Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaupunkien narkki-keskusteluun faktaa

Vierailija
18.05.2021 |

Nyt tuli tilastot ulos liittyen huumeiden käyttöön suuremmissa kaupungeissa https://yle.fi/uutiset/3-11934239

Enää ei tarvitse tälläkään palstalla huudella pelkkiä omia tuntemuksia, vaan nyt on kiistattomat faktat näpissä.

Kommentit (1556)

Vierailija
1301/1556 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/c934ee02-ca8a-470e-89bc-76389cf6563d

"Antaa kaikkien kukkien kukkia – kannabiksen laillistus etenee maailmalla."

Vierailija
1302/1556 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/tepposyvril/251535-tutkimus-alkoholi-o…

Tutkimus: Alkoholi on huomattavasti haitallisempaa aivoille kuin kannabis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1303/1556 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei mulla ole mitään kannabista vastaan, saisivat kyllä laillistaa :D

Mitä olet tehnyt asioiden eteen? Vai onko helpompi sitten lopulta tulla ns. valmiiseen pöytään kuin tehdä jotain itsekin?

Vierailija
1304/1556 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä olet tehnyt asioiden eteen? Vai onko helpompi sitten lopulta tulla ns. valmiiseen pöytään kuin tehdä jotain itsekin?

Olen äänestänyt sitä ajavia puolueita ja ollut hamppumarssilla. En itse enää käytä kannabista, joten vaikka se pöytä katettaisiin valmiiksi niin en minä osallistuisi. Olisi mielestäni hyvä juttu mutta en minä jaksa kovin radikaalia aktivismia alkaa harjoittamaan enkä usko että minun tekemisellä on tässä asiassa vaikutusta. Muut länsimaat ja EU laillistaa edellä, Suomi tulee sitten muiden mukana. Näin tulee tapahtumaan, en jaksa nähdä vaivaa enkä koe että se hyödyttäisi. Itse tyydyn odottamaan, enkä tosiaan kannabista halua enää polttaa vaikka olisi laillista (eikä laittomuus estänyt ennen millään tavalla).

Vierailija
1305/1556 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen äänestänyt sitä ajavia puolueita ja ollut hamppumarssilla. En itse enää käytä kannabista, joten vaikka se pöytä katettaisiin valmiiksi niin en minä osallistuisi. Olisi mielestäni hyvä juttu mutta en minä jaksa kovin radikaalia aktivismia alkaa harjoittamaan enkä usko että minun tekemisellä on tässä asiassa vaikutusta. Muut länsimaat ja EU laillistaa edellä, Suomi tulee sitten muiden mukana. Näin tulee tapahtumaan, en jaksa nähdä vaivaa enkä koe että se hyödyttäisi. Itse tyydyn odottamaan, enkä tosiaan kannabista halua enää polttaa vaikka olisi laillista (eikä laittomuus estänyt ennen millään tavalla).

Eli et tee paljon mitään muuta asioiden eteen kuin vain kulutat toisten aikaa.

Vierailija
1306/1556 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En niin. Ei minun tarvitse. Ne kampanjoikoot kenelle asia on tärkeä. Itselläni on muita prioriteetteja.

Vierailija
1307/1556 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En niin. Ei minun tarvitse. Ne kampanjoikoot kenelle asia on tärkeä. Itselläni on muita prioriteetteja.

pysy sitten jatkossa poissa keskusteluista kuluttamasta muiden aikaa.

Vierailija
1308/1556 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysy itse.

En minä kuluta kenenkään muun aikaa kuin omaani. Ihan itse voit valita käyttää aikasi johonkin muuhun.

Vierailija
1309/1556 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pysy itse.

En minä kuluta kenenkään muun aikaa kuin omaani. Ihan itse voit valita käyttää aikasi johonkin muuhun.

Mitään hyötyä ei jutuistasi ole kenellekään.

Vierailija
1310/1556 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, ja paljon. Kiität mua vielä joku päivä, kun tajuat.

Vierailija
1311/1556 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa. Kannabis on silti todella vähähaittainen aine jopa todella runsaassakin käytössä, kuten vaikkapa lääkekäytössä.

Vierailija
1312/1556 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

laitatko linkkejä juttuihisi joita kehut?

Vierailija
1313/1556 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Olen käyttänyt kannabista noin 3 - 6 grammaa päivässä yli 10 vuoden ajan. Haluatko kysyä jotain?

Vierailija
1314/1556 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei! Olen käyttänyt kannabista noin 3 - 6 grammaa päivässä yli 10 vuoden ajan. Haluatko kysyä jotain?

Eihän nuo ole edes lääkekäyttäjien käyttämiä määriä. Mitä keskusteltavaa asiassa olisi?

Vierailija
1315/1556 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Painuisitko helvettiin?

Vierailija
1316/1556 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi poltat noin paljon? Sen takia, ettei se päihdyttäisi?

Vierailija
1317/1556 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Painuisitko helvettiin?

Olemme jo helvetissä. Etkö tajua sitä?

Vierailija
1318/1556 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi poltat noin paljon? Sen takia, ettei se päihdyttäisi?

Ihan normaaleja kannabiksen lääkekäytön määriä.

Vierailija
1319/1556 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Olen oikeasti käyttänyt kannabista useita vuosia suuria määriä päivittäin, toisin kuin itselleen vastaileva propagandatrolli. Haluatko kysyä jotain?

Vierailija
1320/1556 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän hyvin miksi on tunne ettei voi vaikuttaa. Riittää kun kuuntelee suomen kansanedustajia. Niille voi esitellä faktat miten huonosti kielto ja rankaisu ovat toimineet. Niitä on käytetty nyt 50 vuotta. Voisin lyödä ihan rahasta vetoa etteivät salli tai laillista vielä aikoihin. Eu on suurempi mahdollisuus kun euroopossa on jo alkamassa laillistamisbuumi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän