Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitini laittaa viestin, jos en vastaa tunnin sisällä, tulee ovelleni

Vierailija
18.05.2021 |

Onko normaalia? asuu suht lähellä. Vähän ahdistaa tämä

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole normaalia. Toki ennen vanhaan oli normaalia että mentiin toisten ovelle, nykyäään vähän vierastetaan selllaista.

Minun isäni ajoi kerran 100 km lapsuudenkodistani pk seudulle yllättäen tapaamaan minua. En ilahtunut.. Vaikka isästä tykkäänkin, on se vähän kiusallista kun on voinut vaikka juuri tulla suihkusta ja ihmettelee kuka siellä ovella on.

Vierailija
22/26 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin kaipaan sitä, kun käytössä oli vielä lankapuhelimet. Nykyään pitäis jatkuvasti olla kännykkä mukana ja ihminen tavoitettavissa. Mulla on 3 aikuista tytärtä ja ellen vastaa puheluun, tyttäret soittaa toisilleen hädissään ja sitten puhelu isälle MISSÄ ÄITI ON?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi, että tähän mennessä olisit sitten jo oppinut vastaamaan tunnin sisällä.

Vierailija
24/26 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta tuollainen tavoitettavissa olo. Itse en töissä ollessani vastaa viesteihin tai soittoihin. Puhelin on laukussa koko vuoron. Työni on epäsäännöllistä vuorotyötä eli töitä on milloin sattuu. Olisi kamalaa, jos hysteria olisi läheisillä aina päällä, kun en vastaa.

Vierailija
25/26 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on raivostuttavaa! Ex-nainen laittaa aina viestiä ja kun en vastaa puolessa minuutissa, niin hän soittaa ja kysyy miksi en vastaa. Hän on hyvästä syystä ex.

Vierailija
26/26 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini kerran paukkasi ovesta sisään omilla avaimilla ollessani kumppanin kanssa sängyssä. Eipä ole tullut omin lupineen enää toista kertaa sen jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä