Miten saada hoikka vartalo?
Terveeltä näyttävä, hoikka ja kokoa xs-s/32-36? Sellainen luuta ja nahkaa, tikkujalat muttei anorektikko. Kuinka paljon pitää laihtua ja syödä?
Kommentit (45)
Sonja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sonja kirjoitti:
Olen kehopositiivinen...ja hei...pirun ylpeä vartalostani.
Samma här, oon tosi ylpeä mun hoikasta varresta.
Monikaan mies ei tykkää kaltaisistasi laudoista, vaan
muotoja pitää olla kuten minulla, vientiä riittää
No just.
On tää ihmeellistä nykyään kun hoikka ei saa olla terveen ylpeä itsestään. Hoikka on normaalipainoinen, ei alipainoinen.
Pelkästään norsuilla on nykyään oikeus kehopositiivisuuteen.
(Itse lähdit haukkuma-linjalle, niin puhutaan nyt suoraan sitten, kestätkö?)
Hoikka ei tarkoita muodotonta. Oon hiukan alipainon puolella, mutta kuppikoko on 60H ja peppukin muodokas. Oon vaan todella siro, kuten ehkä tuosta liivien mitasta voi päätellä. En kuitenkaan ihan lyhyt, 163cm. XS kokoa olen, jopa xxs menee, paitsi osa on lyhyitä siinä koossa, siis paidat. Luuston kokokin siis jo määrittää paljon. Ihan tavallisesti syön, myös herkkuja. Määrät ei vaan ole isoja, kun en vaan jaksa.
Sonja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sonja kirjoitti:
Painan 50 kiloa ja omaan hoikan uuman ja somat b-kupin tissit, kyllä miehet tykkää kun yleensä näkevät vaan rehevämpiä 😊
Vtuttaako?
Tuo koko 32 alkaa olemaan jo siinä ja siinä että harvemmin näyttää enää terveeltä. Eikö vähempi riitä?
Vierailija kirjoitti:
Hoida se asia kuntoon minkä takia syöt suruusi/muuhun...
Tämä 👍. Ylipainosta on lähes aina kyse tunne-elämän ongelmista. Hyvin harvoin sairaudesta.
Miksi haluat olla luuta ja nahkaa?
Hoida ensin tuo pääkoppa ja ajatusmaailma kuntoon, laihduta vasta sitten jos koet sen tarpeelliseksi.
Minkä ikäinen sä olet?
Itsellä on alkanut laihdutus-kierre jo ala-asteella ja olen käynyt läpi kaikki mahdolliset syömisiriöt. Vasta nyt 33v uskallan ehkä sanoa, että saatan olla parantunut. Kaduttaa ja harmittaa kun elämästä on mennyt yli puolet ihan turhan angstin ja ahdistuksen vallassa.
Älä lähde tolle tielle, arvosta itseäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kerro tänhetkiset mitat (pituus, paino, R,V,L ja vaatekoko), ikäsi, miten syöt ja miten liikut.
Olen lauta. 166cm 70kg. Ikä 29v. Syön kerran päivässä lautasmallin mukaan ja juon paljon vettä.
Aika tuhti lauta.
Ylpeä sellainen! Haluan laihtua jotta saan kauniimman vartalon.
Sonja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sonja kirjoitti:
Vain idiootti miehet kuolaavat naisen vartaloa ja parhaimmisto miehistä keskittyy naisen persoonaan, luonteeseen, sydämeen ja sieluun.
Vierailija kirjoitti:
Sonja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sonja kirjoitti:
Vain idiootti miehet kuolaavat naisen vartaloa ja parhaimmisto miehistä keskittyy naisen persoonaan, luonteeseen, sydämeen ja sieluun.
Onhan nuo rehevämmät usein rehevämpiä myös luonteeltaan.
Niin just. Miksi miesten täytyisi oikein kollektiivisesti pitää jonkin naisen ulkomuodosta? Silläkö se ihmisarvo ja itsetunto rakentuu?
Sonja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sonja kirjoitti:
Joo.. Sen takia kaikki supermallit ja miljardöörien palkintovaimot on hoikkia. Oikeasti ne kaikki miehet haluasi ihanan pullukan naisen. Joutuvat varmaan vaan imagosyistä tyytymään solakkaan mallinvartaloon.
Vierailija kirjoitti:
Niin just. Miksi miesten täytyisi oikein kollektiivisesti pitää jonkin naisen ulkomuodosta? Silläkö se ihmisarvo ja itsetunto rakentuu?
Silleen ihmisen biologia rakentuu. Naiset ja miehet nyt vaan sattuu pitämään tiettyjä piirteitä vastakkaisessa sukupuolessa haluttavina.
Vierailija kirjoitti:
Sonja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sonja kirjoitti:
Mä oon aina ihmetellyt miksi jokaiseen hoikkuus-keskusteluun on tunkemassa joku "muotoja omaava" kertomaan miten miehet tykkää? 😂
Miksi se on niin tärkeää että miehet tykkää?
Miksi hoikkia saa haukkua mutta "muodokkaita" eli läskejä ei?Mulle ainakin riittää se, että oma mies tykkää.
Eikö tärkeintä ole se, että ITSE tykkää? Aina vaan miehet sitä ja miehet tätä.
Vierailija kirjoitti:
Miten voi olla luuta ja nahkaa ja samaan aikaan ei anorektikko?
Ja vielä terveen näköinen.
Tää palsta on välillä kuin aikakone 1800-luvulle. Tärkeintä naiselle on, että miellyttää miehiä ja pääsee "hyviin naimisiin". Siinä koko elämän täyttymys ja tavoite.
en ole ikinä ollut kokoa 32. enkä haluaisikaan. se edelyttäisi jo alipainoa.
Vierailija kirjoitti:
Tää palsta on välillä kuin aikakone 1800-luvulle. Tärkeintä naiselle on, että miellyttää miehiä ja pääsee "hyviin naimisiin". Siinä koko elämän täyttymys ja tavoite.
Niinpä, aika murheellista menoa.
Sonja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sonja kirjoitti:
Aika moni mies on tykännyt kyllä. Mut perus läskien "kehopositiivisten" et ollaan niin muka body positive mut sit jos joku on hoikka (joka ei ole edes sama asia kuin lauta, mutta miksei sekin ole ok?) niin alkaa haukkuminen, hyi laiha ihminen koittaisit syödä jotain! Tosi positiivista hei.
"kaikki kehot ovat kauniita!"
Mut sit "real women have curves!"
Hohhoijaa.
Mä oon aina ihmetellyt miksi jokaiseen hoikkuus-keskusteluun on tunkemassa joku "muotoja omaava" kertomaan miten miehet tykkää? 😂
Miksi se on niin tärkeää että miehet tykkää?
Miksi hoikkia saa haukkua mutta "muodokkaita" eli läskejä ei?
Mulle ainakin riittää se, että oma mies tykkää.