Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meille tuli huhtikuussa kutsu serkun häihin. Järjestävät isot häät, vaikkei heillä ole varaa. Maksattavat ja teettävät kaiken muilla!

Vierailija
18.05.2021 |

Ensin ilahduin hääkutsusta. Kiva päästä taas pitkän juhlattoman kauden jälkeen häihin. No, nyt on käynyt ilmi, että serkku meinaa maksattaa ja teettää kaiken muilla. Pyytävät ihmisiä tuomaan syötävää ja juotavaa häihin - niin pienissä erissä, ettei kukaan joudu tuomaan sadalle hengelle yksinään mitään. Itse ihmettelin ensin, että minkä ihmeen takia serkku pyysi minua tuomaan 50 macarons-leivosta. Sanoi, että catering-firman tarjoomukset näyttävät vähän pieniltä ja että tämä olisi kiva lisä pöytään. Myöhemmin kävi ilmi, ettei mitään catering-firmaa ole edes palkattu..

Hääautoksi on manguttu sukulaisen auto. Koristeita on räävitty toisista häistä ilmaiseksi ja pyydetty ristiäisistä jälkikäteen kaikenlaisia koristeruusuja yms. AInakin yksi serkku ja yksi täti on nakitettu tekemään "lisäkakkuja" varsinaisen hääkakun lisäksi - jota ei tietenkään siis edes ole.

Kirkkohan ei mitään maksa, mutta hääpaikka on yhden etäisen sukulaisen puolison työpaikka - ilmaiseksi siis vinguttu.

En tiedä, mitä tehdä tai sanoa. Tuli viime viikonloppuna kautta rantain tämä tietooni, että kaikilta on pyydetty pieniä palveluksia, eikä hääpari aio maksaa itse mitään häistään. Häälahjalista toki on tehty - ja pitkä sellainen.

Hävettävää mielestäni.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku veti tämän vanhan aloituksen framille.

Täytyy olla tosi kaheli ihminen joka näin viitsii tehdä.

Olet pää sekaisin, sinä joka moisen teit. 

Oot varmaan vetänyt sekä pillereitä että viinaa sekaisin.

No niin on.  Joku mt-tyyppi joka sekoilee tällä palstalla tämän tästä.

Kaikenlaisia hulluja tällä liikkuu tämän tästä.

Jos tällä palstalla on joku asiallinen aloitus, niin saa vetää ristin seinään, sillä niin harvinaista  se näinä on.

Vierailija
42/42 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottiko morsian áhŧeríiñ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän