Oletko käynyt Miamissa?
Kommentit (26)
Olen käynyt, en tykännyt. Koko ajan oli kuuma, joka paikkaan piti mennä autolla. Ruokakauppojen valikoima oli aika huono, ravintolaruoka oli kummallista.
kannattaa ainakin kerran käydä siellä, ihan kiva paikka turistille. Lämpöä, biitsiä, bileitä ja shoppailua. En kyllä tiedä kävisinkö toistamiseen, New York ja SF oli kivempia paikkoja..
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt, en tykännyt. Koko ajan oli kuuma, joka paikkaan piti mennä autolla. Ruokakauppojen valikoima oli aika huono, ravintolaruoka oli kummallista.
Missä ruokakaupoissa kävitte? Publix ruokakaupoissa on ainakin valtavat valikoimat. The Fresh Market ja Wholefoods kanssa todella laadukkaita, vaikka tosin hieman kalliimpia kuin tuo Publix. Ravintoloita on amerikkalaisia, espanjalaisia, kuubalaisia, pihvipaikkoja, italialaista, meksikolaista, aasialaista, mereneläviin erikoistuneita ja vaikka ties minkälaisia, kyllä aika kummallista jos mikään noista ei sovi omaan makuun....
Tossa joku äijä laittaa kankea sisään 😜
Kuuma on kesäisin, mutta sisällä ilmastointi pelaa ja ulkona voi helposti käydä meressä uimassa jos käy liian kuumaksi. Tammikuun lämpötila on parikymmentä astetta plussaa mikä minusta on parempi on 20 astetta miinusta. Tuo on totta, että pythoneita saattaa löytyä paikoin Miamista, mutta on kyllä harvinaista että sellainen tulisi vastaan ja näitä kyllä pyydystetään aktiivisesti jotta ongelma poistuisi. Palmetto bugitkin ovat suht harvinaisia, ikinä en itse törmännyt moisiin. Miamissa ja Miami Beachillä on vaikka kuinka paljon tekemistä yöelämän lisäksi kuten Wynwoodin taidealue, paljon art deco kohteita, vesiurheilua, Little Havana, Everglades (tämä hieman Miamin ulkopuolella), Viscayan museo ja puutarha, Bayside, loistavaa kuubalaista ruokaa, Jungle Island, Coral Castle...