Odusoga ja Korte
Tulisipa edes yksi IS, jossa ei noita naisia olisi! Olen niiiin kyllästynyt Lola sitä ja tätä, Annimari sitä ja tätä.
Kai niitä muitakin juttuaiheita olisi?!
Kommentit (11)
Annimari haluaa vain varoittaa siskoja jännämiesten vaaroista. Ei ole helppoa kun laatikkoleuka on kyykyttänyt.
Eikös tuo Korte ole se joka ennen näytti naiselta ja nykyisin siltä kuin Mattiesko Hytönen olisi kuolemassa nestehukkaan?
Vierailija kirjoitti:
Eikös tuo Korte ole se joka ennen näytti naiselta ja nykyisin siltä kuin Mattiesko Hytönen olisi kuolemassa nestehukkaan?
Se on ainoa suomalaisista pikajuoksijanaisista, joka edes näyttää urheilijalta. Muilla on jenkkakahvat ja vatsamakkaroita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on ainoa suomalaisista pikajuoksijanaisista, joka edes näyttää urheilijalta. Muilla on jenkkakahvat ja vatsamakkaroita.
Luuta ja nahkaa oleva ei todellakaan näytä urheilijalta.
Vierailija kirjoitti:
Annimari haluaa vain varoittaa siskoja jännämiesten vaaroista. Ei ole helppoa kun laatikkoleuka on kyykyttänyt.
Myös Annimari itse näyttää aika jännänaiselta. Taitaa vakka kantensa valita.
Vierailija kirjoitti:
Värillä on väliä, kannattais Annimarinki muistaa se.
Käyttäjä370599 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annimarillakin on laatikkoleuka.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä370599 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annimarillakin on laatikkoleuka.
Sitä sanotaan akromegaliaksi. Dopingin käyttäjillä luuston ääriosat kasvavat.
Taitaa olla molempien ihailijoita täällä?
Ettekö te koskaan kyllästy pullerotummeliin tai luuleukaan?
Onko Lola nykyään sinkku? Minä voisin koittaa pokata sen jos on, minulla on fetissi tuollaisiin pulleroihin.