Lue keskustelun säännöt.
Jos lapsesi on nukkunut 3-4 h päikkärit vielä 2 v ja hoidossa nukutaan vain 2 h, niin onko
18.08.2006 |
lapsenne mennyt aiemmin illalla nukkumaan tai/ja nukkunut viikonloppuisin taas 3-4 h unet vai ovatko päikkärien pituus myös kotonaollessa lyhentynyt?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla