Äs ryhmä uhoaa lidlille
Kommentit (6)
Vaikka niillä lihaksilla, että Prismassa on keskimäärin halvempaa kuin Lidlissä.
Käyn itsekin toisinaan hakemassa Lidlin tarjoustuotteita, joita muutenkin käyttäisin, ja muutamia hyväksi havaittuja ja halpoja tuotteita (esim. wc-paperi, kananmunat, meikinpuhdistus, vanulaput ja -puikot), mutta kyllä pääosa varsinkin RUOKA-ostoksista kannattaa tehdä Prismassa.
Taidan siirtyä k kauppaan, mä tahdon tuoretta ja kotimaista, en mitään saksalaista einestä...
Ässä uhoaa. Lidlissä saa priimaa pilkkahintaan. Ässässä ei muuta hyvää ole kuin köyhien ilta-alet.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka niillä lihaksilla, että Prismassa on keskimäärin halvempaa kuin Lidlissä.
Käyn itsekin toisinaan hakemassa Lidlin tarjoustuotteita, joita muutenkin käyttäisin, ja muutamia hyväksi havaittuja ja halpoja tuotteita (esim. wc-paperi, kananmunat, meikinpuhdistus, vanulaput ja -puikot), mutta kyllä pääosa varsinkin RUOKA-ostoksista kannattaa tehdä Prismassa.
Mä käyn Lidlissä silloin kun haluan kokeilla jotain outoa tai erikoista teemaviikoilta.
Vierailija kirjoitti:
Ässä uhoaa. Lidlissä saa priimaa pilkkahintaan. Ässässä ei muuta hyvää ole kuin köyhien ilta-alet.
Minä käyn vain varakkaiden ilta-alessa ja olenkin säästänyt pitkän pennin. Kävin ennen Lidlissä, mutta laskeskelin että ilta-ale kannattaa. Samalla rahalla saa puolet enemmän.
https://www.mtvuutiset.fi/makuja/artikkeli/vapise-lidl-s-ryhma-taraytta…