Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Himoitsen kaverin poikaystävää (noloa)

Vierailija
16.05.2021 |

En siis aio tehdä mitään, mutta hävettää omat ajatukset. Olen sellainen ihminen että kaverit ensin, sisters before misters. Nyt kuitenkin huomaan, että vertailen itseäni kaveriini ja mietin kuinka paljon parempi ja sopivampi mätchi olisin hänen kumppanilleen. Kun olen tämän poikaystävän lähellä mietin kuinka ihanaa olisi olla hänen kanssaan sängyssä ja kuinka hyvä pari olisimme. Ja olen tavannut tyypin 3 kertaa. Huh!

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt hei oikeesti annat se pojan nuolla sun klittaa!

Vierailija
22/28 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ajattelet olevasi sopivampi mätchi?

Olemme molemmat vähän rauhallisempia, tykkäämme pyöräillä, saunoa, viettää aikaa luonnossa ja kotona ja olemme opiskelleet kirjallisuutta. Kaverini taas on enempi tulisieluinen rämäpää ja jokapaikanhöylä. Omistaa vain koulukirjoja eikä lue lainkaan. Vastakohdat kai toki vetävät toisia puoleensa....

Persoonalliset, huomiotaherättävät ja sosiaaliset naiset saa aina parhaimmat miehet. Rauhalliset, värittömät, hajuttomat naiset taas saavat fiksut, mutta autistiset/asperger-miehet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä olen ihastunut kaikkiin kavereiden miehiin, hehän ovat aivan ihania!! Mutta mitään seksijuttuja en kyllä heidän kanssaan ajattele. Ihastumisia on niin monenlaisia.

Oikeasti? Kun minä näen kavereiden ja ystävien miehiä, niin ihan poikkeuksetta ajattelen, että hyi, enpä olisi huolinut. Ja jos joku olisikin ihan kiva, niin en sittenkään tunne mitään ihastusta. Ihastun hyvin hyvin harvoin ja vielä harvemmin ajattelen, että tuon miehen kanssa voisin mennä sänkyyn. Yleensä tyypeissä on jotain sellaista vikaa, että ihmettelen naisten valintoja.

Mulla on yksi kaveri joka valitsee aina jäätäviä amismörssäreitä joihin en koskisi pitkällä tikullakaan, toinen jolla on ollut kaksi komeaa ja mukavaa bisneskollia jotka ei saa viisariani liikahtamaan mihinkään, ja sitten yksi joka saa haaviin ne kuumimmat herkkupalat ja tuo heidät suoraan nenäni eteen näytille.... Kidutusta.

Vierailija
24/28 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä Himoitse lähimmäisesi Puolisoa!

Vierailija
25/28 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

oot tavannut kolme kertaa ja luulet että oisit parempi sille kun kaverisi? anna mä nauran. et tunne koko ihmistä, ainoastaan päällisin puolin.

Vierailija
26/28 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ajattelet olevasi sopivampi mätchi?

Olemme molemmat vähän rauhallisempia, tykkäämme pyöräillä, saunoa, viettää aikaa luonnossa ja kotona ja olemme opiskelleet kirjallisuutta. Kaverini taas on enempi tulisieluinen rämäpää ja jokapaikanhöylä. Omistaa vain koulukirjoja eikä lue lainkaan. Vastakohdat kai toki vetävät toisia puoleensa....

Persoonalliset, huomiotaherättävät ja sosiaaliset naiset saa aina parhaimmat miehet. Rauhalliset, värittömät, hajuttomat naiset taas saavat fiksut, mutta autistiset/asperger-miehet.

Et sinä voi määrittää oman makusi mukaisia maremmiksi.

Vierailija
27/28 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä olen ihastunut kaikkiin kavereiden miehiin, hehän ovat aivan ihania!! Mutta mitään seksijuttuja en kyllä heidän kanssaan ajattele. Ihastumisia on niin monenlaisia.

Oikeasti? Kun minä näen kavereiden ja ystävien miehiä, niin ihan poikkeuksetta ajattelen, että hyi, enpä olisi huolinut. Ja jos joku olisikin ihan kiva, niin en sittenkään tunne mitään ihastusta. Ihastun hyvin hyvin harvoin ja vielä harvemmin ajattelen, että tuon miehen kanssa voisin mennä sänkyyn. Yleensä tyypeissä on jotain sellaista vikaa, että ihmettelen naisten valintoja.

Mulla on yksi kaveri joka valitsee aina jäätäviä amismörssäreitä joihin en koskisi pitkällä tikullakaan, toinen jolla on ollut kaksi komeaa ja mukavaa bisneskollia jotka ei saa viisariani liikahtamaan mihinkään, ja sitten yksi joka saa haaviin ne kuumimmat herkkupalat ja tuo heidät suoraan nenäni eteen näytille.... Kidutusta.

Tämä. Mulla on 2 omalla tavallaan kaunista naispuolista ystävää, joista toinen on siro, naisellinen ja ystävällinen 165/48 blondi ja toinen 165/100kg+ ystävä, joka on fiksu, mutta sulosella tavalla lapsellinen ja ehkä hiukan huomionhakuinen ja näillä kahdella on täysin eri miestyyppi: tämä siro ystävä tykkää ylipainosista aroista sovinistimiehistä, jotka ovat ulkonäöltä kaukana komeasta, mutta tämä lihava ystävä taas saa sellaset miehet, joita haluaa jokainen: pitkiä, timmejä, sosiaalisia ja koulutettuja. Eli ei ole painosidonnaisiakaan aina nämä mies/naismaut. Ystäväni toki on seksikäs ja itsevarma painostaan huolimatta ja varmaan siksi on sellanen miesmagneetti.

Vierailija
28/28 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä Himoitse lähimmäisesi Puolisoa!

Eikä mitä. Flirttiä peliin. Rakkaudessa kaikki on sallittua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi