Himoitsen kaverin poikaystävää (noloa)
En siis aio tehdä mitään, mutta hävettää omat ajatukset. Olen sellainen ihminen että kaverit ensin, sisters before misters. Nyt kuitenkin huomaan, että vertailen itseäni kaveriini ja mietin kuinka paljon parempi ja sopivampi mätchi olisin hänen kumppanilleen. Kun olen tämän poikaystävän lähellä mietin kuinka ihanaa olisi olla hänen kanssaan sängyssä ja kuinka hyvä pari olisimme. Ja olen tavannut tyypin 3 kertaa. Huh!
Kommentit (28)
Maalari maalas taloa,sinistä ja punasta🙄
Vierailija kirjoitti:
Satu meni saunaan,otti laukun naulasta🙃
Satu tuli saunasta otti laukun naulasta.
Vierailija kirjoitti:
Maalari maalas taloa,sinistä ja punasta🙄
Illan tullen sanoi hän, nyt mä lähden pois.
Sama homma yhden kumppanin kaverin kanssa. Ärsyttää ja hävettää ja pelkään että joku tajuaa. Toivon että menisi ohi mutta johan tässä on pari vuotta kärvistelty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Satu tuli saunasta otti laukun naulasta.
Ups,nyt multa meni väärin.
Kiitos kun korjasit😄
Mikä siinä on noloa? Tunteille ei mahda mitään. Itsekin tykästyin paljon kaverin vaimoon aikoinaan mutta moraali on sen verran vahva ettei mitään sen suhteen tekisi.
Koeta lähestyä ja katso mihin johtaa.
Ei ole mitään noloa, eikä mitään väärääkään, kun et ole kuitenkaan paljastanut tunteitasi. Tsemppiä paljon, kyllä nämä menevät aina ohi omalla ajallaan.
Älä himoitse mun miestä, bitch. t: Kaverisi
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään noloa, eikä mitään väärääkään, kun et ole kuitenkaan paljastanut tunteitasi. Tsemppiä paljon, kyllä nämä menevät aina ohi omalla ajallaan.
Höpö höpö. Mitään ei voi saavuttaa ellei ole valmis tekemään jotakin. Todennäköisesti miehellä voi hyvinkin olla samankaltaisia tunteita.
Miksi ajattelet olevasi sopivampi mätchi?
Vierailija kirjoitti:
Olemme molemmat vähän rauhallisempia, tykkäämme pyöräillä, saunoa, viettää aikaa luonnossa ja kotona ja olemme opiskelleet kirjallisuutta. Kaverini taas on enempi tulisieluinen rämäpää ja jokapaikanhöylä. Omistaa vain koulukirjoja eikä lue lainkaan. Vastakohdat kai toki vetävät toisia puoleensa....
Kyllä mä olen ihastunut kaikkiin kavereiden miehiin, hehän ovat aivan ihania!! Mutta mitään seksijuttuja en kyllä heidän kanssaan ajattele. Ihastumisia on niin monenlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Mitään ei voi saavuttaa ellei ole valmis tekemään jotakin. Todennäköisesti miehellä voi hyvinkin olla samankaltaisia tunteita.
Minä toivon, että noin ajattelevat ihmiset ovat avoimia arvoistaan ystäville ja kumppaneille. Minä en ainakaan haluaisi olla tuollaiselle kumpaakaan.
Tosin kyllähän sen sitten kerrasta oppii, kun näkee vierestä miten surutta ihminen pettää ystävänsä/kumppaninsa/molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olemme molemmat vähän rauhallisempia, tykkäämme pyöräillä, saunoa, viettää aikaa luonnossa ja kotona ja olemme opiskelleet kirjallisuutta. Kaverini taas on enempi tulisieluinen rämäpää ja jokapaikanhöylä. Omistaa vain koulukirjoja eikä lue lainkaan. Vastakohdat kai toki vetävät toisia puoleensa....
Ei nuo kerro siitä kuka on parempi mätchi. Parempi on se, jonka kanssa mies haluaa olla. Ei kaikki etsi rinnalleen itsensä kopiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nuo kerro siitä kuka on parempi mätchi. Parempi on se, jonka kanssa mies haluaa olla. Ei kaikki etsi rinnalleen itsensä kopiota.
Kiitos, kehystän tämän seinälleni..... Jäitä hattuun.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä olen ihastunut kaikkiin kavereiden miehiin, hehän ovat aivan ihania!! Mutta mitään seksijuttuja en kyllä heidän kanssaan ajattele. Ihastumisia on niin monenlaisia.
Oikeasti? Kun minä näen kavereiden ja ystävien miehiä, niin ihan poikkeuksetta ajattelen, että hyi, enpä olisi huolinut. Ja jos joku olisikin ihan kiva, niin en sittenkään tunne mitään ihastusta. Ihastun hyvin hyvin harvoin ja vielä harvemmin ajattelen, että tuon miehen kanssa voisin mennä sänkyyn. Yleensä tyypeissä on jotain sellaista vikaa, että ihmettelen naisten valintoja.