Oletko pogonnut koskaan? Minä olen.
Eppu Normaalilta oli juuri ilmestynyt Maxium jee&jee -albumi. Ihan loistava edelleenkin.
Ne tuli keikalle muistaakseni Vihantiin tai sinnepäin isolle kesälavalle, hiekkarannan vieressä olevalle paikalle. Mikähän sen laban nimi oli?
En kyllä enää pystys montakaan tahtia pogoamaan.
Kommentit (11)
En oo osallistunu Pogostan hiihtoihin
Vierailija kirjoitti:
Mitä pogoaminen on?
Pogo stickillä hyppiminen on ainoa mikä tulee mieleeni
https://www.google.com/search?q=pogostick&rlz=1C5CHFA_enGB945GB945&oq=p…
Pogosin 17-vuotiaana ensimmäisen ja viimeisen kerran. Pitäis bindata noi utareet, että viittis pogoo, mut en semmosen takia viitsi.
Milleniaalini ja hänen ystävänsä nauroivat termiä kippurassa,kunnes näkivät Saimaa-ilmiön ja muutaman muun jutun. Eivät enää nauraneet. Luulivat että olin keksinyt koko jutun.
"Pogoaminen
daisuki
5.10.2010
Eräänlainen "tanssi". Jossa ihmiset hyppii paikoillaan rock-konserteissa. Keksittiin tanssimuotona punkrockin myötä. Ja "kaikki osaa". Poikkeaa perinteisestä paritanssista ja soveltaa siis punkin perus aatteita ja anarkiaa."
Juu, lapsena hypin pogo stikillä useasti kesäisin mummolassa.
pogoooo. kirjoitti:
Milleniaalini ja hänen ystävänsä nauroivat termiä kippurassa,kunnes näkivät Saimaa-ilmiön ja muutaman muun jutun. Eivät enää nauraneet. Luulivat että olin keksinyt koko jutun.
"Pogoaminen
daisuki
5.10.2010Eräänlainen "tanssi". Jossa ihmiset hyppii paikoillaan rock-konserteissa. Keksittiin tanssimuotona punkrockin myötä. Ja "kaikki osaa". Poikkeaa perinteisestä paritanssista ja soveltaa siis punkin perus aatteita ja anarkiaa."
So tuo. No onhan sitä tullut tehtyä, nimeä en vaan tiennyt kun ei sitä käytetty niissä porukoissa missä olen liikkunut.
Tottakai. Nuorena keikoilla pogosin, moshasin, mutta daivausta en tehnyt, jätin sen muille.
Olen, vuonna 1996 Kuopion nuorisotalolla.
Tietysti olen. Luulen että lähes kaikki ovat, mutta osa ei tiedä että sille on tuollainen termi.