Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi on niin vaikea löytää parisuhdetta...

Vierailija
18.05.2021 |

Olen ollut pitkään sinkkuna, ja tarjontaa on ollut, mutta kukaan ei vaan sytytä. Jotain olen yrittänyt, mutta eihän siitä mitään tule jos ei vaan kiinnosta.

Haluaisin niin parisuhteen. Sitä ei vaan ole mulle tarkoitettu, jostain syystä.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko ajatellut, että lähtökohtasi voisi olla väärä? Haluat parisuhteen, vaikka yleensä parisuhde syntyy siitä, kun kaksi ihmistä rakastuu toisiinsa. Eli se, mitä luultavasti oikeasti yrität löytää, on ihminen, johon rakastuisit ja joka rakastuisi sinuun. Sellaisia on harvassa eikä se todellakaan onnistu niin, että yrittää ja puhuu "tarjonnasta".

Mene ulos ja nauti kesästä, rajoituksetkin varmasti kohta lievenevät. Pidä hauskaa, tutustu ihmisiin, tapaa kavereita, tutustu kavereiden kavereihin, mene puistojuhliin ja retkipoluille, osallistu kavereiden mökkiviikonloppuihin ja grilli-iltoihin, n a u t i   elämästä ja kesästä. Ja pidä silmät ja sydän auki.

Nyt pandemia aikaan ei todellakaan sovi mennä riennoille kaikkialle! Ei muuten päästä tästä koronasta ikinä eroon, jos kaikki säntäilee sinne tänne tapaamaan kavereita ja muita ihmisiä. Tärkeintä nyt on pysyä ihan kotipiirissä. Netissä sitten tutustuu muihin turvallisesti.

Tuossa oli jo mainittu rajoituksista.

Netissä tapaa vain netissä olevia ihmisiä. Suurin osa meistä ei koskaan ole sitä kautta tavoitettavissa.

Vierailija
22/28 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko ajatellut, että lähtökohtasi voisi olla väärä? Haluat parisuhteen, vaikka yleensä parisuhde syntyy siitä, kun kaksi ihmistä rakastuu toisiinsa. Eli se, mitä luultavasti oikeasti yrität löytää, on ihminen, johon rakastuisit ja joka rakastuisi sinuun. Sellaisia on harvassa eikä se todellakaan onnistu niin, että yrittää ja puhuu "tarjonnasta".

Mene ulos ja nauti kesästä, rajoituksetkin varmasti kohta lievenevät. Pidä hauskaa, tutustu ihmisiin, tapaa kavereita, tutustu kavereiden kavereihin, mene puistojuhliin ja retkipoluille, osallistu kavereiden mökkiviikonloppuihin ja grilli-iltoihin, n a u t i   elämästä ja kesästä. Ja pidä silmät ja sydän auki.

Olet oikeassa, lähtökohtani on väärä.  Tai sitten vaan sanoitin asian väärin. Se kumppanihan siinä on tärkeä, ei itse parisuhde. Pitääpä vielä vähän pohdiskella asiaa.

Hauskaa olen pitänyt jo ihan tarpeeksi, nyt haluaisin sen kumppanin jonka kanssa jakaa ne hetket ja muutenkin elämää.

Odota vielä hetki, aloitin hauskanpitoni pari vuotta myöhemmin kuin sinä. 😬

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet oikeassa, lähtökohtani on väärä.  Tai sitten vaan sanoitin asian väärin. Se kumppanihan siinä on tärkeä, ei itse parisuhde. Pitääpä vielä vähän pohdiskella asiaa.

Hauskaa olen pitänyt jo ihan tarpeeksi, nyt haluaisin sen kumppanin jonka kanssa jakaa ne hetket ja muutenkin elämää.

Minä voisin olla se unelmiesi mies, mutta en halua kumppania, joka on pitänyt hauskaa kyllästymiseen saakka. Sievä naapurintyttö sopisi minulle.

Vierailija
24/28 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta jotenkin kieroutunutta, että parisuhteen takia etsii jotakuta. Ettäkö ihan kuka tahansa käy kunhan saa sen parisuhteen. Eikö pitäisi asia olla hieman toisin päin, että löytäisi ensin sen josta kiinnostuu ja sitten vasta alkaa miettimään parisuhteita. Ei kai sitä perse edellä puuhun kannata.

Vierailija
25/28 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta jotenkin kieroutunutta, että parisuhteen takia etsii jotakuta. Ettäkö ihan kuka tahansa käy kunhan saa sen parisuhteen. Eikö pitäisi asia olla hieman toisin päin, että löytäisi ensin sen josta kiinnostuu ja sitten vasta alkaa miettimään parisuhteita. Ei kai sitä perse edellä puuhun kannata.

Juuri näin! Tätä yritin itsekin sanoa.

Vierailija
26/28 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin parisuhteen, jossa asutaan erillään ja nähdään lähinnä viikonloppuisin.

Vierailija
27/28 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin pitää löytää itsensä.

Vierailija
28/28 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä deittisivusto - https://hespac.com/datefi.htm Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi.Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.