Tyttäreni luulee että olen aina hänen käytettävissä 24/7
Hän laittaa viestiä että on tulossa kylään JUURI NYT ja olettaa että olen aina kotona ja tavoitettavissa(varmaan koska en ole töissä!) Miten tähän muutos?!
Kommentit (12)
Keskustele asiasta suoraan nätisti puhelimessa esimerkiksi. Sano että et voi olla valmiudessa tapaamaan /viestimään /soittelemaan ihan milloin tahansa vuorokaudesta (ellei ole hätätilanne), että haluaisit elää omaakin elämää. Ja hän voisi järjestää omaa ohjelmaa ja tuttuja. Että katsot erikseen milloin tapaat tai voi soitella pari kertaa viikossa. Ja et haluaisi liian tiivistä yhteyttä jatkuvasti, viihdyt myös itsekseen ja tarvitset aikaa.
Osa ihmisistä viihtyy tyttärensä kanssa varmasti, mutta osa haluaa omaa elämää ja rauhaa palautua. Tämän kai jotkut sukulaiset ymmärtävät.
Asetat rajoja tietenkin. Vai oletko kenties yhtä rajaton itsekin?
Tällaista on elää täysin rajattoman tyttären lähipiirissä.
Onko hän siis emotionaalisesti tasolla pedofiili? Näitähän riittää, mutta asiasta ei kauheasti puhuta.
Mulla sama, tytär on jo kohta 50 ja meno sen kun villimmäksi mennyt.
Tyttärestä kuoriutunut kunnon despootti.
Ei auta tuollaisten kanssa kuin vetää ne rajat ja kunnolla. Kieltäytyä pyörityksestä ja manipuloinnista ja ilmoittaa ettei uhkailu tehoa.
Tässä tapauksessa kun on kaikki keinot käytössä.
Puhelin ja verhot kiinni. Toista. Ei se kovin montaa turhaa reissua tee.
Kauheaa. Minä tuppaan porukoille koko ajan kyselemättä, joskus viivyn jopa viikon tai kaksi! Eivät kyllä ole koskaan valittaneet.
Että teit sitten vasta aloituksen tytölle, joka teki äidistään vastaavan.
Tyhmää.
Mutta tosiasia loppujen lopuksi on se, että käytännössä äidit ovat aina lapsiensa käytettävissä.
Se vaan menee niin, että äiti on aina valmis kuuntelemaaan ja huolehtimaan ja auttamaan jokaista lastaan, joka todella apua tarvitsee.
Luonnonlaki.
Vierailija kirjoitti:
Että teit sitten vasta aloituksen tytölle, joka teki äidistään vastaavan.
Tyhmää.
Mutta tosiasia loppujen lopuksi on se, että käytännössä äidit ovat aina lapsiensa käytettävissä.
Se vaan menee niin, että äiti on aina valmis kuuntelemaaan ja huolehtimaan ja auttamaan jokaista lastaan, joka todella apua tarvitsee.
Luonnonlaki.
Ei kaikki äidit ole. Taidat olla pumpulissa kasvanut.
Ihmisiä ja äitejä on hyvin monenlaisia.
Minä voin olla tyttäresi käytettävissä 24/7….
SLURPS!
Laitat viestin ettei onnistu. Jos tulee oven taakse niin et avaa tai sanot heippa ja häivyt ulos