Äitini laittaa viestin, jos en vastaa tunnin sisällä, tulee ovelleni
Onko normaalia? asuu suht lähellä. Vähän ahdistaa tämä
Kommentit (26)
Mä niin kaipaan sitä, kun käytössä oli vielä lankapuhelimet. Nykyään pitäis jatkuvasti olla kännykkä mukana ja ihminen tavoitettavissa. Mulla on 3 aikuista tytärtä ja ellen vastaa puheluun, tyttäret soittaa toisilleen hädissään ja sitten puhelu isälle MISSÄ ÄITI ON?
Luulisi, että tähän mennessä olisit sitten jo oppinut vastaamaan tunnin sisällä.
Sairasta tuollainen tavoitettavissa olo. Itse en töissä ollessani vastaa viesteihin tai soittoihin. Puhelin on laukussa koko vuoron. Työni on epäsäännöllistä vuorotyötä eli töitä on milloin sattuu. Olisi kamalaa, jos hysteria olisi läheisillä aina päällä, kun en vastaa.
Tuo on raivostuttavaa! Ex-nainen laittaa aina viestiä ja kun en vastaa puolessa minuutissa, niin hän soittaa ja kysyy miksi en vastaa. Hän on hyvästä syystä ex.
Äitini kerran paukkasi ovesta sisään omilla avaimilla ollessani kumppanin kanssa sängyssä. Eipä ole tullut omin lupineen enää toista kertaa sen jälkeen.
No ei ole normaalia. Toki ennen vanhaan oli normaalia että mentiin toisten ovelle, nykyäään vähän vierastetaan selllaista.
Minun isäni ajoi kerran 100 km lapsuudenkodistani pk seudulle yllättäen tapaamaan minua. En ilahtunut.. Vaikka isästä tykkäänkin, on se vähän kiusallista kun on voinut vaikka juuri tulla suihkusta ja ihmettelee kuka siellä ovella on.