Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytätkö käteistä rahaa koska pelkäät että korttimaksajia tarkkaillaan ja hallitaan?

Vierailija
17.05.2021 |

Näkyi olevan hyvin suosittu ajatus tuolla 80-luvun ketjussa.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksassa käyttävät paljon käteistä ettei voi seurata missä ostoksia tekevät tai käyvät syömässä jne.

Vierailija
2/19 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää, en käytä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko korona-aikana olen käynyt kerran Otto-automaatilla ja nostin 20 €, kun piti maksaa muuan ostos eikä kortti käynyt. Kukkarossa on vain joitakin kolikoita.

Vierailija
4/19 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikalailla 50/50 minulla. Käteisen häviäminen mahdollistaisi negatiiviset talletuskorot. Siksi en ole siirtynyt pelkkiin korttimaksuihin.

Vierailija
5/19 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs hyötyä kenellekään minun kortinkäyttötiedoista olisi?

Vierailija
6/19 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko korona-aikana olen käynyt kerran Otto-automaatilla ja nostin 20 €, kun piti maksaa muuan ostos eikä kortti käynyt. Kukkarossa on vain joitakin kolikoita.

Hehe ostitko katukaupasta gramman kannabista

Vierailija
7/19 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän, mutta en tuosta syystä.

Vierailija
8/19 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai niitä tarkkaillaan.

VISA saa tiedot jokaisesta ostostasi. Kun viilaat S-korttia niin S-ryhmä saa tiedon jokaisesta ostostasi ja luo sinulle markkinointiprofiilia, ja sitä myöten alkaa tulla sinulle räätälöityä sähköpostia.

Ihan perus, ei tuosta juuri pitäisi haittaa olla. Toki jos et halua tätä, niin sitten käytät käteistä.

Vierailija
9/19 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankeille eikä muillekaan instansseille kuuli pätkääkään mitä ostan, ja milloin ostan joten siinähän yrittävät :-D :-D :-D

Vierailija
10/19 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän käteistä, koska minula ei ole korttia.

Vierailija
11/19 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varjoissa elävä kirjoitti:

Pankeille eikä muillekaan instansseille kuuli pätkääkään mitä ostan, ja milloin ostan joten siinähän yrittävät :-D :-D :-D

Puhelin taskussa kuitenkin tallustelet tuolla ja luulet eläväsi varjoissa? Lose that shit...

Vierailija
12/19 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä joskus haluan maksaa käteisellä.. En esim halua että kondoomi ostoni menevät läheiselle s-kauppiaalle. Tai että he voisivat ylläpitää panopäiväkirjaa minusta.

Vierailija
13/19 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs hyötyä kenellekään minun kortinkäyttötiedoista olisi?

Sitten kun tulee vastaan tilanne, jossa jollekin on, se hyöty on ehkä hyötymistä sinun kustannuksellasi.

Vierailija
14/19 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läytän usein, pitkälti juuri tuosta syystä.

Vierailija
15/19 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän käteistä, koska suurin osa rahoistani on peräisin hUUmeiden/itseni myymisestä tai sit muuten vaan sellaisesta, ettei viitsi laittaa tilille kun toimitan aina tiliotteet KELAan ja jos siellä näkyy rahaliikennettä mun toimeentulotukea leikataan

Vierailija
16/19 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän käteistä, koska en tiedä miten saisin rahat tililleni ilman kysymyksiä.

Vierailija
17/19 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua vaan haittaa niin paljon, että joku tietää mun hakevan töiden jälkeen omenoita ja paahtoleipää.

Vierailija
18/19 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki elektroninen tieto on avointa saalista hakkereille, mihin ikinä tarkoitukseen.

Vierailija
19/19 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varjoissa elävä kirjoitti:

Puhelin taskussa kuitenkin tallustelet tuolla ja luulet eläväsi varjoissa? Lose that shit...

Totta kai ja varmuuden vuoksi vielä android- tai applepuhelin.