Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muija sit teki sen ja vaihtoi mut lennosta koiraan!!

Vierailija
16.05.2021 |

Tapailu muija antoi pakit ja nyt on hankkinut koiranpennun mitä esittelee instassa ja facebookissa. Miten julmaa!! Oon parempi ku se koira enkä kuseksi nurkkiin. Mikä ihme teitä muijia vaivaa et kunnon ukko ei kelpaa vaan pitää ottaa koira tai tehdä lapsi??

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi yksinäiset naiset hankkivat poikkeuksetta uroskoiria? Tarkoittaako tämä juuri sitä mitä ajattelen?

Ja vieläpä suurikokoisia ja lihaksikkaita. Kun pieni nainen kävelee itsensä kokoisen koiran kanssa, en voi olla pysähtymättä pohtimaan mitä illalla tapahtuu kun kaikki nukkuvat.

Tuntuu turvalliselta kulkea ison koiran kanssa.

Eiks oo turvallisempaa ja hauskempaa kulkee oikeen ja komeen miehen kans kuin hurtan? Kookas ja lihaksikas mies suojelee naista!

Ei tommosia miehiä oo suomes kovin paljon...

Vierailija
22/37 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Niin ne jotkut naiset harrastaa seksiä koiransakin kanssa." 

Voi sinua reppanaa. Nykyään on tekniikka edistynyt niin paljon, että ihan pienet laitteet tekee miehen työn, dil-doissakin riittää kokoa ja näköä, ei ne valita eikä väsy. Eikä kittaa kaljaa. Niin kauan kuin maailmassa riittää pattereita tai latureita, en tarvitse miestä. 

PS. En ole lihava, yksinhuoltaja, feministi, tatuoitu, lävistetty, anoppi, katkera, laiska, työtön, köyhä tms. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vaara joutua väkivallan uhriksi, ja kyllä te miehet kusetta muuten ylilaidan sitten kus haisee WC: n lattialla, sitä paitsi mitä se Sua haittaa jos on koira vaan oletkos allerginen koirille?se on asia taas erikseen .

Vierailija
24/37 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koira päihittää miehen 6-0.

Niin ne jotkut naiset harrastaa seksiä koiransakin kanssa

Ei ainaskaa tapailu muija joka on aseksuaali.

Vierailija
25/37 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi sinua reppanaa. Nykyään on tekniikka edistynyt niin paljon, että ihan pienet laitteet tekee miehen työn, dil-doissakin riittää kokoa ja näköä, ei ne valita eikä väsy. Eikä kittaa kaljaa. Niin kauan kuin maailmassa riittää pattereita tai latureita, en tarvitse miestä. 

PS. En ole lihava, yksinhuoltaja, feministi, tatuoitu, lävistetty, anoppi, katkera, laiska, työtön, köyhä tms. 

Eikö oikee liha oo aina parempi ku muovinen?

Vierailija
26/37 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole vaara joutua väkivallan uhriksi, ja kyllä te miehet kusetta muuten ylilaidan sitten kus haisee WC: n lattialla, sitä paitsi mitä se Sua haittaa jos on koira vaan oletkos allerginen koirille?se on asia taas erikseen .

Mä olin valmis suojelee tapailu muijaa! Enkä kuseksi ja oon allerkinen.

Vierailija
27/37 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja koirallekin sit välillä.

Vierailija
28/37 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi yksinäiset naiset hankkivat poikkeuksetta uroskoiria? Tarkoittaako tämä juuri sitä mitä ajattelen?

Uroksia on usein helpompi saada kuin narttuja etenkin silloin, kun on hankkimassa pentua. Narttujen juoksut voivat lisäksi olla melko hankalia. Ja jos yksineläjä kaipaa seurallista koiraa niin monilla roduilla kuten esimerkiksi labbiksilla urokset ovat monesti ihmisrakkaampia ja seurankipeämpiä kuin nartut.

Eli pahoin pelkään, että ajatuksesi ei osunut ihan napakymppiin.

Vierailija
29/37 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinäkö et ole koskaan nähnyt pariskunnalla koiraa??

Ei sinua koiraan vaihdettu. Et vain kelvannut. Joku toinen mies kelpaa.

Vierailija
30/37 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinkertane selitys. Muijat ei tykkää toisist muijista, oli ne ihmisii tai koirii.

Vierailija
31/37 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuule siksi että ei ole juoksuja yms

Vierailija
32/37 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi vaimo ollut, jolla oli koiria. Tästä eteenpäin hyväksyn vain koiralle allergiset. Elämä opettaa.

Vierailija
33/37 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira naisella on ehdoton turn off.

Vierailija
34/37 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koira päihittää miehen 6-0.

Oon huipputason mies! Komea, pitkä, lihaksikas ja oikein miehekäs joka muijan unelma!

Kaikkihan te palstamiehet olette naisten unelmia - ja ihan jostain oudosta syystä ikuisesti yksin.

Onko peilikuvasi tai painosi mahdollisesti muuttunut 30 vuodessa, ts. 25-55?

Syön hyvin ja oon kookas olematta pläski! Koronavuonna painoa on kertynyt massuun 10 kg.

Läski.

Läski tai pläski, iha sama mut en oo sellane! Oon laatuäijä!

Kuva tai ei uskota, läski. Oletko Mensassa? Et ole, eli läski JA tollo.

Vierailija
35/37 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olin valmis suojelee tapailu muijaa! Enkä kuseksi ja oon allerkinen.

Suojelemaan miltä? Omilta harhoiltasi?

Vierailija
36/37 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsempää seuraa kuin koira. Ja tyhmempikin.

Vierailija
37/37 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tylsempää seuraa kuin koira. Ja tyhmempikin.

Sinkku? Ei kandee syytellä muita jos ei löydä hyvää muijaa/dudea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan