Mies aina huonolla tuulella, mitä tehdä?!
Olemme seurustelleet neljä vuotta ja nyt viimeisen puolen vuoden aikana mies on ollut lisääntyvästi äreä ja huonotuulinen, kommentointi välillä kärkästä sekä mustavalkoisen negatiivista. Äreyttä on ollut aiemminkin, mutta nykyään se tuntuu olevan perus mielentila. Onko nyt vaan oltu niin kauan yhdessä, että ns. oikeat luonteenpiirteet tulevat kunnolla esille vai mikä?
Mielellä on fyysistä sairastelua ja toki ymmärrän sen vaikuttavan kaikkeen, mielialaankin. Mutta... mitä kaikkea ja miten kauan pitää jaksaa, jos mikään ei muutu? Ja jos ja kun mies on enemmän ja vähemmän huonotuulinen aina silloin, kun vietämme aikaa yhdessä?
Itse pyrin pitämään hyvää tunnelmaa ja ilmapiiriä yllä ja ohittamaan miehen kärkkäät kommentit tai huonotuulisuuden. Mutta se harvoin auttaa silloin kun mies on kyseisellä tuulella.
Kommentit (40)
Hormonihoitoa voi miehetkin saada. Sillä on vaihdevuodet, ne tulee miehillekin ja voi tulla jo päälle nelikymppisenä.
Se on yksilöllistä kuinka paljon toiselle antaa aikaa.
taas Tarina-tädin tuotoksia. Porvoolaista huonotuulisuutta.
Ja niin yksinkertaisen lapsellinen provo.
Provohan se sieltä taas putkahti palstalle, ja vielä maanantai-iltaan.
Sut kyllä ap tunnetaan, voit olla varma siitä.
Ei tarvitse kuunnella, koska se vaikuttaa sinuun, keneen tahansa vaikuttaisi. Saa erota ja ottaa oman asunnon. Se voi olla hänen krooninen luonne tai ei ole kiinnostunut, rakastunut.
Pierase Sen päälle ja sanot että lisää tälläisiä tulossa jos et lopeta:p
JSSAP
Jos Sijaltainen nousisi.
On selvästi kyllästynyt suhun,tahtoo erota,sitä varmaan ahdistaa.
No minä olen suuttunut ja huutanut että lopettaa, koska ei sellaista kukaan jaksa kattella. On parantanut tapansa, välillä meinaa lipsahtaa takas valitusmoodiin, mutta heti tiukasti ilmoitan että lopettaa alkuunsa.
1. Kävele miehesi luokse ja kysy häneltä miksi hän on aina huonolla tuulella.
2. Lähdette keskustelun kautta avaamaan metodeja tilanteen selvittämiseksi.
3. Rauha palaa maan päälle, tai sitten ei ja voi olla ehkä aika alkaa katsella muita vaihtoehtoja elämässä.
Sika saa mennä. Varmasti pettääkin.
Jotkut aina ottaa paineita tulevasta työtehtäviinkiin liittyen ja rentoutuminen tietyille ihmisille hyvin vaikeaakin kun nollaaminenkaan oikein hyväksikään ole.
Olet jo pilannut suhteen jollain, siitä murjottaa. Haluaisi pois suhteesta.
Älä kiusaa miestä enää, päästä elämään.
Rakkautta ei voi pakottaa huutamalla. Olette eri leveleillä. Ymmärrä.
Millaista teidän seksielämänne on?
Niin, kyllä itsekin olen ajatellut, ettei oikeasti toisesta välittävä käyttäydy noin. Siis jokaisella toki on huonoja päiviä jne., mutta ei voi olla aina. Tai jos on niin tuskin jaksan sellaista katsella. Nyt jo kyllästyttää, kun ei koskaan tiedä mistä päin tällä kertaa tuulee. En itse ainakaan lähimmille viitsi reuhata koko ajan.
Pitää ottaa puheeksi.
Itse olin aikanaan 6 vuotta miehen kanssa joka oli jatkuvasti huonolla tuulella. Syynä oli aina ”olen väsynyt”. Ei kuitenkaan alkanut menemään nukkumaan aiemmin tms. Erosin sitten lopulta. Mies ei olisi halunnut erota, oli mielestään hyvin onnellinen kanssani.
Lähdet nostelemaan, miksi tuota katselisit yhtään enempää.