Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itsekkäimpiä ja kummallisimpia asioita, mitä ystäväsi tai sukulaisesi on pyytänyt sinua tekemään?

Vierailija
17.05.2021 |

Poikani kaverin vanhemmat pyysivät minulta, että ottaisin heidänkin poikansa meille karanteeniin. Ettei heidän tarvitsisi olla pois töistä. Itse olen kotiäiti.
Koulussa altistuminen ja luokka etäkoulussa.
En suostunut. Yritin selittää, että heidän poikansa voi sairastua ja meidän ei. Mites sitten siitä eteenpäin. Olivatko miettineet asiaa niin pitkälle. Siihen ei sitten enää vastattu mitään.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen johonkin ketjuun vastannutkin, mutta laitanpa tähänkin. Työkaveri pyysi kesälomalla minua kastelemaan parvekekukkiaan koko heinäkuun ajan koska hän siirtyi mökille lomailemaan. Olin itsekin lomalla samaan aikaan ja hyvin vähän aikaa paikkakunnalla matkojen ja mökkeilyn vuoksi. Kun kerroin tämän, hän suuttui ja haukkui minut itsekkääksi. Tämä oli aikaa ennen koronaa ja keskustelu oli vähintääkin kummallinen.

Vierailija
2/6 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ottaisin ongelmanuoren meille asumaan että pääsisi eroon huonoista piireistä. Kysyjä vanha koulukaveri joka asuu satojen kilometrien päässä ja lasta en ollut koskaan edes nähnyt. Koulukaverikaan ei läheinen, yhteydenpito tasoa muokattu jos vanhalla kotipaikkakunnalla törmättiin kaupassa. Pyysi vuosia sitten FB-kaveriksi ja hyväksyin, mutta ei sielläkin viesteilty vaan lähinnä jotain tykkäyksiä vaikka valokuviin ja ehkä hyvää syntymäpäivää. Ja sitten yhtäkkiä tuo pyyntö ja avautuminen teinin päihteiden käytöstä ja rötösteöystä. Juu ei kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavapariskunta pyysi ottamaan 5-vuotiaan ADHD-poikansa meille kesäksi, että lapsi saisi nähdä maalaiselämää ja he saisivat kesälomallaan kahdenkeskistä laatuaikaa ilman jatkuvaa silmälläpitoa vaativaa lastaan.

Vierailija
4/6 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ne neuvot, jotka sopivat toisen ihmisen elämää.

”Itsekkyyttä ei ole se, että tekee niin kuin itse haluaa. Itsekkyyttä on se, että haluaa toisen tekevän siten kuin itse haluaa”.

Vierailija
5/6 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi uusi ketju?

Onko se entinen poistettu?

Vierailija
6/6 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennyt, että tästä on jo ketju. Eli tämän voi kyllä poistatuttaa. Pahoittelut.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän