpeeksi, saa suunnatonta nautintoa siitä kun rakastettu nauttii. Näin ainakin meillä.

Vierailija
8/21 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nyt tämän vuoden aikana helvetti kun melkein joka päivä ukko vaatii ottaman suihin, mutta ei yhdyntä kiinnosta, niin arvatkaapa kiinnostaako hänen kyrpäänsä ottaa suuhun????

Hän ei siis minulle mitään tee, ei mitään. Luulee vissiin, että saa orkun hänen munan lutkuttelusta.

Ja turha sanoa, että puhukaa. Olen puhunut nätisti, vähemmän nätisti. Olen pyytänyt, hyvä etten rukoillut. Tehnyt ties mitä. Mutta ei, seksiä tulee max kerran kuussa, muut päivät häneltä vaan pitää ottaa suihin.

Nyt tein stopin ja ukko käärmeissään, joka ilta tulee kotiin vasta puolen yön jälkeen kun teitää, että olen nukkumassa. Ehkäpä on löytänyt jonkun horatsun joka sitä tekee tai sitten se horatsu on sen verran sexy, että sitä kelpaa panna kun minä en näköjään sitten kelpaa!

Vierailija
9/21 |
19.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vaihtoon!

Vierailija
10/21 |
19.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä miehenä kyllä loukkaantuisin kovin, jos vaimoni ei ottaisi suihin; pitäisi kulliani jotenkin vastenmielisenä. Meidän seksissä nautimme toistemme ruumiista kaikin puolin, haluamme tuntea, maistaa ja haistaa kumppanimme joka solun. Mutta jokainen taaplaa tyylillään...

Vierailija
11/21 |
19.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minä miehenä kyllä loukkaantuisin kovin, jos vaimoni ei ottaisi suihin; pitäisi kulliani jotenkin vastenmielisenä. Meidän seksissä nautimme toistemme ruumiista kaikin puolin, haluamme tuntea, maistaa ja haistaa kumppanimme joka solun. Mutta jokainen taaplaa tyylillään...

Vierailija
12/21 |
19.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää 69 asentoon,niin miehesi voi samalla nuolla sua!!!

Vierailija
13/21 |
19.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, joksus murkkuna omaa tuli maistettua... Mutta ei taida olla siitä kyse, miltä sperma tai kikkeli maistuu. Oletko sinä maistanut vittua? Kysymys: Haluatko koko miehesi vai vain osan siitä? Haluatko antaa koko minäsi vai vain osan siitä?

Minä lopettaisin suhteen, jos minulta ei otettais poskeen, koska silloin en olisi oikea mies tuolle naiselle.

Vierailija
14/21 |
19.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin ja kiihotun siitä suunnattomasti.

Vierailija
15/21 |
19.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on siksi jännää olla vähän " alisteisessa" asemassa. Mieheni on puhdas ja maistuu hyvälle, loppuun asti en tosin suihin ota, vaan kyllä se meillä aina johtaa yhdyntään. Usein jopa pyydän, että muna esiin nyt.

Valitettavasti hän ei halua ottaa minulta suihin, eikä sellaiseen voi toista pakottaa tai painostaa. Mä olen niin itsevarma omasta seksuaalisuudestani ja taidoistani, että ei toi häiritse, hänen ongelmansa se on. Seksimme on tyydyttävää ja hän on eka mies, jonka kanssa saan orgasmeja.

Vierailija
16/21 |
19.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olihan tässä joku muukin joka nauttii jos kumppani nauttii, se on sellaista vuorovaikutusta.

Jos tilanne ajautuu siihen että vain toinen nauttii niin voi voi, ymmärrän jos ei halua olla aina vain antavana osapuolena.

Vierailija
17/21 |
20.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun nyksä on sellanen " salamamuna" et tulee ilman suihinottoakin jo muutaman työnnön jälkeen, saatika sitten kun PITÄÄ ottaa suihin, niin hyvä et sisään asti pääsee, kun jo tulee. Ja sitten käännetään kylkeä tyytyväisenä ja käydään nukkumaan. Tästä syystä seksi ei kiinnosta enää muutenkaan...

Vierailija
18/21 |
20.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pakko olla niin itsekäs, että kaikesta pitäisi saada jotain itselleen?!

Meillä ainakin homma toimii puolin ja toisin.

Vierailija
19/21 |
20.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

No kun nyksä on sellanen " salamamuna" et tulee ilman suihinottoakin jo muutaman työnnön jälkeen, saatika sitten kun PITÄÄ ottaa suihin, niin hyvä et sisään asti pääsee, kun jo tulee. Ja sitten käännetään kylkeä tyytyväisenä ja käydään nukkumaan. Tästä syystä seksi ei kiinnosta enää muutenkaan...

Tykkään kyllä ottaa suihin, mutta ei kovin kivaa kun toinen (lähes joka kerta) alkaa orkun jälkeen vaan nukkumaan ja itse on ihan märkänä. Itse tein pari kertaa nyt niin, että mies on sormillaan tehnyt minulle orkut ja olen sitten kääntänyt kylkeä ja alkanut nukkumaan =) Huomaa kyllä että miestä on ottanut aikalailla päähän kun ei itse saakaan mitään! No, eipä ole tehnyt mies enää tuota että ei anna minulle mitään =)

Vierailija
20/21 |
20.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehiä, jotka eivät suo samaa iloa vaimolleen vaan oman orgasmin jälkeen kääntävät kylkeä ja alkavat nukkumaan? Minä en olisi päivääkään tuollaiseen munapään kanssa, saatikka että antaisin pimppaa tai ottaisin suihin!

Oma mies onneksi on herrasmies ja huolehtii aina että " nainen ensin" ja jos ehtiskin itse saada ennen minua, niin ei taatusti jätä mua ilman orkkua. Ehkä juuri tästä syystä nautin suunnattomasti myös suihinotosta, jota meillä harrastetaankin aika usein - joko sellaisenaan, 69 asennossa tai osana esileikkiä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan