Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taas etätyöpäivån työaika täynnä (Työtä vielä tunneiksi)

Vierailija
18.05.2021 |

Valtion palkkalistoilla olen. Koko illan teen työtä valtiollisen hyvän palvelujana, työni koskettaa kirjaimellisestikin kaikkia Suomessa olevia. Toki olen itse myös ajatuksineni yksi näistä kosketusta joten luonnollista ettei plveluksessani ole muita aukkoja kuin uni!
Vieno pyyntö, menkää muutkin töihin (Talon puolesta pyydetty)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä kiitokset AP ja kaikki valtion ahertajat. Harva tuntee noita näkymättömiä sankareita toimistotorneissaan palvelemassa valtiota ja sen kanssa.

Virkamies on ylevä palvelija jota tulee kunnioittaa ja joka ansaitsee kiitoksen!

Vierailija
2/7 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten sinä lopetat ne työt ja kerrot esihenkilöllesi liiallisesta työkuormasta, etkä muserru kuorman alle. Se on sitä itsensä johtamista, josta meillä valtiollakin niin paljon puhutaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni tekee palkatonta työtä luullen saavan siitä edes arvostusta, mutta palkkana on yleensä vain entistä enemmän ilmaistyötä. Minä saan tekemästäni työstä onneksi aina rahallisen korvauksen. Silti olen sanonut pomolle jo useamman vuoden, että kohtuus se on vapaa-ajan myynnilläkin.

Nyt työkaverini päätti tehdä, kuten työsopimus sanoo ja lopettaa työt 7,5 tunnin jälkeen. Kuukaudessa on kertynyt kahden viikon rästihommat, joiden perään asiakkaat kyselevät ja pomo on aivan äimänä. Huvittuneen kiinnostuneena seuraan tilannetta.

Vierailija
4/7 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täältä kiitokset AP ja kaikki valtion ahertajat. Harva tuntee noita näkymättömiä sankareita toimistotorneissaan palvelemassa valtiota ja sen kanssa.

Virkamies on ylevä palvelija jota tulee kunnioittaa ja joka ansaitsee kiitoksen!

Hahhahhaa Aloittaja ap-apina pitää tätä palstan trollausta etätyönä :) Vaikka luuserirotta on skitsoeläkkeellä!

Vierailija
5/7 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tuli lipiteltyä kahvimukista punaviiniä koko päivä.

Hommat luistaa tehokkaammin kuin ikinä.

Vierailija
6/7 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ap:n kaltaisten "korvaamattomien" ylisuorittajien, töitä ei riitä kaikille. Miksipä palkata lisätyövoimaa, kun ap "sankarina" tekee muidenkin hommat. En arvosta lainkaan tuollaista. 

Vierailija
7/7 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin tulla hieromaan jos on niskat jumissa;)