Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Himoitsen kaverin poikaystävää (noloa)

Vierailija
16.05.2021 |

En siis aio tehdä mitään, mutta hävettää omat ajatukset. Olen sellainen ihminen että kaverit ensin, sisters before misters. Nyt kuitenkin huomaan, että vertailen itseäni kaveriini ja mietin kuinka paljon parempi ja sopivampi mätchi olisin hänen kumppanilleen. Kun olen tämän poikaystävän lähellä mietin kuinka ihanaa olisi olla hänen kanssaan sängyssä ja kuinka hyvä pari olisimme. Ja olen tavannut tyypin 3 kertaa. Huh!

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satu meni saunaan,otti laukun naulasta🙃

Vierailija
2/28 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalari maalas taloa,sinistä ja punasta🙄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Satu tuli saunasta otti laukun naulasta.

Vierailija
4/28 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maalari maalas taloa,sinistä ja punasta🙄

Illan tullen sanoi hän, nyt mä lähden pois.

Vierailija
5/28 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma yhden kumppanin kaverin kanssa. Ärsyttää ja hävettää ja pelkään että joku tajuaa. Toivon että menisi ohi mutta johan tässä on pari vuotta kärvistelty.

Vierailija
6/28 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Satu tuli saunasta otti laukun naulasta.

Ups,nyt multa meni väärin.

Kiitos kun korjasit😄

Vierailija
7/28 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaudu kerran himolle ja katso kuinka käy.

Esimerkki https://sofia.veksi.com

Vierailija
8/28 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on noloa? Tunteille ei mahda mitään. Itsekin tykästyin paljon kaverin vaimoon aikoinaan mutta moraali on sen verran vahva ettei mitään sen suhteen tekisi.

Vierailija
9/28 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koeta lähestyä ja katso mihin johtaa.

Vierailija
10/28 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään noloa, eikä mitään väärääkään, kun et ole kuitenkaan paljastanut tunteitasi. Tsemppiä paljon, kyllä nämä menevät aina ohi omalla ajallaan.

Vierailija
11/28 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä himoitse mun miestä, bitch. t: Kaverisi

Vierailija
12/28 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään noloa, eikä mitään väärääkään, kun et ole kuitenkaan paljastanut tunteitasi. Tsemppiä paljon, kyllä nämä menevät aina ohi omalla ajallaan.

Höpö höpö. Mitään ei voi saavuttaa ellei ole valmis tekemään jotakin. Todennäköisesti miehellä voi hyvinkin olla samankaltaisia tunteita.

Vierailija
13/28 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ajattelet olevasi sopivampi mätchi?

Vierailija
14/28 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemme molemmat vähän rauhallisempia, tykkäämme pyöräillä, saunoa, viettää aikaa luonnossa ja kotona ja olemme opiskelleet kirjallisuutta. Kaverini taas on enempi tulisieluinen rämäpää ja jokapaikanhöylä. Omistaa vain koulukirjoja eikä lue lainkaan. Vastakohdat kai toki vetävät toisia puoleensa....

Vierailija
15/28 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä olen ihastunut kaikkiin kavereiden miehiin, hehän ovat aivan ihania!! Mutta mitään seksijuttuja en kyllä heidän kanssaan ajattele. Ihastumisia on niin monenlaisia.

Vierailija
16/28 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Himo ok, muu kuvittelu ei.

Vierailija
17/28 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Mitään ei voi saavuttaa ellei ole valmis tekemään jotakin. Todennäköisesti miehellä voi hyvinkin olla samankaltaisia tunteita.

Minä toivon, että noin ajattelevat ihmiset ovat avoimia arvoistaan ystäville ja kumppaneille. Minä en ainakaan haluaisi olla tuollaiselle kumpaakaan.

Tosin kyllähän sen sitten kerrasta oppii, kun näkee vierestä miten surutta ihminen pettää ystävänsä/kumppaninsa/molemmat.

Vierailija
18/28 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olemme molemmat vähän rauhallisempia, tykkäämme pyöräillä, saunoa, viettää aikaa luonnossa ja kotona ja olemme opiskelleet kirjallisuutta. Kaverini taas on enempi tulisieluinen rämäpää ja jokapaikanhöylä. Omistaa vain koulukirjoja eikä lue lainkaan. Vastakohdat kai toki vetävät toisia puoleensa....

Ei nuo kerro siitä kuka on parempi mätchi. Parempi on se, jonka kanssa mies haluaa olla. Ei kaikki etsi rinnalleen itsensä kopiota.

Vierailija
19/28 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nuo kerro siitä kuka on parempi mätchi. Parempi on se, jonka kanssa mies haluaa olla. Ei kaikki etsi rinnalleen itsensä kopiota.

Kiitos, kehystän tämän seinälleni..... Jäitä hattuun.

Vierailija
20/28 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä olen ihastunut kaikkiin kavereiden miehiin, hehän ovat aivan ihania!! Mutta mitään seksijuttuja en kyllä heidän kanssaan ajattele. Ihastumisia on niin monenlaisia.

Oikeasti? Kun minä näen kavereiden ja ystävien miehiä, niin ihan poikkeuksetta ajattelen, että hyi, enpä olisi huolinut. Ja jos joku olisikin ihan kiva, niin en sittenkään tunne mitään ihastusta. Ihastun hyvin hyvin harvoin ja vielä harvemmin ajattelen, että tuon miehen kanssa voisin mennä sänkyyn. Yleensä tyypeissä on jotain sellaista vikaa, että ihmettelen naisten valintoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi