Tykkääkö naiset seurata, kun miehet muutaman oluen jälkeen alkavat kisailemaan jossain?
Esim. illanistujaisissa tai mökillä kädenvääntöä, painimista, ehkä joku halonhakkuukisa? Hyvällä hengellä vähän maskuliinista kisailua.
Kommentit (100)
Itse olin nuorempana se, kuka yllytti miehiä. Yleensä juoksemaan...
Nykyisin en ole enää paikalla, koska juon alkoholia harvoin. En kuitenkaan maljoihin tai ruokajuomiin sylje.
Vierailija kirjoitti:
Itse olin nuorempana se, kuka yllytti miehiä. Yleensä juoksemaan...
Nykyisin en ole enää paikalla, koska juon alkoholia harvoin. En kuitenkaan maljoihin tai ruokajuomiin sylje.
Tuo on kyllä parasta jos joku nätti nainen vähän yllyttää :)
Et ilmeisesti huomaa, että siinä vaiheessa naiset häipyvät.
Kisaile vaan. Se on ihan ok. Voitte vaikka telakoitua tai leikkiä junaa, ihan ok.
Todella noloa. Muutama miespuolinen kaveri aikoinaan harrastivat kilpaa räppäämistä. Vaihdoin aika nopeasti fiksumpiin kavereihin !
Vierailija kirjoitti:
Et ilmeisesti huomaa, että siinä vaiheessa naiset häipyvät.
Kisaile vaan. Se on ihan ok. Voitte vaikka telakoitua tai leikkiä junaa, ihan ok.
Siinä on testot niin koholla ja pieni nousuhumala päällä, niin miehet ei edes huomaa että ne naaraat joista pitäisi kisata on häipyneet monta tuntia sitten.
Kylläpäs te naiset ootte tylsiä tosikkoja. Mutta sitten kun naiset kilpailee miesten huomiosta meikkaamalla ja laittautumalla, niin se on ihanan voimaannuttavaa
Onko teinijonneilla tänään vapaapäivä koulusta vai mistä nämä tämän aamuiset lapselliset avaukset taas kumpuavat?
Vierailija kirjoitti:
Kylläpäs te naiset ootte tylsiä tosikkoja. Mutta sitten kun naiset kilpailee miesten huomiosta meikkaamalla ja laittautumalla, niin se on ihanan voimaannuttavaa
Harvasta miehestä naisten tarvitsee kilpailla mutta kerro toki itsellesi mitä satuja haluat.
Ei suomalaiset naiset ymmärrä tällaisen päälle. Miesten pitäisi kilpailla runonlausunnassa (aiheena mieluusti ilmastoahdistus tai LGBT-vähemmistöjen syrjintä) tai työpaikan monikulttuurisuusstrategian kehittämisessä, niin kyllä alkais pikkarit kostumaan.
Suomalaiset naiset suosivat naisellisia miehiä
En tykkää. Jos mies haluaa siinä vaiheessa pisteet itselleen, kannattaa jättää kisailematta.
Ei