Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mies esittelee naistaan

Vierailija
17.05.2021 |

Kävi ilmi, että mies on esitellyt mun alastonkuvia ja meidän panopätkiäkin kavereilleen.
Mitä helvettiä? Minkä takia? Onko tämä yleistäkin?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa ehkä jaksaa sinua niiden miesten kanssa? Olisiko se huono?

Vierailija
2/13 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on luultavasti sinusta ylpeä. Itse ainakin olen kun vaimoani esittelen. Kerro miehelle mitä asiasta ajattelet, mutta koeta ymmärtää asiaa myös hänen kannaltaan. Parhaassa tapauksessa saatte jotain mukavaa lisäjännitystä omaan suhteeseenne. Ja toisaalta taas kenenkään ei tarvitse suostua asioihin joita ei itse halua, siis muiden vuoksi. Mutta anna asialle mahdollisuus..?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on idiootti. Pitää vielä yrittää päteä kavereiden kesken videoilla. Toki epäilen, ettei aloitus ole totta, koska kuka olisi ihmisen kanssa, joka jakaa alastonkuvia, tai videoita kavereilleen selän takana?

M43

Vierailija
4/13 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin sairasta.

Vierailija
5/13 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä suostu kuvaamiseen, vaikka mies tahtoisi meille itselle kuvata vanhuuden päiville, mutta jotenkin ajatus siitä että joku voi sen joskus nähdä, esim kun me joskus kuolemme, ja joku löytää tuon ... Jotenkin niin kammottava ajatus.

N40

Vierailija
6/13 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi on idiootti. Pitää vielä yrittää päteä kavereiden kesken videoilla. Toki epäilen, ettei aloitus ole totta, koska kuka olisi ihmisen kanssa, joka jakaa alastonkuvia, tai videoita kavereilleen selän takana?

M43

Voi sinua raukkaa. Taisi kirpaista. Ne pätee kenellä on sellainen nainen jolla päteä. Sitten on teitä joilla ei ole sellaista naista jolla päteä. Te saatte tyytyä haaveilemaan niistä paremmista!

Vierailija
7/13 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M43

Voi sinua raukkaa. Taisi kirpaista. Ne pätee kenellä on sellainen nainen jolla päteä. Sitten on teitä joilla ei ole sellaista naista jolla päteä. Te saatte tyytyä haaveilemaan niistä paremmista!

Tuota noin. Aika hyvin tiedät elämästäni yhden viestin perusteella. On minulla vaimo, ja mielestäni kaunein olento maan päällä. En koe tarvetta yrittää päteä vaimolla, en oikein ymmärrä koko asiaa. Ja muista en haaveile. Yhdessä oltu jo yli 20v. No ehkä tämä oli tarkoitettu provoksi, johon tartuin.

Vierailija
8/13 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M43

Tuota noin. Aika hyvin tiedät elämästäni yhden viestin perusteella. On minulla vaimo, ja mielestäni kaunein olento maan päällä. En koe tarvetta yrittää päteä vaimolla, en oikein ymmärrä koko asiaa. Ja muista en haaveile. Yhdessä oltu jo yli 20v. No ehkä tämä oli tarkoitettu provoksi, johon tartuin.

Itse taidat olla provo. Tätä palstaa lukiessa on tullut erittäin selväksi että miehet haaveilee aina muista naisista.

Vierailija
9/13 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa en edes suuttunut. Lähinnä ihmetyttää, että minkä takia? Saako se siitä jotain kiihoketta ja mitä?

Oon kai itsekin vähän erikoinen kun en jaksa loukkaantua. Jos joku levittelee musta nakukuvia niin se on sen häpee eikä mun, mikäs siinä jos vielä tykkäävät.

Edelliset poikaystävät on olleet ihan päinvastaisia ja halunneet että vain he pääsee näkemään tietyt asiat.

Minkälainen mies tätä harrastaa?

Vierailija
10/13 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläsi on jonkinlainen fetissi vaimon jakamiseen? Sehän on aika yleistä. Mulla ja miehelläni on tuota ja olen täpinöissä kun mies ns. esittelee mua kavereilleen. Alastonkuvia en kyllä haluaisi jaella ilman lupaa

Vierailija
11/13 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on kaveriporukassa yksi joka tekee samaa. Aina jossain vaiheessa illanviettoa käymme läpi parhaat kuvat ja videot. Naisensa ei ole minun silmääni viehettävä, niin en niin välitä noista.

Vierailija
12/13 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelläsi on jonkinlainen fetissi vaimon jakamiseen? Sehän on aika yleistä. Mulla ja miehelläni on tuota ja olen täpinöissä kun mies ns. esittelee mua kavereilleen. Alastonkuvia en kyllä haluaisi jaella ilman lupaa

Millä tavalla miehesi sua esittelee? Mitä mies siitä saa?

Vierailija
13/13 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on aisuri, ei sen kummempaa. Luulen että 10-20% miehistä on tallaisia. Suunnilleen sama osa sairaalloisen mustasukkaisia. Loput sitten enemmän tai vähemmän normaaleja.