Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haisteleeko naiset koskaan miesten kalsareita esim. kun käyt kylässä ja pyykkikorissa olisi saalista?

mr kalsång
17.05.2021 |

Niin, miehet tunnetusti haistelee naisten pikkareita kyläillessään pyykkikorista. Mutta entä naiset, teettekö te samaa eli haistelette miesten likaisia kalsareita vaikka salaa vessassa käydessänne? Tuleeko siitä kiihottunut olo vai päinvastoin? Tuoksut on tärkeitä erotiikassa tunnetusti.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy myöntää, että joskus olen tuohon yksin kotona ollessa pyykkikonetta täyttäessäni kiimoissani sortunut. Ja samalla toinen käsi hakeutui pikkareiden kuminauhan alle..

Vierailija
2/21 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä suostuisi nuuhkimaan miehen boksereita. Ei yhtään kiihota ajatus kun niitä vauhtiraitaisia päivittäin pyykkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen perse ei kyllä kiihota, mutta pesemätön kalu joka tuoksuu kunnolla saa kyllä pillun saman tien turpeaksi. Olen siksi juuri pyytänyt että mies ei heti mene suihkuun salilta tullessaan vaan antaa minun ensin imeä pallit ja kalun puhtaaksi.

N30

Vierailija
4/21 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein . Jos tuoksu miellyttää niin tietää kenen kanssa kannattaa illalla tai yöllä harrastaa seksiä. Miesten alapään tuoksu on yksi tärkeimpiä asioita kun miettii mikä minua miehessä kiehtoo. Jos haju ei miellytä nii vaikka kuinka olisi kiinnostava mies muuten niin ei kiitos. Mitä olen muiden tyttöjen kanssa puhunut niin kyllä nekin haistelee miesten kalsareita kylässä ollessaan. Omien miesten kalsareita ei tietenkään haistelee.

Vierailija
5/21 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en hlvetissä. Mikä juttu tää nyt on?

Vierailija
6/21 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin. Ei naiset ole yhtä pervoja kuin me miehet.

Vierailija
7/21 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut mieleenkään. Miehen käyttämää pyyhettä oon joskus haistellut, kun tuoksuu vaan niin hyvältä. Siis se miehen ominaistuoksu, toki onhan se vehkeensäkin siihen kuivannut.

Vierailija
8/21 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan. 

Vierailija
9/21 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulenpa, että ei haistele. Seisokeista ei edes jää hajuja kalsareihin samalla lailla kuin naisten mehuista jää pikkupöksyihin.

Vierailija
10/21 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes ottas naista joka haistelee...jotain rajaa

Vierailija
11/21 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä haistelen naisten käyttämiä istuimia. Joskus nuolen niitä, jos on voimakkaat hajut.

Vierailija
12/21 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla aika yleistä. Vaimoke järjesti kavereilleen tyttöjen illan ja käytetyt kalsarini olivat siirtyneet pyykkikorissa päällimmäiseksi. Täytyypä jatkaa tutkimuksia asian tiimoilta.

Vierailija
13/21 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystäväni jäi tästä kiinni,

Muutama viikko sitten, oli pää punaisena ja nolona , itki suorastaan kun ajattelin minun jättävän hänet

Eipä ole aikeita jättää, mutta seksipalvelut ovat luistaneet hyvin viime aikoina:)

Vierailija
14/21 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnustan. En tosin muiden kalsreita vaan oman miehen. Se haju vaan on niin kiihottava. En tiedä mikä siinä on. Lähes päivittäin kun mies on tuonut housut pyykkiin käyn nuuskaisemassa. En enää seuraavana päivänä vaan heti tuoreeltaan. Meillä kyllä seksiä lähes päivittäin.

N37

Vierailija
15/21 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut kyllä mieleenkään. Eikä tule. Eli en haistele. Hyi. 😅

Vierailija
16/21 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En helvetissä. Persehiki on kuvottavan hajuista niin miehellä kuin naisellakin.

Ps. Myöskään sukkia en haistele.

Vierailija
17/21 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain miehet on noin tyhmiä.

Vierailija
18/21 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai naiset haistelee miesten kalsareita siinä missä miehet naisten. Ei me niin erilaisia olla! Mutta tottakai ei haistele, vähän sama kuin ei naiset myöskään piereskele. Uskoo ken tahtoo.

Se vaan nyt on niin että tuoksut ja hajut kiehtoo ja niillä on iso ja tärkeä merkitys jo ihan käyttäytymisevoluutinonkin kannalta.

Vierailija
19/21 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi mieleenkään haistella miehen alushousuja, yäk. 

Mutta, olen sortunut nuuhkimaan ihanan ikäiseni hierojamiehen kylpytakkia sen kylppärissä, jossa kävin veskissä. Se oli aivan huumaavan tuoksuinen, oli aivan pakko. Ihana muutenkin koko mies. 

Vierailija
20/21 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei ole elukoita, toisin kun miehet

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän