Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan deittaillut varakasta miestä?

Vierailija
16.05.2021 |

Millaisia kokemuksia sinulla on varakkaiden / rikkaiden miesten tapailusta?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei leveillyt, ei niuhottanut, halusi tarjota kaikenlaista. Lähetti mulle lahjakortin ystävänpäivänä, vaikka oli erottu.

Erosin koska hänellä on löysä muna. Kaikki ei rahalla järjesty.

Vierailija
22/50 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkentava kysymys kirjoitti:

Paljonko pitää olla omaisuutta ollakseen varakas? Vai riittääkö, että olisi suuri palkka, vaikkei olisikaan omaisuutta?

Palkka yli satatonnia vuodessa, varallisuutta yli miljoona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ollut.

Vierailija
24/50 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin korona-aikana miesystäväni varakkuus ei ole päässyt mitenkään näkyviin, kun ei ole voinut matkustella tai käydä missään. Hänellä on hulppea asunto keskustassa, mutta vietämme käytännössä yhteisen ajan mun luona.

Vierailija
25/50 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tapaillut, oli ihan hauskaa. Raha ei ollut mitenkään puheenaiheena meidän välillämme mutta hän oli varakkaasta suvusta ja se näkyi monessa asiassa. Isänsä mm. oli opettanut että mies treffeillä tarjoaa aina, maksaa aina ja kaiken. Kerran myöntyi minun maksaa taksimatkat ja sanoi vain, että no jos kerta haluat leikkiä kortillasi niin Ok hänelle. Siitä näki, ettei hän kunnolla edes tuntunut tajuavan että kyllä sieltä kortilta myös raha hupenee, ei se ole mitään kivaa leikkiä minulle.

Maksoi matkoja, hotellihuoneen ja majoitukset. Olisi ostanut lentokentältä mitä olisin pyytänyt, mutta en halunnut mitään muuta kuin kupin kahvia. Osti oma-aloitteisesti kaikkia ruokatarvikkeita, kun suunnittelimme tekevämme yhdessä ruokaa arkena. Toi viiniä, shamppanjaa ja muutamia muita alkoholeja vaikka en niitä erikseen pyytänyt.

Antoi minun käyttööni oman kalliin autonsa (Porsche) mutta en uskaltanut ajaa sillä kuin kerran. Osti paljon kaikkia kodintuotteita minulle yllätyksenä, kynttilöitä, uusia lakanoita ja tyynyjä, suihkugeelejä ja hajuvesiä.

Oli tosi kohteliaan ihana mies. Amerikkalainen. Suomessa en ikinä uskon että olisin kokenut vastaava. Oli hauskaa sen aikaa kun sitä kesti.

Vierailija
26/50 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, varakasta tehtaanomistajaa. Varakkuus ei näkynyt missään. Ladalla ajeli. Oli liian itsekäs yrittäjätyyppi. Olisin varman saanut tehdä kaikki kotityöt. Hän sanoi sen suoraan

Puolitoista vuotta tapailin. Asui vielä pikkupaikkakunnalta yrityksineen.

Hän oli hyvin varakas. Tilillä oli hienon omakotitalon hinta helposti mutta asui äidillään. Oli 34-vuotias.

Meni myöhemmin naimisiin ja sai lapsia ja osti sen omakotitalon

Vierailija
27/50 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tapaillut, oli ihan hauskaa. Raha ei ollut mitenkään puheenaiheena meidän välillämme mutta hän oli varakkaasta suvusta ja se näkyi monessa asiassa. Isänsä mm. oli opettanut että mies treffeillä tarjoaa aina, maksaa aina ja kaiken. Kerran myöntyi minun maksaa taksimatkat ja sanoi vain, että no jos kerta haluat leikkiä kortillasi niin Ok hänelle. Siitä näki, ettei hän kunnolla edes tuntunut tajuavan että kyllä sieltä kortilta myös raha hupenee, ei se ole mitään kivaa leikkiä minulle.

Maksoi matkoja, hotellihuoneen ja majoitukset. Olisi ostanut lentokentältä mitä olisin pyytänyt, mutta en halunnut mitään muuta kuin kupin kahvia. Osti oma-aloitteisesti kaikkia ruokatarvikkeita, kun suunnittelimme tekevämme yhdessä ruokaa arkena. Toi viiniä, shamppanjaa ja muutamia muita alkoholeja vaikka en niitä erikseen pyytänyt.

Antoi minun käyttööni oman kalliin autonsa (Porsche) mutta en uskaltanut ajaa sillä kuin kerran. Osti paljon kaikkia kodintuotteita minulle yllätyksenä, kynttilöitä, uusia lakanoita ja tyynyjä, suihkugeelejä ja hajuvesiä.

Oli tosi kohteliaan ihana mies. Amerikkalainen. Suomessa en ikinä uskon että olisin kokenut vastaava. Oli hauskaa sen aikaa kun sitä kesti.

Kuulostaa kivalta. Muuten vaan kysyn ostitko miehelle koskaan lahjoja?

Vierailija
28/50 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tapaillut muutamaa ja yhden kanssa olen naimisissa. Ihan tavallisia miehiä, yksi oli vähän lesoilevaa sorttia mutta ihan hauskaa seuraa. Mun aviomiehen varallisuuden tajusin vasta ehkä noin puolen vuoden tapailun jälkeen kun tapasin ensimmäisen kerran miehen perheen. Toki olin tavannut hänen kavereitaan ja tiesin että hän oli käynyt yksityiskoulut sun muut, mutten suomalaisena tajunnut ettei se ole ihan perus keskiluokkaisen perheen juttu. 

Ollaan oltu yhdessä jo yli 20 vuotta ja varallisuus näkyy lähinnä asumisessa ja siinä ettei koskaan tarvitse miettiä rahaa. 

Terkkuja Lontoosta. 

Vierailija
29/50 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mutta keskustellut netissä, että livenä miljonääri ulkomaalaisen huippu- urheilijan kanssa.

Vierailija
30/50 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä se raja on, milloin ihminen on varakas? Kuukausipalkka?

Mieheni on yrittäjä, nettopalkka heiluu jossakin 5k-7k per kk. Joskus muutama tonni enemmän.

Kun aloimme seurustelemaan, hänen palkkansa oli pieni max 2k.

Vierailija
31/50 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on yrittäjä, nettopalkka heiluu jossakin 5k-7k per kk. Joskus muutama tonni enemmän.

Vähintään miljoona tilillä ja 6 numeroinen palkka

Vierailija
32/50 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilillä? Eli varakas ja yksinkertainen. No se rajaa jonkun verran enemmän kuin pelkkä varakkuus.

Vierailija
33/50 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kenenkään varallisuutta, en myöskään kysele sitä. Ei se kiinnosta minua.

Vierailija
34/50 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyllä kiva tietää mistä moisia löytyy...

Vierailija
35/50 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kyllä kiva tietää mistä moisia löytyy...

Mä tapasin omani töissä. Oltiin kumpikin samassa graduate trainee ohjelmassa.

Vierailija
36/50 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilillä? Eli varakas ja yksinkertainen. No se rajaa jonkun verran enemmän kuin pelkkä varakkuus.

No miten olisi miljoonan salkku ja 6 numeroinen palkka?

Vierailija
37/50 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut varakkaita poikaystäviä, tietääkseni ovat olleet köyhiä kaikki. Yksi kyllä oli sellainen jolla oli ihana asunto jonka hän omisti. Viihdyimme siellä aika paljon. Ei kai hän silti ollut mikään rikas. Emme keskustelleet aiheesta, joten en tiedä. Yleensäkin en ole ollut tietoinen poikaystävieni varallisuudesta, minusta on huonoa käytöstä puhua rahasta ja varallisuudesta. Tärkeintä on se että on mukava olla yhdessä. Yleensä ne joilla on rahaa, ovat aika pihejä, edes autoa ei ole jos ei sellaiselle ole oikeasti tarvetta. Joten se vauraus olisi hankala havaita, varsinkin jos on kuin minä, eli ei ota asiaa puheeksi. Eikä suomalaiset miehet yleensä esittele omaisuuttaan. Ainakaan ne hyvät tyypit. Omaisuuden esittelijöitä lähden karkuun.

Vierailija
38/50 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnioituksesta naista kohtaan en tuo varakkuuttani esiin. Nainen voisi tuntea itsensä maksulliseksi, jos levittelisin rahojani ja maksaisin kaiken.

Varmuuden vuoksi et maksa ikinä mitään. 

Hyvä keino lisätä varallisuutta. 

Vierailija
39/50 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnioituksesta naista kohtaan en tuo varakkuuttani esiin. Nainen voisi tuntea itsensä maksulliseksi, jos levittelisin rahojani ja maksaisin kaiken.

Varmuuden vuoksi et maksa ikinä mitään. 

Hyvä keino lisätä varallisuutta. 

Saituus on sairaus mutta ei tommonen deitti-ilta kahdelle paljon massimiesten lompakossa tunnu missään. 

Vierailija
40/50 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaurautta oli, mutta niin kyllä pihiyttäkin. Kauheaa senttien laskemista kaikki.

Nuo asiat yleensä käyvät vähän niinkun käsi kädessä! Jos sitä rahaa hassaa menemään miten sattuu, niin kohta sitä ei enää ole!🙏( poikkeuksena jos sitä on tosi paljon!)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän