Mystisin rikostapaus mielestäsi ?
Kommentit (175)
Vierailija kirjoitti:
Olof Palmen murha. Ihan kansainvälisesti aivan omaa luokkaansa, yleensä jos eturivin johtavia poliitikoita pistetään kylmäksi niin tekijä tai tekijät on aika hyvin tiedossa.
Vastaus saattaa olla sama kuin JFK:n murhassa: ihan vaan syrjäytynyt luuseri pisti kylmäksi tuosta vaan. Yksin.
Vierailija kirjoitti:
JFK. Omituista, että Castro selvisi yli 600 CIA:n salamurhayrityksestä ja jenkkipressa kaatui heti ekalla.
LHO, satunnainen tekijä. Vaikea suojautua semmoiselta.
Ear-Ons oli omaa luokkaansa mutta onneksi saivat tekijän lopulta selville ja tuomiolle.
Oulu '97
Raaka kaksoismurha joka on ainakin uutisoinnin perusteella täysin käsittämätön ja yhä täysin pimeä.
Vierailija kirjoitti:
Ear-Ons oli omaa luokkaansa mutta onneksi saivat tekijän lopulta selville ja tuomiolle.
Tämä oli kammottavin, mutta onneksi selvisi lopulta!
Toivoisin Raisa Räisäsen tapauksen joskus selviävän. Olen paria vuotta häntä nuorempi, ja Tampereen seudulta kotoisin, ja tunsin todella hyvin ne paikat joissa Raisa oli viimeksi nähty. Tapaus tuli siis ihan erilailla ihon alle. Sitä mietti aina, että minä tai joku ystävistäni voisi olla Raisa.
Bodom
Palme
Kirkkonummen pehesurma
Telakkarannan golf
Kadonnet, rikosta ei todettu:
Pia ristikankare, sipoon perunamies, saku inimaa, merja vaara,
Ratkesko jo viking line kasarimurha? Sekin mystinen.
Kieltämättä David holloway on mystinen, väkisin ajattelee että ollu joku undercover agentti...
Vierailija kirjoitti:
Kirkkonummen pehesurma
Telakkarannan golf
.
Onko näistä jotain dokumenttiohjelmaa tms ?
Hollowaysta tulee mieleen joko että ratkaisu on erittäin yksinkertainen ja koko ajan tutkijoiden silmien edessä, vähän niin kuin Viking Sallyssä/Palmessa, tai sitten aivan satunnainen hullu ampunut vain jonkun keskellä yötä ilman mitään syytä.
Zodiac-killer, jonka motiivina oli ainoastaan näkyvyys mediassa?
Kiinalaisnaisen surma Tampereella kymmenen vuotta sitten
Susanne Lindholmin murhasta on ollut joku kiinniotettuna 2000-luvulla. Kiinnostaisi tietää, onko epäilty poliisin vanha tuttu vai joku kunnon kansalainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olof Palmen murha. Ihan kansainvälisesti aivan omaa luokkaansa, yleensä jos eturivin johtavia poliitikoita pistetään kylmäksi niin tekijä tai tekijät on aika hyvin tiedossa.
Vastaus saattaa olla sama kuin JFK:n murhassa: ihan vaan syrjäytynyt luuseri pisti kylmäksi tuosta vaan. Yksin.
Ai luulet että Oswald ihan itse ja yksinään on tuon takana? Ei todellakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin ei?
Tuo Ashan tapaus on mun mielestä täysin selvä. Isäukko on käyttänyt sitä hyväksi jo pitkään ja tyttöraasu on yöllä saanut mittansa täyteen. Vanhemmathan oli olleet jotain tiukkiksia. Sitten isä on yöllä lähtenyt tytön perään ja pistänyt sen kylmäksi ettei hän kerro tapahtumista kenellekään. Piilottanut vaan ruumiin johonkin. Nyt äijä sitten kävelee vuosittain muistokävelyä vaikka tietää totuuden
Vierailija kirjoitti:
Aili Sarpio
Tämä on kyllä oudoimmasta päästä. Miten kukaan voi kadota keskellä metsää olevasta sairaalasta kuin tuhka tuuleen? Häntä kuitenkin etsittiin myös maastosta ja sairaala tutkittiin läpikotaisin. Oliko vielä niin että yksi etsinnöissä ollut poliisi oli hänen poikansa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin ei?
En pidä mahdollisena, oon vuosikymmenten varrella lukenut ja katsonut satoja dokkareita aiheesta (kiva harrastus..) ja kyllä siinä takana jotain isompaa oli.
Piia Ristikankare ja Raisa Räisänen
Onhan näitä...
Maura Murray
Brianna Maitland
Springfield three
Faith Hedgepeth
Phoebe Handsjuk
Tamla Horsford
Missy Bevers
Lindsay Buziak
Brian Shaffer
Kyle Antonacci