Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tykkääkö naiset seurata, kun miehet muutaman oluen jälkeen alkavat kisailemaan jossain?

Vierailija
17.05.2021 |

Esim. illanistujaisissa tai mökillä kädenvääntöä, painimista, ehkä joku halonhakkuukisa? Hyvällä hengellä vähän maskuliinista kisailua.

Kommentit (100)

Vierailija
81/100 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teinijonneilla tänään vapaapäivä koulusta vai mistä nämä tämän aamuiset lapselliset avaukset taas kumpuavat?

Demi lopetettiin. Vihoviimeinen kuolinisku tälle palstalle, kun tulivat tänne.

Mainostajiin voi yrittää vaikuttaa, mutta helpompaa on etsiä jostain muualta aikuisten palstaa.

Vierailija
82/100 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin olen hävennyt niin paljon kuin kerran nuorena, kun tuollainen kisailu alkoi, enkä asunnonhaltijana päässyt edes poistumaan paikalta. Paikalla oli minun lisäkseni eräänlainen poikaystäväni ja hänen kaksi veljeään. Yksi heistä pudotti vahingossa jotakin parvekkeen kaiteen yli ja lähti sitten ulko-oven kautta sitä hakemaan. Jostain syystä hän keksi kiivetä takaisin parvekkeen kautta. Toinen yhtä notkea veli kipitti pihalle ja kiipesi takaisin parvekkeen kautta. Sitten yritti tämä poikaystäväntapainen, joka pahasti mahapainotteisena jäi isoista nyrkeistään ja siimakäsivarsistaan roikkumaan parvekkeen kaiteeseen liikkumatta mitenkään muuten kuin heilurimaisesti sivulta toiselle. Mikään ei saanut häntä luopumaan parvekkeelle kiipeämisestä, joten minä päädyin sohvalle häpeämään ja veljekset ähräsivät parvekkeella: yksi roikkui kaiteessa kuin edellisvuotinen talipallo ja kaksi muuta höhötti kaiteen päällä. Pari kertaa taisivat käydä näyttämässä kiipeämisen malliakin. Vielä pahemmaksi asian teki se, että tämä kolmikko mölysi Helsingin kesäyössä eteläpohjanmaalaisella murteella.

Tuon jälkeen olen osannut ohjata liikaenergian johonkin muualle kuin nousuhumalaisten kisailuun. Laulakoot vaikka tai olkoot muuten uhoilematta. Mutta on sanottava, että vielä viisikymppisissäkin asuu se teinipoika, joka hyppää vaikka umpeen jäätyneeseen avantoon naama edellä, kun kisailuhenki nostaa päätään. Yksi asia on jäänyt mysteeriksi: tekevätkö he samaa silloin, kun yhtään naista ei ole kilometrien säteelläkään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/100 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin ne vaan palstanaiset kumoaa vuosituhansien evoluution ja sen merkityksen :D Kyllä te naiset olette hyviä tuossa tiedevastaisuudessanne

Olet kyllä aika sekaisin. Kai me naiset itse tiedetään millaisista miehistä pidetään. Onko sinulla koskaan ollut parisuhdetta? Tieteen mukaanko sinä pariudut.

Vierailija
84/100 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvoin olen hävennyt niin paljon kuin kerran nuorena, kun tuollainen kisailu alkoi, enkä asunnonhaltijana päässyt edes poistumaan paikalta. Paikalla oli minun lisäkseni eräänlainen poikaystäväni ja hänen kaksi veljeään. Yksi heistä pudotti vahingossa jotakin parvekkeen kaiteen yli ja lähti sitten ulko-oven kautta sitä hakemaan. Jostain syystä hän keksi kiivetä takaisin parvekkeen kautta. Toinen yhtä notkea veli kipitti pihalle ja kiipesi takaisin parvekkeen kautta. Sitten yritti tämä poikaystäväntapainen, joka pahasti mahapainotteisena jäi isoista nyrkeistään ja siimakäsivarsistaan roikkumaan parvekkeen kaiteeseen liikkumatta mitenkään muuten kuin heilurimaisesti sivulta toiselle. Mikään ei saanut häntä luopumaan parvekkeelle kiipeämisestä, joten minä päädyin sohvalle häpeämään ja veljekset ähräsivät parvekkeella: yksi roikkui kaiteessa kuin edellisvuotinen talipallo ja kaksi muuta höhötti kaiteen päällä. Pari kertaa taisivat käydä näyttämässä kiipeämisen malliakin. Vielä pahemmaksi asian teki se, että tämä kolmikko mölysi Helsingin kesäyössä eteläpohjanmaalaisella murteella.

Tuon jälkeen olen osannut ohjata liikaenergian johonkin muualle kuin nousuhumalaisten kisailuun. Laulakoot vaikka tai olkoot muuten uhoilematta. Mutta on sanottava, että vielä viisikymppisissäkin asuu se teinipoika, joka hyppää vaikka umpeen jäätyneeseen avantoon naama edellä, kun kisailuhenki nostaa päätään. Yksi asia on jäänyt mysteeriksi: tekevätkö he samaa silloin, kun yhtään naista ei ole kilometrien säteelläkään?

Eivät.

Kisaamisen pointtihan ei ole niinkään vaikutuksen tekeminen naisiin suoraan, vaan miesporukan hierarkian selvittäminen. Se typpi joka on muiden kaverien arvostama, saa parhaiten naisia.

Vierailija
85/100 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla miehellä oli nuorena humalapäissään tapa haastaa kaikkia kädenvääntöön. Ihan sama missä oltiin, baarissakin. Jestas, että minua hävetti. Liukenin aina paikalta muualle. En tiedä, mistä tuo vaihe tuli, suhteen alkuaikoina hän ei tuollaista tehnyt.

Vierailija
86/100 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI TYKKÄÄ, enkä tykkää edes katsella miesjoukkoa humalassa, ei vitsit miten rasittavia.

Vierailija
87/100 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin ne vaan palstanaiset kumoaa vuosituhansien evoluution ja sen merkityksen :D Kyllä te naiset olette hyviä tuossa tiedevastaisuudessanne

Olet kyllä aika sekaisin. Kai me naiset itse tiedetään millaisista miehistä pidetään. Onko sinulla koskaan ollut parisuhdetta? Tieteen mukaanko sinä pariudut.

Tämä ketjuhan sen kertoo.

"Minä en pidä miehistä jotka kisaavat..."

"Minun miehelläni oli tapana kisata..."

Se ei ratkaise mistä te kerrotte pitävänne, vaan se millaisten miesten kanssa te oikeasti pariudutte.

Vierailija
88/100 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu. Tutut kaverit jees, koska silloin ollaan leikkimielellä. Vieraammista ei voi tietää kuka hermostuukin oiekasti kun häviää. Tutussa porukassa nuo pelailee muutenkin aina jotain illanvietoissa. Ei siis erikseen mitään kännikisailua(en ole koskaan törmännyt tällaiseen edes). Riittää että oma mieheni ei koe halua eikä tarvetta osallistua kisailuihin. Ei tarvitse sitten hävetäkään.

Vierailija
89/100 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoinen roska harrastaa tällasta.

Vierailija
90/100 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, aina kun kerrostalokolmiossa olemme ottamassa olutta, pistämme halonhakkuu- ja parkkauskisat käyntiin. Sitten katsotaan kuka pommaa nopeiten.

Vierailija
91/100 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan erään kerran kun seurustelin yhden pojan kanssa teininä. Hän oli urheilullinen, ja omissa lajeissaan ihan kärkeä. Mm. eräs itsepuolustuslaji, jossa oli ihan ykkönen. Minuun oli ihastunut eräs toinen poika, joka haastoi tätä poikakaveriani pikkuhuppelissa hänen ykköslajissaan, jotta pääsisi näyttämään minulle. Muut toppuuttelivat, minäkin, ja tämä poikakaverini ei millään halunnut lähteä nolaamaan tätä poikaa. Myöhemmin ulkosalla eräs kaveri sitten pyysi tätä poikkistani näyttämään erään liikkeen. Olimme siinä kolmestaan, ja hän näytti. Ihastunut poika näki tämän ikkunasta ja juoksi ulos ja alkoi näyttämään siitä heti että kyllä hänkin osaa. No me muut jouduimme sitten auttamaan häntä kun hän ei tietenkään onnistunut. Vielä aikuisena tämä poika häpesi tätä tilannetta, ja se oli vaikuttanut hänen itsetuntoonsa murskaavasti.

Vierailija
92/100 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät.

Kisaamisen pointtihan ei ole niinkään vaikutuksen tekeminen naisiin suoraan, vaan miesporukan hierarkian selvittäminen. Se typpi joka on muiden kaverien arvostama, saa parhaiten naisia.

Haha, näinhän ne pullistelevat typerykset kuvittelevat. Ja kuitenkin oikeasti naiset saa se kaunosieluinen hintelä runoilijapoika joka keskustelee henkeviä naisen kanssa sivummalla sillä välin kun kollit kukkoilee keskenään. Myönnän, että naisissakin on se bimbosegmentti, joihin pullistelijat vetoavat ja jotka haluavat muiden miesten ihaileman sankarin siipakseen. Eri asia vaan, auttaako se määrällisesti saati laadullisesti naisen saannissa. Ehkä on piireistä kiinni tämä. Sokeiden valtakunnassa yksisilmäinen on kuningas.

Vierailija
93/100 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten kisailu on sellaista Avara luonto -kamaa. Pitäisi joskus kuvata kameralla ja nauhoittaa päälle David Attenboroughin tyyliin lakoninen selostus ihmisurosten vaistonvaraisesta toiminnasta.

Eli kyllä, tuottavathan miehet viihdettä elämään. Usein tosin hieman erilaisella tavalla kuin mitä itse kuvittelevat.

Vierailija
94/100 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki minut tuntevat tietävät että kun minä olen paikalla, niin minun sanani on viimeinen laki. Tästä syystä en törmää koskaan tilanteeseen jossa kukaan alkaisi hengenvaarallista kisailua paikalla ollessani. Kukaan mies ei halua joutua verbaalisen nöyryyttämiseni kohteeksi, vaikka aina välillä joku yrittää. Se on miehelle noloa kun ei pärjää minulle mitenkään, eikä voi myöskään löydä minua, koska se vasta hänet nolaisikin, ja lisäksi saisi muilta miehiltä sakinhivutuksen.

T: alfanainen

Vierailija
95/100 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten kisailu on sellaista Avara luonto -kamaa. Pitäisi joskus kuvata kameralla ja nauhoittaa päälle David Attenboroughin tyyliin lakoninen selostus ihmisurosten vaistonvaraisesta toiminnasta.

Eli kyllä, tuottavathan miehet viihdettä elämään. Usein tosin hieman erilaisella tavalla kuin mitä itse kuvittelevat.

Tuli mieleen tämä video salikulttuurista

Vierailija
96/100 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset: ei meitä kiinnosta tuollaiset miehet, meitä kiinnostaa ne kunnolliset, rauhalliset ja sisäsiistit miehet!

Tiede:

Naiset kokee psykopaattisia piirteitä omaavat miehet huomattavasti puoleensavetävämpinä kuin miehet joilla ei noita piirteitä ole.

Ns. Dark Triad persoonallisuuspiirteet: Psykopatia (empatiakyvyttömyys), Macchiavellimaisuus (häikäilemätön manipulointi) ja narsismi. Näitä piirteitä omistavat miehet koetaan huomattavasti puoleensavetävämmäksi kuin miehet joilla noita ei ole.

DT (Dark Triad): Narcissism, Machiavellianism, Psychopathy

"- We create high and low male Dark Triad (DT) characters.

- We obtain ratings from women of the attractiveness of these characters’ personalities.

- Women rate the high DT personality significantly more attractive than the low DT."

https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S0191886913012245

Vierailija
97/100 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ei ratkaise mistä te kerrotte pitävänne, vaan se millaisten miesten kanssa te oikeasti pariudutte.

Oma mies ei tehnyt tuota ainakaan minun nähden kun ruvettiin seurustelemaan. En tietenkään ollut vahtimassa, mitä hän teki silloin, kun ei nähty. Sitten, kun sitä kädenvääntöä alkoi näkyä, niin minä lähdin pois paikalta. Mistä ihmeestä minä olisin tuon voinut etukäteen aavistaa?

Vierailija
98/100 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein käy niin, että on sekaporukka ja naiset ovat kiinnostuneet tekemään tuttavuutta miesten kanssa, mutta sitten miehet lähtevätkin keskenään kisailemaan ja naisten kiinnostus koko illanviettoon lopahtaa. Se kisailu on miestenvälistä toimintaa, ja naisille tulee siinä se olo, että heistä ei välitetä ollenkaan ja he lähtevät iskemään muita miehiä. Jos miehet kuvittelevat, että naiset ovat jotenkin perillä heidän keskinäisistä ähellyksistään ja arvottavat niitä jotenkin, niin ovat kyllä todella kuutamolla. Usein sitten joku herkkä poika jää naisten kanssa paikalle keskustelemaan ja pokaa kauneimmat naiset sillä aikaa kun nämä alfat siellä kisailevat.

Vierailija
99/100 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpäs te naiset ootte tylsiä tosikkoja. Mutta sitten kun naiset kilpailee miesten huomiosta meikkaamalla ja laittautumalla, niin se on ihanan voimaannuttavaa

Ja sinä voit poistua paikalta.

Vierailija
100/100 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on kyllä aina niin hauskaa, kun naiset itse servaavat itsensä :D