Onko täällä Kakolassa istuneita?
Kommentit (23)
taitaa kakolan vangit olla sitä ikäluokkaa että netti ei monelle ole tutuksi tullut.
Vierailija kirjoitti:
On.
Millainen reissu oli?
AP
Oon istunut, pitkiäkin aikoja. Mieheni vielä pidempään, hän asuu siellä nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt Kakolan kierroksella.
Sama. Tämä oli muistaakseni vuosi tai pari sen jälkeen kun vangit oli siirretty Saramäkeen. Täytyy sanoa että Kakola oli sellainen paikka, kuin kuvittelin kovan vankilan olevankin. Kunnon rundit, tylyt ja ankeat osastot, ei mitään hienouksia.. Oppaankin tarinat olivat melkoisia. Oli yritetty räjäyttää toisen vangin selliä, hammasharjaa silmään, vankilan mellakkaryhmät, puukotuksia, pitkiä tuomioita, kunnon vankilanjohtaja joka ei lomia myönnellyt..
Jotkut istuu jopa Kakolassa, Sanna ei istu edes mättäälle.
Olen istunut vain funikulaarissa, Kakolassa kävin katsomassa asuntoa. Liian kalliita olivat.
Tarkoittaako se nimi että joku kakoo kovasti eli yskii. Tai koira kakoi puruluun ulos suustaan.
Mieheni oli siellä opiskeluaikana kesävartijana. Kylläpä aika rientää.
Isäni on istunut siellä useamman vuoden 90-luvulla. Kävin joskus siellä lapsena katsomassakin.
Seisoneet ei sitten kelpaa?
Jos Sijaltainen nousisi.
Tuskin on uraa stalkkaavana nettirunkkuna aloitettu. Täällä ne nöösit tyttöjä uunottaa hampaat irvessä. Ottaisitteko matsin trollipojun kaa?
Jotkut on varmaan maanneetkin siellä.
Minä olen 80 luvulla. Taposta 8 vuotta istumista!
Just olen lukemassa Late Johanssonin (N.B.K.) kirjaa ja siinä puhutaan Kakolan oloista.
Siellä on nykyään vain uusia asuintaloja ja museo kahvila vanhat ajat on mennyt nykyään vangit on ulkomaalaisia huumeet. Kakoa kyllä suomeksi mutta Kakolan kakkua saa kahvilasta ostaa , sehän tarkoittaa hullua. Kahjot. Kakolat. Päästään kahjo.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni oli siellä opiskeluaikana kesävartijana. Kylläpä aika rientää.
Oliko Karpelan aikaan?
Olen käynyt Kakolan kierroksella.